20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Mye fælt her i verden  (Lest 3135 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Mye fælt her i verden
« på: 10. Aug. 2005, 20:05 »
en av mine venner har nettopp vært i en kraftig bilulykke..
Hver uke spreger Sama & co en stor by! HVOR FÆL ER DENNE FAEN VERDEN!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Mye fælt her i verden
« Svar #1 på: 10. Aug. 2005, 20:31 »
Ja, ein av kompisane mine var i ein stgg traktor vælt. Gjekk heldigvis bra, sjølv om det var svært stgge brudd.
Måtte operere inn 18 skruer inni hofta.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Mye fælt her i verden
« Svar #2 på: 10. Aug. 2005, 22:43 »
Verden er noe dritt ja. Det finnes ikke rettferdighet her i verden. Hvorfor? På grunn av hat, dumskap og terror.

Håper at det gikk bra med vennen din da :o

plebbster

• Gjest
Mye fælt her i verden
« Svar #3 på: 11. Aug. 2005, 10:00 »
Kondolerer, Noreng. Håper ikke skadene er så alvorlige at det gjelder liv og død.

Noreng

• Gjest
Mye fælt her i verden
« Svar #4 på: 11. Aug. 2005, 10:15 »
nai... forhåpentligvis ikke!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Mye fælt her i verden
« Svar #5 på: 12. Aug. 2005, 15:45 »
Verden er ikke verre enn vi gjør den til selv.
Konfliktene rundt om i verden er menneskeskapte. Osama bin Ladens terrornettverk, er en menneskelig reaksjon på andre menneskers handlinger. Det er synd å si det, men all ondskap i denne verden er et resultat av diverse menneskers ord og handlinger.
Ihvertfall stort sett.

Jeg liker ikke å skylde på onde guddommelige krefter, men jeg liker å si at Gud har en plan med oss alle, og bestemmer når hver av oss ikke lenger får lov å leve. Dessverre, så er det enkelte som forsvinner tidligere enn andre, men det skyldes bare at de har fått utdelt en kortere levetid. Hadde man bare visst hvor lenge man skulle leve, så kunne man gjort så mye mer utav det.

Det beklagelige er at selv verdens snilleste menneske har sine fiender, som for enhver pris vil ha vedkommende ut av veien.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
Mye fælt her i verden
« Svar #6 på: 12. Aug. 2005, 17:17 »
Holdt på å få en tåre i øyekroken under innlegget ditt, Joakim, men jeg klarte å holde meg såvidt. Veldig flott skrevet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Mye fælt her i verden
« Svar #7 på: 13. Aug. 2005, 02:17 »
Forutenom at jeg ikke er troende, så syns jeg de andre delene av innlegget var meget kort og godt oppsummert.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida