20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: LUQUE KLAR???????  (Lest 24197 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #75 på: 23. Aug. 2005, 19:44 »
jeg er rimelig sikker på at sånn som det ser ut i dag. er det kun midtbanen vår som er sterk nok til å kunne kjempe med topplagene. Selvom vi også der er svake på venstre kanten. forresten så er vi sterke på keeper plassen også.

å jeg syntes ikke det virker som om souness har lagt noe strategi om hvordan vi skal komme tilbake i toppen. med robson var det stor fokus på å kjøpe inn unge spillere som var gode nok til å slå igjennom i klubb og internasjonal. jenas/viana feks.. selvom det gikk dritt med sistnevnte. Nå er det kun 1 unggutt jeg har stor tro på, Taylor og en som har litt tro på N`zogbia.

men jeg er enig i at fat fred har mesteparten av skylden her! hvertfall for den tynne troppen vi har nå...

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
LUQUE KLAR???????
« Svar #76 på: 23. Aug. 2005, 19:47 »
Boumsong, Taylor, Moore og Bramble er utrolig mye bedre midtstoppere enn Bramble og O'Brian... Det var bare vondt å se på. Forsvars spillet i 80 min av Arsenal kampen var så å si feilfritt.
FVM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #77 på: 23. Aug. 2005, 19:51 »
veldig enig i det der.

men jeg syntes det kun er boumsong som er god nok for til et topplag. boumsong er uten tvil souness sitt beste kjøp. men jeg mener fortsatt at forsvarsrekka vår er for svak til at vi skal kunne si at vi er sterke i forsvar. En grunn til at vi var så bra bak mot arsenal var vel at vi spilte med 7 mann i forsvar så og si....

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
LUQUE KLAR???????
« Svar #78 på: 23. Aug. 2005, 19:54 »
Sant nok. Men tayler ser ut som oxo tayler kan bli en stopper av meget høy kvalitet. Men men. Tiden vil vise.
FVM

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #79 på: 23. Aug. 2005, 19:56 »
jepp, taylor har jeg sansen for!:) liker også ramage. håper han får mer spilletid i år... sesongen er kjørt uansett. så kan la unggutta få vise seg litt mer frem og utvikle seg!;) hehe..

neida, får ikke bli for negativ.. men har ingen god magefølelse for denne sesongen. <er stygt redd det blir tap i morgen også!:(

Monty

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #80 på: 23. Aug. 2005, 20:02 »
ja er også redd for d...   og neste onsdag stenger vinduet, ingen spiss komt til da, så blir det en meget tøff sesong.....
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #81 på: 23. Aug. 2005, 20:07 »
Jeg syns vel egentli der er en strategi bak Souness sine transfere. Problemet er jo at han ikke får inn spillere pga Fat Freds opptreden i forhandlinger. Det han prøver på, er jo å få tak i spillere som passer 4-3-3-formasjonen. Det har han klart i Emre og Parker, som er unge, ekstremt lovende midtbanespillere som er med på å komplementere midtbaneleddet vårt. Dessuten har laget en fin miks av unge talenter og mer rutinerte spillere. Han har også jakta flere spisser/vinger, men som alle vet, vi sliter med å bli enige med klubben.  
Så det er synd for Souness, syns jeg, at vi skal ha Fat Fred til å ta oss av spillerkjøp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #82 på: 23. Aug. 2005, 20:08 »
for å være ærlig så tror jeg det kommer en spiss innen overgangsvinduet stenger. men jeg tror det blir en som er "over the hill" eller en annen nødløsning. Sheringham feks!;) da hadde jeg begynt å grine. rett og slett....

Monty

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #83 på: 23. Aug. 2005, 20:10 »
må si at dette er et av de bedre innleggene som har kommet om souney...  Vi får jo aldri se hva han duger til som manager i Newcastle så lenge fat fred sitter og skal kjøpe inn spillerene... gi visa-kortet til souney, og la ham kjøpe de to spissene han vil ha.. mer enn £ 20 mill vil han nok ikke bruke...
Howay the lads!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #84 på: 23. Aug. 2005, 20:14 »
Hehe, sant nok. Samtidig vil jeg følt meg tryggere med en mann som alikevel har litt peiling på økonomi da.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Monty

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #85 på: 23. Aug. 2005, 21:01 »
men d ser da ut som om vi kan slå mackems uansett.... de er faktisk enda dårligere.....  :D  :D
Howay the lads!

djmattis

• Gjest
LUQUE KLAR???????
« Svar #86 på: 23. Aug. 2005, 21:45 »
Jeg skjönner ikek helt tankegangen til fatty.....

han vet laget sliter og kanskje trenger baer en spiller som gjör det lille ekstra...
en spillers ankomst så som luque kan speede opp laget litt...
men så lar han gå selv når han vet at han trenger en klasse spiller og vi har en på agnet...
forundrede....

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #87 på: 23. Aug. 2005, 21:49 »
Jepp Enig med Visakortet :D
Tror nok vi sliter sterkt søndag iallefall uten noen avsluttere, Manure kommer til å kjøre på, og vi vet jo hvordan det gikk mot Ars :evil:
Who else...... Alan Shearer

Monty

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #88 på: 23. Aug. 2005, 21:54 »
skal se kampen på SJP... og frykter slakt... :cry:  

men men... det kommer forhåpentligvis lysere dager...
Howay the lads!

djmattis

• Gjest
LUQUE KLAR???????
« Svar #89 på: 25. Aug. 2005, 17:21 »
har nufc höynet budet eller hva er det som skjer egentlig?