20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Litt overgangsrykter  (Lest 5170 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Litt overgangsrykter
« på: 14. Aug. 2005, 11:15 »
Dagens rykter 14. august
En forbannet Fredi Kanoute påstår at Tottenham prøver å selge han. Sky Sports skriver at Newcastle blir mest sannsynelig hans neste stoppested.

Skal vi tro Sunday Mirror skal Middlesbrough stå klare med et bud på Jenas. Boro skal være villige til å betale £10 millioner stortalentet. Det sies at Boro også er villig til å tilby Viduka i en byttehandel.

Sky Sports linker Shakhtar Donetsk kaptein Anatolii Tymoschuk til Newcastle. Men Arsenal, Everton, Bolton og Middlesbrough skal også være interessert i den ukrainske landslagsspilleren. Spilleren bekrefter at det er flere klubber som har vært i kontakt med han, og at det ville vært en drøm å spille i en større liga.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Litt overgangsrykter
« Svar #1 på: 14. Aug. 2005, 14:12 »
jenas vil vel ikke til boro?!?!?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Monty

• Supersub
    • Vis profil
Litt overgangsrykter
« Svar #2 på: 14. Aug. 2005, 15:28 »
tror ikke jenas får dra, da newcastle ikke får boa morte og trenger en midtbane (jenas spiller ikke på venstre side, men med tanke på litt om-rotering på midten trenger vi ham)...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

Noreng

• Gjest
Litt overgangsrykter
« Svar #3 på: 14. Aug. 2005, 18:35 »
Tymo kaller vi han!

Monty

• Supersub
    • Vis profil
Litt overgangsrykter
« Svar #4 på: 14. Aug. 2005, 19:59 »
klarer knapt og vente til at drakt nr. 10 blir delt ut på SJP... med forbehold om at dette selfølgelig er en god spiss...  :lol:  :lol:  :lol:
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

djmattis

• Gjest
Litt overgangsrykter
« Svar #5 på: 15. Aug. 2005, 03:13 »
kanoute er for middel måttig.......

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Litt overgangsrykter
« Svar #6 på: 15. Aug. 2005, 18:32 »
Dagens rykter 15. august
Evening Chronicle skriver at Tottenham kommer til å legge inn et nytt bud på Jenas i dag. Det sies at Spurs er villig til å gi £5 millioner pluss spissen Robbie Keane i bytte.

The Mirror skriver at Anelka var i krangel med benken til Fenerbahce i helgen. Anelka ble byttet ut etter 40 minutter. Noe han skal ha likt svært dårlig. Det ryktes om at Fenerbahce skal være villig til å selge Anelka etter hendelsen.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Litt overgangsrykter
« Svar #7 på: 15. Aug. 2005, 21:14 »
håper heller på keane enn anelka!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

UrzaiZ

• Supersub
    • Vis profil
Litt overgangsrykter
« Svar #8 på: 15. Aug. 2005, 22:43 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
håper heller på keane enn anelka!!!
Keane scorer jo ikke mål!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Litt overgangsrykter
« Svar #9 på: 15. Aug. 2005, 22:45 »
Keane er vel ein typisk goalgetter. Veit kor målet står. Men han har vel meir assist ein mål. Eg kunne godt tenkt meg å ha han i newcastle troppen, men ikkje på bekosting av Jenas.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Litt overgangsrykter
« Svar #10 på: 16. Aug. 2005, 12:39 »
Ser at Tottenham er i ferd med å sikre seg Kuyt fra Feyenoord for 10 mill pund. Kvifor er vi ikkje med i kampen?

Ifølge ryktene skal Emre sagt at han vil ha den tidlegare lag kompis Van der Meyde til klubben, Vi får sjå kva det blir til......
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Litt overgangsrykter
« Svar #11 på: 16. Aug. 2005, 12:52 »
Jeg skjønner ikke at det kan være så vanskelig å hente inn en ny spiss.....greit overgangsmarkedet florerer ikke akkurat av toppspisser, men det må da kunne gå ann å kjøpe en helt grei spiss i tillegg til en spiller som Keane eller Kujit. Vi trenger mer tyngde framover....og hvis ikke Shepard & co får kjøpt inn en spiss eller to begynner jeg å lure hva deres ambisjoner egentlig er......her sitter vi med hånden og napper oss i løken mens alle andre snapper opp gode spillere og vi tviholder oss til urealistiske transfer mål....jeg kjenner frustrasjonen og gråten tar meg

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Litt overgangsrykter
« Svar #12 på: 16. Aug. 2005, 12:53 »
Jeg mener at vi skulle gå inn for Owen. Robbie Keane og Anelka burde også hentes inn.

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
Litt overgangsrykter
« Svar #13 på: 16. Aug. 2005, 13:21 »
Hadde vært helt i ekstase om vi fikk Owen, men tror det er ganske usannsynlig samme hva ryktene sier. Fenerbache vil ikke selge Anelka med mindre vi punger en helt vanvittig pengesum og får å få Keane er vi avhengig av å gi Jenas i retur. Det må da finnes andre alternativer vi også kan gå etter....Kujit er vel et ganske godt alternativ, i tillegg mener jeg at Van der Meyde er en klassespiller vi absolutt burde kjøpe, etter hva jeg tror kan vel han spille på både høyre og venstrekant. Løp og kjøp sier nå jeg

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Litt overgangsrykter
« Svar #14 på: 16. Aug. 2005, 20:55 »
Det er ekstemt viktig at vi skaffer oss en spiss nå før kampen mot West Ham, men det har jeg ikke stor tro på. Vi må nok vente til sent i august før en ny spiss entrèr St. James' Park. Men hvis spissen kommer nå så kan han spille seg i form, bli kjent med lagkameratene raskere, og dèt er viktig for alle spillere.
 :idea: