20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Klanen  (Lest 18759 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Klanen
« Svar #45 på: 09. Nov. 2005, 21:03 »
faen joakim. tror ikke du aner hvor utrolig latterlig det du skriver er. "alle brannfan er tåpelige"... hva faen vet du om dette? snakk om å være dømmende! er jeg mentalt tilbakestående fordi jeg er født inn i en fotballby, hvor alle "ekte" bergensere elsker brann av hele sitt hjerte? okej, greit, vi har stor selvtillit. ja, vi er sta når det gjelder laget våres. men vi er da ikke tåpelige  kun forde vi støtter laget vårt, selv om det gjør det dårlig!? faen asså! eg har faen ikke ord for sånne som deg! det er sånne tragiske ekle folk som fører til vold innen fotballen.

må bare spørre, er det flere sånne latterlig dumme folk som joakim her inne?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Klanen
« Svar #46 på: 09. Nov. 2005, 21:23 »
Jeg vil tro det er noe med lufta i byen som gjør bergensere så tilbakestående  :lol:
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Klanen
« Svar #47 på: 09. Nov. 2005, 21:39 »
Syns bergenserne for gjennomgå litt i meste laget. Bur selv i Bergen. Det er klart det finns avskum i Bergen. Men det gjør det overalt, i alle byer. Til og med der Joakim stammer fra.
Å kalle Bergensere for tilbakestående blir litt feil. Di er jo ganske fremtredende. Mange fine folk i bergen og en fin by. Litt fanatisme er sunt.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Klanen
« Svar #48 på: 09. Nov. 2005, 21:43 »
Også litt artig å terge når de blir provosert av det :P
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Klanen
« Svar #49 på: 09. Nov. 2005, 22:46 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Også litt artig å terge når de blir provosert av det :P

Ja, ikke sant?
Forøvrig vil jeg presisere at jeg aldri har hatet Brann på noen måte. De er selvsagt av de lagene jeg liker heller dårlig, men jeg bruker ikke tid og krefter på å hate Brann. Jeg ler av Brann, som jeg ler av Scumberland.
 :lol: RBK-Brann 10-0
 Brann-RBK 1-6 :lol:
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
Klanen
« Svar #50 på: 10. Nov. 2005, 13:00 »
Første møte mellom RBK og Brann i år ble RBK rundspilt til de grader. I den kampen fikk vi sett hva Espen Johnsen står for. En elendig keeper. Brann ble ikke rundspilt av rbk på Lerkendal. Soma var den eneste som ikke klarte å få ballen ut av forsvaret på defensive dødballer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Klanen
« Svar #51 på: 10. Nov. 2005, 14:41 »
Vi overkjørte dere ikke helt på Lerkendal, nei. Det er helt riktig. Men vi var det klart beste laget, og vi var meget effektive. Således var det en fullt forjtent seier. Og når Ragnvald Soma aldri greier å få ballen ut og bort på defensive dødballer, hvordan kan han da være god nok for landslaget, som dere bergensere stadig maser om? Jeg synes stadig jeg hører om at Ragnvald Soma er skyld for ditt og datt når Brann slipper inn mål.
Og han skal være bedre enn Brede Hangeland? Da er standarden på norske spillere dårlig.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Klanen
« Svar #52 på: 10. Nov. 2005, 15:36 »
Ja så lenge vi slipper Rosenborg spillere i forsvaret er jeg fornøyd

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Klanen
« Svar #53 på: 10. Nov. 2005, 19:22 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Ja så lenge vi slipper Rosenborg spillere i forsvaret er jeg fornøyd

Nei. Tippeligaens beste stopper, Bjørn Tore Kvarme er jo elendig. Soma, som er skyld i de fleste av Branns baklengsmål, er klart bedre. Det er vi alle klar over.
RBKs forsvarsspillere er særdeles undervurdert. Men det er jo ikke noe nytt.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Klanen
« Svar #54 på: 11. Nov. 2005, 14:47 »
hvor i alle dager har du fått det fra? du begynner å bli sinnsykt usaklig nå, joakim.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
Klanen
« Svar #55 på: 11. Nov. 2005, 15:13 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
hvor i alle dager har du fått det fra? du begynner å bli sinnsykt usaklig nå, joakim.

Enig.

Bjørn Tore Kvarme er et produkt Kiwi-Bob burde sett på og fått gratis. Mannen er gått ut på dato.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Klanen
« Svar #56 på: 11. Nov. 2005, 15:16 »
Ja ikke noe for landslaget. Riseth bak var jo og en tragedie. Hareide virker til å like mange roseborg-spillere. Tok jo inn ganske mange av de i troppen selv om di spillte ELENDIG i serien.

Beste er nok Panser og Hangeland i midtforsvaret.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Klanen
« Svar #57 på: 11. Nov. 2005, 16:02 »
Det er det verste jeg har hørt. Virker jo som dere aldri har sett Bjørn Tore Kvarme. Han er en av Tippeligaens aller beste stoppere.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Klanen
« Svar #58 på: 11. Nov. 2005, 16:04 »
Kanskje det, men hangeland er bedre!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Klanen
« Svar #59 på: 11. Nov. 2005, 16:06 »
Vanskelig å si hvem som er klart best. Men det er helt klart riktig å satse på Hangeland, da han har fremtiden fremfor seg.