20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Spørsmål..  (Lest 6830 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lazze

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Spørsmål..
« på: 15. Aug. 2005, 21:57 »
Hei. Er det noen her som kan hjelpe meg?

Jeg lurer på hvilke 3 spillere som har scort hattrick for 3 forskjellige klubber i Premier League...
azze Eric - Nufc4ever

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Spørsmål..
« Svar #1 på: 16. Aug. 2005, 00:47 »
Gjelder dette toppdivisjonen, eller kun PL?
Shearer scoret hat-trick for Soton mot Arsenal i gamle 1. divisjon ihvertfall i debuten. Meget mulig han scora hat-trick for de når det ble lagt om til PL. Han har som kjent gjort det samme for Rovers og Newcastle United.
Ellers vet jeg vel ikke helt. Mange det kan være.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Lazze

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Spørsmål..
« Svar #2 på: 16. Aug. 2005, 02:20 »
hei. gjelder bare i siden premer league startet... har funnet ut svaret nå..
azze Eric - Nufc4ever

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Spørsmål..
« Svar #3 på: 16. Aug. 2005, 11:10 »
Vell, hva er svaret da? :)

Bjørn - hemmelighet
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Lazze

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Spørsmål..
« Svar #4 på: 16. Aug. 2005, 13:40 »
Kevin Campbell - Arsenal, Nottingham Forest, Everton
Les Ferdinand - QPR, Newcastle, Spurs
Robbie Keane - Leeds, Coventry, Spurs
azze Eric - Nufc4ever

Toontastic

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Spørsmål..
« Svar #5 på: 17. Aug. 2005, 23:35 »
Hvis vi kjøper Robbie Keane så kommer han til å score hat-trick for sin fjerde klubb også. Det hadde vært bra!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Spørsmål..
« Svar #6 på: 19. Aug. 2005, 14:34 »
Sitat fra: "Toontastic"
Hvis vi kjøper Robbie Keane så kommer han til å score hat-trick for sin fjerde klubb også. Det hadde vært bra!

Hadde vært noe det ja, men hva skal vi med en spiss???
Vi har da så mange fra før av at slikt noe bruker ikke Fat Fred fritida si til... Vi har jo både Ameobi og Chopra vi så...

Noreng

• Gjest
Spørsmål..
« Svar #7 på: 19. Aug. 2005, 14:35 »
Sitat fra: "Øystein Solbjørg"
Sitat fra: "Toontastic"

Hadde vært noe det ja, men hva skal vi med en spiss???
Vi har da så mange fra før av at slikt noe bruker ikke Fat Fred fritida si til... Vi har jo både Ameobi og Chopra vi så...

Håper for vettet ditt sin skyld at det var ironsisk!:P

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Spørsmål..
« Svar #8 på: 19. Aug. 2005, 15:23 »
Ironisk??
Tror du er gæern jeg mann, skal da ikke kimse av Chopra og Ameobi...  :lol:

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Spørsmål..
« Svar #9 på: 22. Aug. 2005, 10:57 »
Har et annet spørsmål...

Hvilke spillere har scoret mål for fem ulike Premier Leauge klubber?
Carr har altfor få landskamper for England!

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Spørsmål..
« Svar #10 på: 22. Aug. 2005, 11:32 »
I hvertfall Andy Cole. Han har scoret for Newcastle, Man Utd, Blackburn, Fulham og nå i helga Man City.
Kommer ikke på fler kanditater i farten, om det i det hele tatt er noen.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Spørsmål..
« Svar #11 på: 22. Aug. 2005, 11:46 »
Les Ferdinand er jo en annen. QPR, Tottenham, Newcastle, West Ham og Leicester.

Det finnes fortsatt noen...

Toontastic

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Spørsmål..
« Svar #12 på: 23. Aug. 2005, 17:47 »
Tror Teddy Sheringham har scoret for 5 PL klubber. Nottingham, Tottenham, Manchester United, Portsmouth og West Ham.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Spørsmål..
« Svar #13 på: 24. Aug. 2005, 16:07 »
Hva med Collymore? En tosk av dimensjoner, men han visste (dessverre hvor målet sto). Forest, Pool, Villa, Leicester, Fulham og Bradford har alle spilt i PL, og jeg tror han har spilt der for dem alle. Og høyst sannsynlig scoret mål for dem alle.

Now let's all  :lol: at Collymore

Kanskje er også Rovers-boss Mark Hughes en mulighet? Har spilt i PL for både scums, chelski, so'ton, everton og rovers. Muligheten er utvilsom til stede for at han har scora for dem alle.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Spørsmål..
« Svar #14 på: 26. Aug. 2005, 15:42 »
Collymore og Hughes er ikke korrekte, med forbehold om at jeg tar feil.

Collymore har i alle fall rulleført mål for Nottingham Forest, Liverpool, Aston Villa og Leicester etter hukommelsen, og jeg er ganske så sikker på at han også står rullefør med mål for Bradford. Fulham har han vel ikke representert i Premier League. En må huske på at når Fulham rykket opp i det gjeve selskap, så var Collymore sin karriere virkelig lagt i grus. Jeg finner ingen statistikk som kan bekrefte dette, så alt dette er tatt fra min egen hukommelse.

Samme mann gav jo ut sin selvbiografi for ikke så altfor lenge siden, noe som jeg har satt opp på min egen "skal lese"-liste. Ikke fordi jeg likte selve spilleren(som til tider var meget god), men jeg tror det er mange spennende uttalelser fra den kanten. Collymore er i likhet med Gazza, en som dessverre ødela karrieren sin grunnet utenomsportslige hendelser.

Når det gjelder Sparky, så har han i alle fall mål for Manchester United, Chelsea, Blackburn og Southampton. Om han har mål for Everton, der han kun var en kort periode, er jeg ikke helt sikker på.

En annen som kan være aktuell er Dwight Yorke. Aston Villa, Manchester Untied, Blackburn og Birmingham. Det blir forresten en klubb for lite, og han returnerer neppe til Premier League, så han er ikke med i en slik eksklusiv klubb.

En som synes å være glemt er Nick Barmby. Tottenham, Liverpool, Everton, Middlesborough og senest Leeds er 5 stykker.

Andy Cole er korrekt. En nordmann var jo ganske nære, Øyvind Leonardsen med mål for Wimbledon, Liverpool, Tottenham og Aston Villa.

Med Cole, Les Ferdinand, Teddy Sheringham og Barmby har vi i alle fall greidd å finne fire stykker. Om det er alle er jeg ikke 100% sikker på, men jeg tror i alle fall at vi er ganske nære en komplett liste.

Ser Kevin Campbell er nevnt ovenfor i forbindelse med et annet spørsmål. Mannen har i alle fall funnet målet i henholdsvis Arsenal, Everton, Forest og sist W.B.A. Også han er nære.