20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Dyer! Endelig!  (Lest 3491 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Dyer! Endelig!
« på: 06. Aug. 2005, 11:30 »
Endelig har en av våre beste spiller bestemt seg for å bli lenger!
Dyer skriver under
Skrevet av Asbjørn, 6 August 05
 Etter mye spekulasjoner om fremtiden til Jenas de siste dagene, har Dyer bestemt seg for å bli i klubben. Dyer har bare 1 år igjen av kontrakten, men velger å skrive under en 3 års forlengelse i løpet av neste uke.

Agent Jonathan Barnett hadde følgende å si om kontraktsforhandlingene:

?Dyer regner med å skrive under i løpet av neste uke. Det har ikke vært noen problemer, og vi ble faktisk enige med Shepherd i løpet av en time.?

?Dyer trives meget godt i Newcastle, og han ser fram i mot å spille de neste årene for Newcastle United.?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Dyer! Endelig!
« Svar #1 på: 06. Aug. 2005, 12:26 »
Finfint! Nå hjelper du kameraten din i å skjønne at man ikke er toskete og flyr fra Tyneside for å spille i ekkel spurvedrakt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Noreng

• Gjest
Dyer! Endelig!
« Svar #2 på: 06. Aug. 2005, 12:47 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Finfint! Nå hjelper du kameraten din i å skjønne at man ikke er toskete og flyr fra Tyneside for å spille i ekkel spurvedrakt!

Jeg skjønte ikke helt hva du mente der?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Dyer! Endelig!
« Svar #3 på: 06. Aug. 2005, 12:52 »
Sitat fra: "Noreng"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"

Jeg skjønte ikke helt hva du mente der?

Dyer til Jermaine Jenas.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Dyer! Endelig!
« Svar #4 på: 06. Aug. 2005, 13:18 »
Bra at Dyer signerer. Toppers! :wink:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lazze

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Dyer! Endelig!
« Svar #5 på: 06. Aug. 2005, 15:14 »
Bra hvis Dyer signerer. Han er absolutt en av Newcastles viktigste spillere. Newcastle trenger spillere som han, som klarer å skape ting på egenhånd. Håper dette også kan påvirke Jenas litt:)
azze Eric - Nufc4ever

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Dyer! Endelig!
« Svar #6 på: 06. Aug. 2005, 20:37 »
Kjempebra!!! Dyer er utvilsomt en av våre viktigste spillere. Jeg har han bakpå drakten min, så det gjør det enda bedre :P

Men håper han kan holde seg noenlunde skadefri i sesongen som kommer, og spiller godt.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Dyer! Endelig!
« Svar #7 på: 06. Aug. 2005, 20:45 »
Kieron Dyer trenger litt disiplin. Men det viktigste er vel at han er en god fotballspiller, med tempo, teknikk og spilleforståelse. En av våre viktigste, som burde bli lært opp til å spille spiss.

Lazze

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Dyer! Endelig!
« Svar #8 på: 06. Aug. 2005, 21:29 »
Han har sagt at han helst vil spille midtbane, men at han spiller spiss hvis han må. Synes ikke at han skal bli fast spiss, men at han eventuelt kan steppe inn ved skader o.l. Synes at han er bedre enn Ameobi.

Vet hans favoritt plass ikke er på høyre midtbane, men er der jeg håper at han blir plassert foreløpig og at han aksepterer det. Håper Souness får en spiss så vi slipper at han må spille spiss
azze Eric - Nufc4ever

tassen88

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Dyer! Endelig!
« Svar #9 på: 07. Aug. 2005, 13:05 »
glimrende han trenger vi denne sesongen:D:D:D]

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Dyer! Endelig!
« Svar #10 på: 07. Aug. 2005, 20:07 »
Endelig noen gode nyheter! Dyer er en viktig mann for oss, han er en av få som kan bidra med litt fart framover slik ståa er nå. Håper han kan slippe unna alt for mye skader, da tror jeg han blir stor denne sesongen!

La oss håpe denne nyheten er starten på en lang rekke gode nyheter fra St James`Park. Vi trenger flere nyheter som dette!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Dyer! Endelig!
« Svar #11 på: 08. Aug. 2005, 21:32 »
Henger meg med Kristoffer og håper at Dyer overtaler sin gode venn JJ, til å bli, og ikke la seg friste av spurver eller kanoner.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

zagma

• Gjest
Dyer! Endelig!
« Svar #12 på: 10. Aug. 2005, 13:38 »
Godt å se at Dyer blir på St.James! I form og skadefri er han en av lagets desidert viktigste spillere. jeg mener at Dyer fortsatt har mye å bevise i Newcastle-drakten, da nettopp skader, dårlig form og utenomsportslige hendelser har stått i sentrum for hans karriere. Krysser fingrene for en god Dyer-sesong!