20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Craig Bellamy  (Lest 26031 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #45 på: 22. Mai 2005, 17:29 »
Sitat fra: "Beate Jenssen"
Lenge mellom hver gang han scorte så fine mål for oss, men det sier vel mer om de som tar seg av fremspillene, enn det sier om Bellamy.

Nja i store deler av sin Newcastle karriere spilte Bellamy sammens med daværende assistkonger Solano og Robert. Bellamy kom ofte til store sjanser selv i tillegg til at han ble framspilt til store sjanser. Altfor ofte misset han på 100 prosent sjanser.

Idag kostet innefektiviteten til Bellamy seriemesterskapet til Celtic. Det nærmeste han kom idag var et stolpeskudd.

Bellamy koset seg når Man Utd slo ut NEwcastle i FA cupen. Kan ikke si hvor glad jeg er over at "redningsmannen" Bellamy ikke klarte det  han ble betalt for.

Den som ler sist ler best.

9 mål på 14 kamper er ikke allverden i en tragisk liga hvor man møter forsvarspillere som f.eks Gary Caldwell.

Nei det skal bli godt å få inn en spiss som kan score mål.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Craig Bellamy
« Svar #46 på: 22. Mai 2005, 19:15 »
Til alle som vil ha en flott bakgrunn på sin skjærm, kan få dette her av Celtics inneffektive redningsmann.

Ja jeg snakker om mannen som koset seg når Man Utd slo ut Newcastle av FA cupen.

strålende bilde av Celtics redningsmann etter dagens kamp mot storlaget Motherwell
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #47 på: 23. Mai 2005, 11:25 »
Shepherd gir Bellamy en sjanse, men waliseren er neppe voksen nok til å ta den.

"If he threw himself on the floor and said sorry, we might look bad if we didn't accept the apology," said Shepherd.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Craig Bellamy
« Svar #48 på: 23. Mai 2005, 11:30 »
Blir spennende å se Souness' svar på dette. For hvis Bellamy blir tilgitt, og hentet tilbake igjen, da må vel Souness forlate klubben da?
Toon, Toon,
Black and white army

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #49 på: 23. Mai 2005, 11:33 »
Sitat fra: "Mack"
Blir spennende å se Souness' svar på dette. For hvis Bellamy blir tilgitt, og hentet tilbake igjen, da må vel Souness forlate klubben da?

Tror aldri det kommer til å skje. Bellamy er rett og slett ikke voksen nok. Enkelt og greit.

Brimi

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #50 på: 23. Mai 2005, 12:08 »
Hvis Newcastle får sjansen og O'Neill er villig, så kan jeg ikke skjønne at Newcastle ikke tar han imot med åpne armer. Jeg trodde lenge at det var O'Neill som skulle ta over for Fergie, men igår sa Fergie at han tar 2 nye år. Og så lenge gidder ikke Martin å vente. Jeg tror ikke vi får en slik sjanse igjen.
Når det gjelder Bellers, så mener jeg at vi burde ta ham tilbake om han vil selv.
Han var ikke den som utnyttet sjansene sine best foran buret, men det var spennende da han spilte. Hele tiden på løp og utfordre motstanderen, det er litt annerledes enn Ameobi... Det er jo angrepsfotball som engang kjennetegnet Newcastle under Keegan, og det er nok mange som fikk opp øynene og tok Newcastle til sitt hjerte pga den artige fotballen.
Men vi får se hva som skjer nå i preseason. Kanskje får Souness en charity season av Fat Fred, nesten som Robsen var på vei til å få også....

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #51 på: 23. Mai 2005, 12:16 »
O`Neill har en kone som er alvorlig syk. At pressen spekulerer i en overgang til andre klubber er mangel på respekt. O`Neill har sa selv for et par dager siden at han slutter ikke i Celtic for å begynne i en annen klubb.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #52 på: 24. Mai 2005, 23:47 »
Husker dere Bellamy sa dette?

"Yeah, I did talk to Alan on how to get over my problems and he gave me some valuable advice. Other players have endured worse injuries than me and come back better. Alan is probably the best example. He's a guy that I have total respect for." Craig Bellamy hailing the advice, support and friendship of his Skipper during his spells out with injuries (May 30 2004)

Så fort kan det snu seg.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #53 på: 25. Mai 2005, 08:10 »
Bellamy er som veldig mange andre, veldig sta og litt dum. Han vet ikke bedre hvordan han burde handle i den situasjonen han var i, og den han har kommet i. Han setter seg selv veldig høyt, og har vanskelig for å be om tilgivelse. Det er fryktelig synd, for han er en glimrende fotballspiller.

Jeg savner fotballspilleren Craig Bellamy, og jeg tror jeg skulle klart å lære den guttungen folkeskikk om jeg fikk sjansen. Kunne ikke han ansatt meg som personlig rådgiver... :shock:
Toon, Toon,
Black and white army

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Craig Bellamy
« Svar #54 på: 25. Mai 2005, 08:55 »
Var på et Everton forum.

Der sa de dette: Vi kan ikke satse på drittspillere som Bellamy.

Så påstod de at Raul skulle være på vei til klubben deres osv. De tror at de er et topplag de. Var jo overlykkelige bare fordi de klarte 4.plassen. "Dette er det største jeg har opplevd som Everton-fan," var det mange som sa.

Så påstår de at Everton er bedre enn Newcastle :lol:

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #55 på: 25. Mai 2005, 09:01 »
Everton er mye bedre enn Newcastle. Det er hav av forskjell per dags dato. Vi har vært bedre enn Everton, og vi har forutsetningene for å bli bedre enn Everton. Vi bør faktisk være bedre enn Everton. Hvis de tror de får Raul, og mener Bellamy ikke er god nok for dem, har de nok fått skrudd forventningene litt for høyt opp. Men akkurat nå har de lov til å være litt høye på pæra. De må få lov til å kose seg over den fantastiske sesongen de har hatt. Tenk hva de kunne gjort om de hadde beholdt Gravesen?
Toon, Toon,
Black and white army

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #56 på: 25. Mai 2005, 09:03 »
Tror ikke Everton kommer seg gjennom kvaliken uansett.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #57 på: 25. Mai 2005, 09:05 »
Men vil de kjøpe Bellamy?
Toon, Toon,
Black and white army

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #58 på: 25. Mai 2005, 09:19 »
Har vært på ryktebørsen. Tror Moyes har vurdert han, men har ikke lagt inn noen bud enda.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
Craig Bellamy
« Svar #59 på: 25. Mai 2005, 13:27 »
Ja, nå vil ikke Bellamy til Villa. De er visst for dårlige.

Link
Toon, Toon,
Black and white army