20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Klanen  (Lest 18712 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Klanen
« Svar #75 på: 16. Nov. 2005, 10:40 »
Sitat fra: "Joakim"

Sannheten er at både Riseth, Kvarme, Lago og Koppinen er blant Norges beste midtstoppere, og at Kvarme kanskje er den beste.

Jeg er enig med deg i dette. Kvarme er i lag med Ronny Johnsen den beste midtstopperen Norge har hatt de seneste 10 årene. Han var noe uheldig i Liverpool, men i Spania og Frankrike var han solid. At han ikke fikk prøve seg noe særlig på landslaget sier heller mer om landslagsledelsen. Jeg tror Ronny og Bjørn Tore hadde blitt et solid stopperpar om de hadde fått prøve seg i lag. Men så hadde man jo Henning Berg også da som var bankers.

Når det gjelder Riseth så er han en god spiller, men er ikke i nærheten av det Kvarme er/var på sitt beste. Likevel er han vel noe av en potet? Mener å huske at han har spillt i de fleste posisjoner i de klubbene han har vært i.

Lago har jeg ikke noe grunnlag for å vurdere. Har ikke imponert meg nevneverdig når jeg har sett han i aksjon i årets tippeliga, men mulig at han trenger å tilpasse seg noe.

Koppinen var meget god i Tromsø, men har jo stort sett vært ute med skade i Rosenborg. Rosenborg har i alle fall 4 gode alternativ på denne plassen! Det er vel ingen andre norske klubber som kan vise til samme bredde.

Når det gjelder Scharner så er også han en solid spiller, det samme kan man si om Soma selv om han ikke har tatt det siste steget enda.

Sitat fra: "Bensin"

Lago har da så vidt vert i Norge i nokon få måneder. Litt tidligt å kalle ham Norsk. Han bør vel streng tatt kalles Argentiner.

Han er faktisk fra Uruguay.
Carr har altfor få landskamper for England!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Klanen
« Svar #76 på: 16. Nov. 2005, 17:58 »
bergensernes mening er sannheten.

se der ja. var vel ikke så vanskelig?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
Klanen
« Svar #77 på: 16. Nov. 2005, 18:05 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"

Visste vi skulle komme av med seieren en dag. Godt du har forstått det nå, Jokke.  :)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Klanen
« Svar #78 på: 16. Nov. 2005, 18:06 »
Jeg orker ikke mer av bergenserne. Jeg er ikke noe særlig glad i Oslo, men jeg hater virkelig Bergen. Ganske enkelt fordi bergenserne bare snakker om seg selv, og bryr seg bare om seg selv!

plebbster

• Gjest
Klanen
« Svar #79 på: 16. Nov. 2005, 18:09 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Jeg orker ikke mer av bergenserne. Jeg er ikke noe særlig glad i Oslo, men jeg hater virkelig Bergen. Ganske enkelt fordi bergenserne bare snakker om seg selv, og bryr seg bare om seg selv!

Du hater bergensere, mener du å si?

Vel, artig med slike som deg. Bor selv her på Østlandet og det er disse folkene jeg er lei av.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Klanen
« Svar #80 på: 16. Nov. 2005, 18:36 »
Jeg er både lei av bergensere og østlendinger. Hvordan det?

plebbster

• Gjest
Klanen
« Svar #81 på: 16. Nov. 2005, 18:38 »
Du er lei av østlendinger som du er sammen med hele tiden?

Da bør du flytte... Vet ikke akkuratt hvor gjennomtenkte disse postene er fra din side, men håper faktisk ikke at de er svært gjennomtenkte.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Klanen
« Svar #82 på: 16. Nov. 2005, 19:00 »
Sitat fra: "geordie-olav"

vi diskuterer ganske ofte andre folk enn oss, som feks klanen og trøndere. snakker ikke bare om oss selv.

vi tenker på andre også, jeg må si jeg har latt mine tanker vurdere feks Britney Spears.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Klanen
« Svar #83 på: 16. Nov. 2005, 20:08 »
Ok da. Så var kanskje ikke innlegget mitt helt nøye gjennomtenkt. Denne diskusjonen orker jeg ikke ta opp nå.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Klanen
« Svar #84 på: 16. Nov. 2005, 23:35 »
vi tenker på andre også, jeg må si jeg har latt mine tanker vurdere feks Britney Spears.

Hu har jeg tenkt på også.  :lol:
Toon, Toon,
Black and white army

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Klanen
« Svar #85 på: 17. Nov. 2005, 13:52 »

For å gjøre det klart én gang for alle. Det alle bergensere mener og tror, er for alle bergensere også sannheten. Det er ikke noe som heter "slik jeg ser det" eller "etter min mening" der. I bergen er det "slik er det. Dermed basta.". selv om sannheten egentlig sier noe helt annet. Men sannheten eksisterer ikke for bergenserne. For bergenserne er sannheten deres egen mening. Og alt som ikke hører Bergen til, er ubrukelig. Og alle som forlater Bergen og Brann for bedre klubber er judaser.

Hvis en bergenser sier at "Bergen er Norges hovedstad", så hjelper det ikke hvilke argumenter jeg måtte ha imot han. Når han sier det, så er det sannheten i hans øyne. Og ikke engang fysiske beviser på det motsatte, kan få han til å forstå at det han sier ikke nødvendigvis er sannheten, men bare hans egen oppfatning av virkeligheten, slik bergensere ser den. Og det er som vi alle vet, ingen god virkelighetsoppfatning.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon