20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kjære Freddy Sheperd  (Lest 6218 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

molala

• Supersub
    • Vis profil
Kjære Freddy Sheperd
« på: 23. Aug. 2005, 19:28 »
Her er noen jeg kunne ha tenkt meg å se i Newcastle drakta, som du kanskje ville ha vært interessert i, om de går for en rimelig nok penge.
'
Teddy Sheringham, John Hartson, Robbie Fowler, Neil Shipperley, Tore Andre Flo, Frank Strandli (to kasser pils), Les Ferdinand, Gabriel Batistuta, Paul Dickov, Brian McBride, Duncan Ferguson, Dwight York, Chris Sutton og Paul Merson

Noen drikker, noen er over toppen, noen liker å få rødt kort, noen kjenner deg eller Greame Souness personlig fra en tidliggere klubb, noen er gamle Newcastle spillere, og alle er i den prisklassen at du med nød å neppe hente dem om du er villig til å legge deg litt flat under forhandlingene.

Ja her har du en gavepakke, for alle av dem oppfyller minst en av de kriteriene du trykker nærmest til ditt hjerte, og som jeg har nevnt i forrige avsnitt.

Men, trenger vi en av dem, tenker du sikkert. Vi har jo en av samme kaliber som de gutta! sier du etterpå. Alan Shearer heter han, og han oppfyller hele to av disse kriteriene på en og samme gang! Han er gammel Newcastle helt, og jo tro det eller ei, så er han ganske over toppen og! Jo, men der var du heldig Freddy!

Da trenger du jo ikke kjøpe noen i det hele tatt? Så bruker vi heller pengene på Claus Lundekvam, eller Colin Hendry! Smart tenker du, men jeg har en enda bedre løsning.

Siden du har vært en så pliktoppfyllende, raus og handlekåt styreformann, kan du jo ta de pengene, å bruk dem på deg selv! Ta en tur til Dubai f.eks.! Ta gjerne med deg spillerne og. La dem hygge seg på hotellrommet sene natterstimer, med ei ung innfødt jente på hver syvende newcastlespiller. La Souness og Dyer lære dem kunsten i gambling på hesteveddeløp, og la Bowyer vise deg hvordan om man møter innpåslitne folk på byen om natta. På vei hjem kan dere jo stikke innom Patrik Kluivert nattklubb i Barcelona, hvor du kan la Craig Moore arrangere drikkekonkurranse. Men det kan kanskje bli litt vanskelig, da det ser ut til at Kluivert har fått tilbake treningslysten og er i full gang med å score mål for Valencia.

Ikke tenk på oss fansen, vi er så loyale så. Vi kan sitte hjemme å vente på om det dukker opp noen fete transferryktet mens vi gnir oss i hendene å venter på en mulig overgang. Og blir det ingen overgang har det ikke noe å si, vi er ganske så vant med, og begynner faktisk å like den følelsen man får når en overgang går i vasken. Ja for å være helt erlig så er det faktisk litt spennende.

Vi trenger jo ikke flere spillere. Det jeg liker å se er defansiv fotball, og det å se Boumsong klarere en lang ball rett i fotene på en av motstanderens forssvarsspillere, eller en spiss, for den sags skyld, er som å se noen score et mål.

Lykke til videre i Newcastle, håper vi får en lang tid med deg ved roret!

(for de som bare leser de siste to tre linjene, og tror jeg er helt syk, les hele teksten)
ancs and Scousers, go to H***!!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kjære Freddy Sheperd
« Svar #1 på: 23. Aug. 2005, 19:45 »
Det viser seg tydeligvis at Shepards fanklubb minker i antall denne sommeren:)
Det er ikke så rart når man tenker på det som har skjedd, eller rettere sagt, ikke skjedd!

Jeg lo her jeg satt da jeg leste det du skrev, det stemmer jo ganske bra. Men du glemte tidligere spillere som har vært her, f.eks John Barnes og Ian Rush, drit i at dem ikke spiller aktivt lengre, hent dem likevel, for å se at du fremdeles makter å signe spillere som ikke har kontrakt her allerede!

Oki, Scott Parker og Emre er to klassekjøp, men dersom man ser på det, Scott Parker fikk ikke spille i Chelski, og gikk til den klubben med best fans (Takk gud for Toon Army)! Så utrolig dyr var han jo heller ikke!
Emre fikk ikke spille i Inter, og ville til oss pga Souness. Det gikk jo uendelig lang tid før han faktisk var klar husker jeg ikke feil. Selvom Inter sa klart ifra hva de ville ha (høres det kjent ut eller??)!
Craig Moore ville vel egentlig ingen andre ha virket det som, ikke at jeg skal begynne å rakke ned på Moore sine kvaliteter som spiller! Dessuten var han G-R-A-T-I-S!!
Tim Krul er en ung lovende spiller, en spiller som var henrykt over å få komme til en storklubb som Newcastle! Vel og bra det, når han blomstrer opp om noen år! Men heller ingen stor prestasjon spør du meg av Shepard!
Jeg har ikke glemt Boumsong, det var kjempesigning, men på bakgrunn av at han kunne kommet GRATIS i fjor sommer, når vi trengte stoppere som mest, så er også dette rare greier egentlig!

Det som også er litt rart, er vel at vi selger unna spillere til "spottpris", det går jo an å lære da av andre klubber, som hele tiden presser opp priser på de vi er ute etter. Hm, men nei, selg til første og beste!

Nå gidder jeg ikke skrive mer om Shepard og styret. Legg merke til at jeg ikke nevner Souness her, bortsett fra Bellamy og Robert! Greit, Robert var kanskje over the top, men kanskje få erstatter først (Boa Morte!!!).
Men da må man bruke penger, å det er fy-fy!

Blir spennende det her, og selvom nå mot all forventning skulle komme en stjernespiss ut av det blå, så snur jeg ikke å begynner med lovprisning av den grunn!

Nå er btw Solano tilgjengelig fra Villa etter kjøpet av Baros, og LFC har vel ikke tenkt å by på ham, så kom on, go fetch our Nobbey back!

Bjørn - gidder ikke mer
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Kjære Freddy Sheperd
« Svar #2 på: 23. Aug. 2005, 20:01 »
Nydelig innlegg, utrolig bra! Der har du min stemme til beste topic.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

molala

• Supersub
    • Vis profil
Kjære Freddy Sheperd
« Svar #3 på: 23. Aug. 2005, 21:29 »
Takk for den;)

Når det gjelder Nobby er jeg enig:) Han er en av de koseligste spillerne som noen gang har tredd newcastledrakta på seg, får et enormt glis i ansiktet når jeg tenker på at Nobby faktisk ringte lagkameratene, spilte litt på trompeten sin, for så å legge på, når han var på sitt mest spøkefulle under sitt opphold i Newcastle;)

Kunne tenkt meg å vært på St. James å følt trykket i det Solano entrer banen i sitt newcastle-comeback.. å for en jordnær å god kar!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Kjære Freddy Sheperd
« Svar #4 på: 23. Aug. 2005, 21:35 »
Moala virker som en fornuftig fyr.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Re: Kjære Freddy Sheperd
« Svar #5 på: 23. Aug. 2005, 21:52 »
Joda, han skriver veldig bra. Men det er nå en vesentlig ting som jeg reagerer sterkt på.

Sitat fra: "molala"
Men, trenger vi en av dem, tenker du sikkert. Vi har jo en av samme kaliber som de gutta! sier du etterpå. Alan Shearer heter han, og han oppfyller hele to av disse kriteriene på en og samme gang! Han er gammel Newcastle helt, og jo tro det eller ei, så er han ganske over toppen og! Jo, men der var du heldig Freddy!

Men for all del. Han retter det godt opp igjen med Solano-greia.
Toon, Toon,
Black and white army

Monty

• Supersub
    • Vis profil
Kjære Freddy Sheperd
« Svar #6 på: 23. Aug. 2005, 21:57 »
er helt enig med mack der.....  kunne ikke blitt mer enig..... d med Shearer var en bom... men solano-greia reddet d hele....   8)
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

molala

• Supersub
    • Vis profil
Kjære Freddy Sheperd
« Svar #7 på: 23. Aug. 2005, 22:59 »
ikke meningen å kritisere kongen, enig i at den var hard. Men setter det bare veldig på spissen her;)
Når det ikke har løsnet for Shearer i premier league, kan man heller stille spørsmålstegn til de som skal mate han med baller.

Moralen i avsnittet om Shearer kan sies å være at en sånn type spiller ikke er nok, om man vil opp og frem. Han trives best med noen som bruke rommet han rydder, for så å servere han en ball som takk for sist;)

Monty

• Supersub
    • Vis profil
Kjære Freddy Sheperd
« Svar #8 på: 23. Aug. 2005, 23:42 »
i kampen mot west ham va Shearer så vidt borti ballen, av den grunn at ingen traff han med passninger, de rette ballene og fikk til et anngper.... så det er vel grunnen til at Shearer ikke har begynt og score enda...  men kommer det en spiss og to til, så vil dette automatisk løsne om den nye spissen har de rette kvalitetene...  :idea:
Howay the lads!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Kjære Freddy Sheperd
« Svar #9 på: 23. Aug. 2005, 23:57 »
Solano ble utvist etter 10 minutter i dag. Han har nettopp blitt fersket i å gjøre kona og elskerinna gravid. Tror ikke det er slike spillere vi trenger til klubben akkurat nå...

Monty

• Supersub
    • Vis profil
Kjære Freddy Sheperd
« Svar #10 på: 24. Aug. 2005, 00:09 »
han er mer treffsikker utenfor banen om dagen...  :roll:  :roll:  :roll:
Howay the lads!

molala

• Supersub
    • Vis profil
Kjære Freddy Sheperd
« Svar #11 på: 25. Aug. 2005, 08:55 »
oioioi, ikke det man kan tenke seg av solano :cry:

Werther

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
    • http://www.home.no/athaga
Kjære Freddy Sheperd
« Svar #12 på: 25. Aug. 2005, 23:37 »
Nei for Shepherd bruker ikke penger for Newcastles managere.

-Han satte ikke verdensrekord i overgangssum ved kjøpet av Shearer.

-Han kjøpte ikke Ferdinand, Ginola, Albert, Barton.

-Han brukte ikke 70mill på Asprilla

-Han brukte ikke 100mill på Robert.

-Han brukte ikke 100mill på Viana

-Han brukte ikke 70mill på Bellamy

-Han brukte ikke 90 mill på Boumsong

-Han kjøpte ikke Milner, Carr, Butt og Kluivert før sist sesong og tettet alle hullene våre.

-Han har ikke bydd overpris for både Luque og Owen de siste ukene.

-Han har ingenting å gjøre med at Newcastle er en av største pengebrukerne i PL`s historie.

-Neida

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
Kjære Freddy Sheperd
« Svar #13 på: 26. Aug. 2005, 19:56 »
Sitat fra: "Werther"
Nei for Shepherd bruker ikke penger for Newcastles managere.

-Han satte ikke verdensrekord i overgangssum ved kjøpet av Shearer.

-Han kjøpte ikke Ferdinand, Ginola, Albert, Barton.

-Han brukte ikke 70mill på Asprilla

-Han brukte ikke 100mill på Robert.

-Han brukte ikke 100mill på Viana

-Han brukte ikke 70mill på Bellamy

-Han brukte ikke 90 mill på Boumsong

-Han kjøpte ikke Milner, Carr, Butt og Kluivert før sist sesong og tettet alle hullene våre.

-Han har ikke bydd overpris for både Luque og Owen de siste ukene.

-Han har ingenting å gjøre med at Newcastle er en av største pengebrukerne i PL`s historie.

-Neida

du biskelusa...  er du klar over at det finnes bare 1 bomkjøp på den lista:P Viana... de andre har spillt gode kamper og skoret gode mål... spesiellt de første du nevner.....

men jeg må si en ting til.. står respekt over det Shepard har gjort nå. han byr på 2 spillere. krangler ned prisen... de andre klubbene er like vridene.. men han høyner ikke budet. så reiser han dem til en god plass før han setter den summen som de andre klubbene forlanger på skikkelig kvalitets spillere.... flirer hvis jeg ser et 3£ bud på boa morte nå:D
Han kom, ble mett og dett var dett....

molala

• Supersub
    • Vis profil
Kjære Freddy Sheperd
« Svar #14 på: 26. Aug. 2005, 20:21 »
Hvorfor klarte han ikke å hente Boumsong når han var GRATIS da?
Hvorfor klarte han ikke å senke prisen på Owen?

Souness kommer ikke til å gå før newcastle kjemper om å ikke rykke ned...
Han har full støtte fra styret, og ja, faktisk gir jeg Souness støtte og!