20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: LUQUE KLAR???????  (Lest 24152 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
LUQUE KLAR???????
« Svar #120 på: 26. Aug. 2005, 18:16 »
Han er flink til å bruke bredden, dra spillet ut på kantene og slenge inn fine innlegg. Akkurat en mann vi kan trenge der. Men vi må også ha en spiss.
Toon, Toon,
Black and white army

Monty

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #121 på: 26. Aug. 2005, 20:32 »
Sitat fra: "NUFCern"
Kult bilde Hans-Emil, for akkurat DEN butikken han poserer har jeg vært innpå. Men det kan nok hende at det er flere butikker av denne i Newcastle.

Men kult å se at Luque "is in town"

Det er den tidligere butikken utenfor Stadion, men den er lagt ned, og blitt erstattet med en Større og finere butikk... de har bare ikke tatt ned de gamle skiltene.. :)   Hvis det er en stund siden du  har vert i Newcastle, så kan jeg også si at det har komt en bar som heter Shearer's som ligger vegg i vegg med den nye butikken, og er nord-englands største BAR....   :D
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #122 på: 26. Aug. 2005, 22:43 »
Sitat fra: "Monty"
Kult bilde Hans-Emil, for akkurat DEN butikken han poserer har jeg vært innpå. Men det kan nok hende at det er flere butikker av denne i Newcastle.

Men kult å se at Luque "is in town"

Det er den tidligere butikken utenfor Stadion, men den er lagt ned, og blitt erstattet med en Større og finere butikk... de har bare ikke tatt ned de gamle skiltene.. :)   Hvis det er en stund siden du  har vert i Newcastle, så kan jeg også si at det har komt en bar som heter Shearer's som ligger vegg i vegg med den nye butikken, og er nord-englands største BAR....   :D

Shearers er en konge bar å se kamper på. Bor du i Newcastle Monty? Kan jeg spørre om hvor i byen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
LUQUE KLAR???????
« Svar #123 på: 26. Aug. 2005, 23:31 »
Var i Newcastle i oktober i 2003, mot Southampton forøvrig som vi vant 1-0.
Husker at jeg var på en club-shop ved/i St.James' Park, og en nedi byen, ved monumentet.

molala

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #124 på: 29. Aug. 2005, 19:55 »
Jeg og var på en Clubshop som lå lengre ned i byen;)

Men når det gjelder Luque.. skuller ikke han ha scoret to mål mot man u?;)

Jeg mener volleyen på innlegget fra høyre kanten der han kunne ha skubbet ballen i mål i stedet for å hive seg etter den i et akrobatisk krumspring, og så sjangsen på slutten, hvor hans eget forarbeid forøvrig var nydelig?;)
ancs and Scousers, go to H***!!

Ragnhild

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #125 på: 01. Sep. 2005, 23:44 »
Var i Newcastle i oktober i 2003, mot Southampton forøvrig som vi vant 1-0.
Husker at jeg var på en club-shop ved/i St.James' Park, og en nedi byen, ved monumentet.

Det er club shops baade ved siden av Shearer's pa STP, ved Monument, inne paa Eldon Square og paa MetroCentre (hvis jeg ikke tar helt feil - MetroCentre er min private versjon av helvete saa jeg loeper gjennom med oeynene igjen). Spoilt for choice, med andre ord :)

Ellers vil jeg gjerne paapeke at draktene ofte er billigere paa noen av de andre sportbutikkene enn de er paa de offisielle NUFC sjappene...

(Jeg var foroevrig ogsaa paa den kampen)

DanMan

• Gjest
LUQUE KLAR???????
« Svar #126 på: 02. Sep. 2005, 10:36 »
Sitat fra: "molala"
Men når det gjelder Luque.. skuller ikke han ha scoret to mål mot man u?;)

Jeg mener volleyen på innlegget fra høyre kanten der han kunne ha skubbet ballen i mål i stedet for å hive seg etter den i et akrobatisk krumspring, og så sjangsen på slutten, hvor hans eget forarbeid forøvrig var nydelig?;)

Hehe, riktig dette, men med tanke på at gutten knapt hadde sovet og trent på lang tid, og ble helt pung (altså sliten) mot slutten synes jeg han viste snev av det som bor i han. Bare vippen på slutten alene (den store sjansen han smelte utenfor på 0-2) var verdt hele fyren!  :lol: Seriøst, han var helt ferdig i beina, og enda gjør han kunst som det! Fantastisk.