20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Litt overgangsrykter  (Lest 5160 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Litt overgangsrykter
« Svar #15 på: 16. Aug. 2005, 21:11 »
Dagens rykter 16. august
Sky Sports skriver at Charlton har et bud inne på Lee Bowyer og Newcastle har takket ja til budet om de skulle få inn de spillerene de ønsker før overgangsvinduet stenger. Charlton manager Alan Curbishley bekrefter at de har bud inne på to spillere i Premier League, men han nevner ikke navn. I følge Sky Sports skal Marcus Bent være den andre spilleren.

Sporting Lisboa spilleren Rodolph Douala (27) har bekreftet at han ikke kommer til å spille for Middlesbrough neste sesong. Newcastle linkes også i dag til den brasilanske kantspilleren, og skulle det bli en handel vil mest sannsynelig Hugo Viana gå motsatt vei.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dette høres jo...
« Svar #16 på: 16. Aug. 2005, 21:48 »
....lovende ut, men det ender vel med at Fat F, selger bowyer uten å få inn noen nye, he he. Jeg tror ikke han vet at vi må ha 11 mann på banen!!!

?Hva er disse ryktene med en prat om Anelka igjen imorgen (Onsdag)?? mer info anyone?
Who else...... Alan Shearer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Litt overgangsrykter
« Svar #17 på: 16. Aug. 2005, 21:56 »
Et salg av Bowyer kan jeg gå med på dersom JJ blir, men ville helst hatt begge.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 17. Aug. 2005, 14:37 »
Dagens rykter 17. august
Sky Sports skriver at Porto er villige til å betale hele £4,5 millioner for Hugo Viana. Midtbanespilleren sier selv at han gjerne vil spille for den portugisiske storklubben, men han legger ikke skjul på at det viktigste er å spille førstelagsfotball kommende sesong.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Litt overgangsrykter
« Svar #19 på: 17. Aug. 2005, 14:59 »
Et salg av Bowyer vil ikke være det verste, men da er det viktig at vi i tillegg beholder Jenas. Vi kan ikke selge både Bowyer OG Jenas, det går ikke.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Litt overgangsrykter
« Svar #20 på: 17. Aug. 2005, 15:01 »
Det ideelle hadde vært å beholdt begge da. Bowyer er en utrolig viktig del av stallen vår, og kanskje vår mest undervurderte spiller, føler jeg av og til, spesielt når en prater Bowyer vs JJ.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 19. Aug. 2005, 03:26 »
Dagens rykter 19. august

Tysk presse skal ha det til at Newcastle skal være interessert i den argentinske midtbanespilleren Andres D?Alessandro. Den tidligere River Plate spilleren sier han vil ha nye utfordringer, og truer med å ikke returnere til Wolfsburg. Det nevnes at Hugo Viana muligens kan bli inkludert i en byttehandel.

Noreng

• Gjest
Litt overgangsrykter
« Svar #22 på: 19. Aug. 2005, 10:21 »
Bowyer? stikker han så ender det vel i at vi selgen for en LAV pris, og vi ikke får noen flere inn! Denne Alek, har jeg sett før når jeg tenker meg om, og jeg sier takktakk til ham!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 20. Aug. 2005, 07:35 »
Dagens rykter 20. august

Sky Sports gir seg ikke, og i går kveld linket nettsiden Lyon spilleren Sidney Govou med Newcastle. Lyons styreformann Jean-Michel Aulas har ikke lagt skjul på at han vil vurdere bud på kantspilleren. Skal man tro fransk presse er Newcastle favoritter til å sikre seg franskmannens underskrift. Govous agent Frederic Guerra bekrefter at det er stor interesse for landslagsspilleren, og at han mest sannsynelig kommer til å forlate Lyon før overgangsvinduet stenger.

Noreng

• Gjest
Litt overgangsrykter
« Svar #24 på: 20. Aug. 2005, 09:35 »
Hva er dette? pjatt eller seriøst? Alle sier vel seriøst, men det er det ikke eller så er det seriøst og vi ikke gidder å høyne!