20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilken spiss vil vi ha??  (Lest 7606 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Hvilken spiss vil vi ha??
« på: 03. Aug. 2005, 13:08 »
Souness har sagt at han skal hente inn en ny spiss i sommer, og kanskje flere. Men hvem ønsker vi egentlig til klubben?

Jeg vil ha Anelka. Først og fremst fordi Owen kan bli for dyr, og Man Utd vil også ha han. Anelka er strålende på sitt beste, og kan utfylle Shearer på en bra måte.

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #1 på: 03. Aug. 2005, 14:33 »
Jeg er heltent på både Anelka og Owen, men hvis måtte velge ville stemmen falt på Owen!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 03. Aug. 2005, 14:35 »
Sitat fra: "krybel"
Jeg er heltent på både Anelka og Owen, men hvis måtte velge ville stemmen falt på Owen!

Same thing her. Begge er spillere jeg svært gjerne ser i Newcastle, men skulle jeg valgt en av de to, faller valget på Owen. Men det ideelle hadde jo vært begge to :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3 på: 03. Aug. 2005, 14:49 »
Anelka..
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Toontastic

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #4 på: 03. Aug. 2005, 15:17 »
Robbie Keane er mannen vi bør gå for! Da er vi i hvert fall sikker på at vi ikke får en kranglefant. Anelka er "over the top" og ikke noen å bruke store summer på. Owen hadde selvsagt vært drømmen, men har dessverre liten tro på at han skulle vrake chelsea, arsenal, manutd og liverpool til fordel for oss.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 03. Aug. 2005, 15:22 »
Robbie Keane hadde også vært en god forsterkning, men er i mine øyne ikke fullt så god som det Anelka og Owen kan være.
Men Robbie Keane sammen med Anelka, det hadde vært finfint.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 03. Aug. 2005, 16:10 »
Robbie Keane, Nicolas Anelka og Michael Owen. Da blir jeg fornøyd.
Selv om jeg vil bli veldig glad om vi bare får én. Hovedsaken er at vi får inn en av disse tre.

Og så lenge vi holder oss milevis unna Viduka og Baros, så er jeg såre fornøyd.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

krybel

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #7 på: 03. Aug. 2005, 16:40 »
Sitat fra: "Toontastic"
Robbie Keane er mannen vi bør gå for! Da er vi i hvert fall sikker på at vi ikke får en kranglefant. Anelka er "over the top" og ikke noen å bruke store summer på. Owen hadde selvsagt vært drømmen, men har dessverre liten tro på at han skulle vrake chelsea, arsenal, manutd og liverpool til fordel for oss.

Å si at Anelka er over the top er vel å ta i litt? Mannen er jo knapt 25 år.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8 på: 03. Aug. 2005, 16:45 »
Anelka er den desidert beste spissen av disse, og blir billigest! Nik does it on Tyneside!
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #9 på: 03. Aug. 2005, 16:52 »
Skulle jeg ha tatt valget selv, så ville jeg selvsagt prøvd meg på Owen. Men er ikke han litt usannsynlig?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 03. Aug. 2005, 18:45 »
http://skysports.planetfootball.com/Article.asp?id=296382

Ved fans navn, det ser særs usannsynlig ut at Anelka ender opp på Tyneside, om ikke Fat Fred spyr opp 20 millioner Euro for franskmannen.
Da ser det ut som om vi nesten kan glemme Anelka, dessverre.
La oss håpe at der enda er sjangs i havet på Michael Owen.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #11 på: 03. Aug. 2005, 19:17 »
Mye kan skje i fotball. Fat Fred har jo flere ganger sagt at spillere ikke skal selges uansett pris, for så å selge dem dagen etter, så alt håp er ikke ute selv om det ser mørkt ut nå.

Vi får bare krysse fingrene!

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 03. Aug. 2005, 19:32 »
Saviola og Owen(evt. Anelka for Owen)..

Shearer, Saviola, Owen(ANelka), Chopra og Ameobi.. Dyer og Milner i tilegg..
Skal klare å score litt da!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Toontastic

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #13 på: 07. Aug. 2005, 01:19 »
Nå er det ca 7 dager og 13 timer til Arsenal - Newcastle sparkes i gang! Begynner å haste litt med dette spisskjøpet. Skulle ikke forundre meg om Souness legger planene på is og venter til januar.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #14 på: 07. Aug. 2005, 11:09 »
For å være helt ærlig. Nå begynner jeg å bli utålmodig. Hvor er spissene!? Vi har solgt unna mange klassespillere. Kluivert, Bellamy, Hughes og Robert for å nevne noen. Inn kommer Emre, Parker, Moore og Coco. Gode kjøp det. Men hva i all verdens navn skal vi gjøre med angrepet?

Alan Shearer

Som han har sagt selv. Det er fysisk umulig for ham å spille alle kampene. I hans alder kan han fort bli skadet, fort bli sliten og fort miste scoringsformen. Han heter tross alt Alan Shearer, men vil allikevel ikke være fit nok til å spille like bra som før.

Shola Ameobi

Har funnet scoringsformen, mot Yeading. Og bare mot Yeading. Det andre målet burde man riktignok score, det første var pent. Allikevel holder ikke dette mål. Ameobi er en glimrende spiss mener jo jeg, men ingen superspiss heller akkurat. Kanskje han finner formen?

Michael Chopra

Talent, men erfaren? Nei. Han holder per dags dato ett lavere nivå enn Ameobi, men har nok en stor fremtid i møte. Dessuten blir det for dumt å bruke en så ung spiller fast. Det er fysisk, og psykisk umulig.

Kieron Dyer

Må nok spille spiss ett par ganger denne sesongen. Han er rask og alt det der, vet hvor målet står, men er jo tross alt ingen spiss. Liker seg best på midtbanen. Uansett, så tror jeg at han vil gjøre en god jobb der fremme, men ikke i forhold til angripspillere til mange andre klubber fra PL.

Ja. Det var de spissene vi hadde. Shearer er gammel, og kan ikke spille alle kampene. Ameobi er ingen storscorer akkurat, og var årets flopp ifjor. Michael Chopra er for ung og uerfaren, mens Kieron Dyer egentlig er en midtbanespiller.

SKAL VI SNART KJØPE ETT ANGREP!?