20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Koselig nyhet!  (Lest 3112 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Koselig nyhet!
« på: 20. Aug. 2005, 10:43 »
Asbjørn hadde lagt en koselig nyhet, med mange som nyheter:):

Styreformann Freddie Shepherd sier i dag til nufc.co.uk at Newcastle ikke har gitt opp Albert Luque, og han bekrefter at Newcastle fortsatt er i forhandlinger med Deportivo angående en overgang for den spanske stjernespilleren.

Det var flere nettsider som skrev at nok en overgang hadde gått i vasken, men det er noe Shepherd avkrefter:

?Vi har hatt samtaler med Deportivo, og det har vi fortsatt. Mer vil jeg ikke si for øyeblikket.

Souness velger å være optimistisk med tanke på kjøp før overgangsvinduet stenger:

?Vi vil kjøpe toppspillere. Det jeg snakker om er spillere som klubbene egentlig ikke vil selge. Det er slike spillere som vil heve Newcastle United.?

?Alle spillerene vi har snakket med vil gjerne komme hit. En tredjedel av dem ber omtrent på sine knær om at vi skal kjøpe dem.?

?Vi har prøvd å hentet to kvalitetsspillere denne uken, om de fortsatt er aktuelle vil jeg ikke si noe om.?

?Om jeg må forlate Newcastle United i den nærmeste framtid, så vil jeg ikke gi fra meg en stall som består av spillere som holder et middelmådig nivå.?

?Man får det man betaler for i det moderne markedet. Emre, Boumsong og Parker er alle klassespillere men de kostet da også mye penger.?

?Om vi ikke klarer å hente de spillerene vi er ute etter, så vil jeg bruke den troppen vi har pr dags dato. Det kommer ikke på tale å hente inn tredje og fjerde valg.

Deportivo manager Joaquin Caparros sier i dag til Reuters at Deportivo bør selge om de får et bra bud:

?Selv om Luque er med i mine planer, så forstår jeg om klubben vil selge om de skulle motta et høyt bud. For de pengene kan vi hente unge talenter som vil gjøre alt for å spille seg inn på laget.?

*Når det gjelder skaden til Emre, så er den verre enn først antatt. Flere tabloid aviser skriver at han mest sannsynelig er ute i opp til 6 uker. Bramble og Chopra er en måned unna førstelagsspill, mens Craig Moore har pådratt seg en strekk, og er derfor uaktuell til dagens kamp.

Kieron Dyer har reist til Tyskland for å snakke med spesialisten Dr Hans Muller-Wolfhart. Ryggskaden skal ikke være alvorlig, men Newcastle vil gjøre alt for at Dyer spiller mesteparten av kampene for Newcastle de kommende sesongene. Dyer har spilt under 70% av Premiel League kampene, etter at han skrev under for Newcastle i 1999.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Koselig nyhet!
« Svar #1 på: 20. Aug. 2005, 11:24 »
Det var min hovedtanke etter å ha lest denne nyheten også...
Toon, Toon,
Black and white army

plebbster

• Gjest
Koselig nyhet!
« Svar #2 på: 20. Aug. 2005, 11:43 »
Emre ute i opptil 6 uker? Shit.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Koselig nyhet!
« Svar #3 på: 20. Aug. 2005, 11:45 »
Vi har et godt lag, men ikke noe konkurranse på noen av plassene. Konkurranse er bra som alel vet.

Noreng

• Gjest
Koselig nyhet!
« Svar #4 på: 20. Aug. 2005, 11:45 »
Leste at det kan være alt fra 1 til 6 uker så ingen grunn til å være redd!:)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Koselig nyhet!
« Svar #5 på: 20. Aug. 2005, 11:46 »
Sitat fra: "plebbster"
Emre ute i opptil 6 uker? Shit.

Turkish international Emre could be out for six weeks with a hamstring tear, while England star Dyer has back trouble.

Boss Souness said: ?Kieron is feeling his back and will play no part. Emre?s injury could be a quite lengthy thing. He has a small tear and this is an almighty blow to us.?
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

molala

• Supersub
    • Vis profil
Koselig nyhet!
« Svar #6 på: 20. Aug. 2005, 18:05 »
Uansett hva Fat Fred står for ønsker jeg helst å se han på hodet ut av newcastle så fort som mulig!! Etter å ha sett West Ham Kampen, kan jeg ikke si annet enn at han har skylden for at vi ikke scorer i sånne jevne  kamper, har han hentet spillere som kan score, ville vi ha vunnet sånne kamper. Jeg viser også til fjor, da mange kamper endte i Newcastles disfavør etter enorm inneffektivitet!!!

Newcastle har desidert premier leagues dårligste angrep, og hadde konsentrasjonen ligget i å finne nye spisser tidligere enn nå, istedetfor å få Alan Shearer til å bli en sesong til, ville situasjonen mest sannsynlig vært lysere, Alan Shearer har ingenting i Premier League å gjøre lengre!
ancs and Scousers, go to H***!!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Koselig nyhet!
« Svar #7 på: 20. Aug. 2005, 18:14 »
Nå må Souness gå. Han har fått i overkant av en sesong på seg. Jeg ser ikke lys i tunnelen i det hele tatt. Ihvertfall ikke så lenge han er manager i klubben. Jeg er ganske sikker på at Shepherd har forstått dette. Tror ikke lenger at vår skotske venn har sjefens tillit.

Souness har ingen plan fremover, han kjefter på spillere istedet for å oppmuntre dem og har mislykket totalt som manager. Han egner seg rett og slett ikke som fotballmanager, og burde finne på noe annet å gjøre. Akkurat derfor er det trist at vi valgte akkurat denne manageren, når vi hadde så mye å velge imellom.

Men nå er det slutt. Souness kan ikke vri seg unna nå. Men han er vel så trangsynt at han ikke forstår det selv. Jeg tror ikke Newcastle er det nye Leeds. Det nye RBK kan vi heller kalle dem.

Men som vi ser i Rosenborg idag, klarer ikke Høgmo å snu trønderne tilbake til suksess. Hvordan fremtiden vår blir vet jeg ikke. Men skal det gå bedre nå, må Souness vekk. Vil ikke svartmale Shepherd.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Koselig nyhet!
« Svar #8 på: 21. Aug. 2005, 11:03 »
Men, Christian. Det kan bli verre enn ifjor. Mye verre. Vi klarer ikke lage sjanser i det hele tatt, og greier ihvertfall ikke score. Vi slår ikke bunnlagene. Vi sliter faktisk med å få poeng i det hele tatt. Lurer på hvor mange kamper som vil gå, uten at Newcastle presterer å score mål.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Koselig nyhet!
« Svar #9 på: 21. Aug. 2005, 15:48 »
Nå er det altfor tidlig å kalle noen som helst et bunnlag vil nå jeg si, selvom West Ham er et lag vi skal slå!
Det er ikke Souness sin feil at spillerne ikke klarer å score mål, Olav, det må du huske på! Det er spillerne som spiller, ikke Souness!
Det er likevel viktig med en leder som har imprenta en spillestil, og når den funker dårlig må man gjøre noe! JEg ble meget forbanna i går ettersom hvert eneste angrep endte med fortvilelse, vi hadde færre sjanser enn West Ham slik jeg tellte dem!

Men jeg vil ikke bli kvitt Souness enda!

Bolton på tirsdag på Sky, det blir hardt!

Bjørn - sinnataggen
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Koselig nyhet!
« Svar #10 på: 21. Aug. 2005, 17:33 »
Tirsdag?? Bolton er vel onsdag.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Koselig nyhet!
« Svar #11 på: 21. Aug. 2005, 17:51 »
Nei, er på tirsdag, står på VG-nett Live sidene på sendeskjema der, at det er på tirsdag 20.45.

Det som veffal er sikkert er at det ikke blir noen kanonmål fra Ambrose denne kampen! Irriterer meg fortsatt over salget av ham jeg da men.
Den ble vel flyttet den kampen da :)

Bjørn - ene og alene
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Koselig nyhet!
« Svar #12 på: 24. Aug. 2005, 15:38 »
Hehe, VG følger ikke med i timen. Kampen ble flyttet etter Boltons ønske, fordi de spilte kamp på søndag, og ønsket dermed en dag ekstra før neste kamp.

Og kampen går altså derfor kl. 21.00 i kveld. Men dessverre vises den ikke på tv. Skammelig.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon