20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sidney Govou  (Lest 1952 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sidney Govou
« på: 19. Aug. 2005, 20:16 »
http://skysports.planetfootball.com/list.asp?hlid=300202&cpid=8&CLID=4&lid=&title=Magpies+turn+to+Govou&channel=premiership

Vi skal være interessert i Lyon spissen. Han er kanonrask, teknisk men ikkje ein typisk goalgetter. Sliter faktisk litt med skader.

Men han er ein veldig god speler som eg gjerne har lyst til å få taki.

Men han er i det dyraste laget synes eg da...
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Sidney Govou
« Svar #1 på: 19. Aug. 2005, 21:13 »
Jeg tar snart imot alt med åpne ermer jeg, så hvis vi kan få napp hos Lyon og Govou, så ja takk!!

Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke har sett mye til Govou, men etter hva jeg har hørt skal han være en meget god spiller.
Og siden vi er i akutt nød etter gode spisser burde vel Govou være noe for oss!

molala

• Supersub
    • Vis profil
Sidney Govou
« Svar #2 på: 19. Aug. 2005, 22:20 »
Personlig orker jeg ikke bry meg om transfers lengre før jeg ser en ny spiller på pressekonferanse med neven godt planta i Souness`neve. Dette marerittet av en "transfersommer" har ingen ende, og skylda kan vi legge på en mann! Han tar mer penger fra klubben, enn det han gir klubben i transfermidler, og hans navn er Freddy Shepherd!

Jeg er lut lei transfersnakk!
ancs and Scousers, go to H***!!

djmattis

• Gjest
Sidney Govou
« Svar #3 på: 20. Aug. 2005, 00:50 »
alltid masse löse rykter og alle blir glade og ingeting skjer....

så fuck allt som har med transfermarkedet å gjöre....
på tide å slutte å bry seg og så får det heller bare komme en spiller noen gang...
samma når og hvorfra

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
Sidney Govou
« Svar #4 på: 28. Aug. 2005, 18:18 »
En bra fotball spiller som newcastle har vært interisert i en god stund men er flere som vill ha denne spilleren..tviler på newcastle vill få denne spilleren men skulle vi få han så ville det være topp
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*