20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Viana på utlån nok en gang  (Lest 3284 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Viana på utlån nok en gang
« på: 30. Juli 2005, 13:42 »
Hugo Viana klar for Celta Vigo
Skrevet av Asbjørn, 30 Juli 05
Hugo Viana skal være klar for nok et låneopphold, om vi skal tro flere nettsteder i dag. Denne gang er det Celta Vigo som vil låne portugiseren.

Shepherd sa for noen uker siden, at det var uaktuelt med et nytt låneopphold. Men som Newcastle supporter er de fleste lært å ta det Shepherd sier med en stor klype salt.

Celta Vigo har sikret seg førsteretten til å kjøpe Viana, om han skulle imponere spanjolene kommende sesong.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #1 på: 30. Juli 2005, 13:45 »
Eg forstår ikkje poenget i å låne han ut nok ein gong. Han kjem aldri til å spele for newcastle igjen. Syns vi like godt kunne selgt han.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #2 på: 30. Juli 2005, 13:49 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Eg forstår ikkje poenget i å låne han ut nok ein gong. Han kjem aldri til å spele for newcastle igjen. Syns vi like godt kunne selgt han.

Men da spørs det om vi får noen penger for han da. Newcastle får sikkert en sum for å låne han ut.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 30. Juli 2005, 14:23 »
Så lenge Souness ikke har planer om å bruke Viana er det like greit å låne han ut! Gutten kan jo ikke råtne på tribunen i Newcastle heller..

Håper nå at Viana kan få vist seg fram i Celta og få en kickstart på karrieren sin slik som Forlan fikk i Spania!

Tror nok vi neppe kommer til å se Viana i en Newcastle drakt igjen!!

Stratovarius

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
    • http://www.stratovarius.com
« Svar #4 på: 10. Aug. 2005, 00:46 »
Hva ska vi med Viana?Spørsmålet er om han kan få tillitt av en eventuel ny manager i Newcastle. Han var jo ett helvetes talent en gang.. så han trenger bare litt selvtillit og fastplass på ett lag så kvikter han kanskje til, Men spania er vel ikke stedet å låne han ut.. finn en 1 div klubb til han.Håper vi beholder ham, men låner ham ut en siste gang.Nå må han bevise hva han er god for!!! :twisted:  :twisted:  :twisted:  :twisted:
ngenting smaker så godt som Ramløsa Citrus...

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #5 på: 19. Aug. 2005, 14:18 »
Jeg tror ikke Viana blir å se på banen i morgen heller nei. Han må nok ta til takke med å sitte på vip tribuna å se på, sammen med Fat Fred og gjengen. Og det er maks av hva han kan håpe på imorgen!

Viana må rett og slett bort, nesten for en hver pris nå. Han passer ikke inn i engelsk fotball og verken klubb eller spiller er tjent med situasjonen slik den har vært så alt for lenge nå. Viana har talent og er en absolutte brukanes fotballspiller, men ikke i Newcastle. Selg han til høyst bydende i Spania eller Portugal, så sparer vi pengene vi kaster ut av vinduet på han nå, og så kan Viana komme seg på rett spor igjen i sin fotballkarriere.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #6 på: 19. Aug. 2005, 18:16 »
så til min store overraskelse at viana er tilbake... JESS :D  :D  :D  det liker vi :wink:  :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 22. Aug. 2005, 16:08 »
Nå er jo Viana tatt med i troppen til reservelagskampen mot Liverpool i dag, det blir bare mer og mer en farse dette her. Synes litt synd på Viana selv, må være vanskelig å yte under slike forhold, frem og tilbake og ingen som helst klargjøring av situasjonen hans!

Det er jo ikke lenge til transfervinduet stenger, så hvem vet, kanskje han spiller noen kamper for oss denne sesongen likevel:?

Men at det er en latterlig greie dette med Viana, det er det veffal ingen tvil om....og om ikke klubben er den største tapern her, så er veffal Viana det midt oppi det hele. Han får jo ik spillt fotball i det hele tatt.

Bjørn - pizza i ovnen
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 22. Aug. 2005, 16:23 »
Syntes synd på Viana selv jeg. Syntes også det er synd at vi ikke kan gi han flere sjanser! han ER en god fotball spiller. Hvis vi hadde brukt ham riktig, så tror jeg han ville slått gjennom!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 23. Aug. 2005, 19:36 »
http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~703646,00.html

viana klar for Valencia. Syntes det er synd vi ikke kan gi denne gutten en sjanse!!! hadde vel hatt brukt for han når det ser ut som vi må belage oss på å bruke dyer og milner på topp noen ganger.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 23. Aug. 2005, 19:50 »
Jau, så det nettopp på BBC World at han var klar for Valencia!
Og at Baros kostet Villa ca $12mill (dollar). Løp å hent Solano nå da tilbake fra Villa!

Og all lykke til Viana i Valencia, jeg håper han blomstrer opp, vi kommer ikke til å spille mot Valencia i år uansett :)

Bjørn - god speed
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 23. Aug. 2005, 19:54 »
solano hadde vært noe ja!:) men med liverpool med i kampen har vi nok tapt han allerede. vi kunne kanskje garantert han mer spilletid men... selvom det ikke er høyrekanter vi trenger mest av. skjønner ikke hvorfor vi ikke prøvde oss på baros!?

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #12 på: 23. Aug. 2005, 19:59 »
De har ikke vist nevneverdig interesse virker det som, så det er vel et lite håp der. Men ingen i styret/ledelsen vil snappe opp den nyheten, så det er ikke vits i å glede seg på forskudd :)

Men det hadde vært noe med Nobby på høyrekanten jah:D

Bjørn - Forever Nobby

Howay the Toon
Howay the Lads

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
« Svar #13 på: 23. Aug. 2005, 21:59 »
Flere gode fotballspillere som i det siste har vist at de ikke passer inn i engelsk fotball, redd Viana er en av de. Selg han for mest mulig fortest mulig. Beste for både han og Newcastle.
FVM

Monty

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #14 på: 23. Aug. 2005, 22:02 »
riktig.. han kommer uheldigvis aldri til og bli en hit i NUFC tror jeg...  Selg ham så fort som mulig..
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!