20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bournemouth (Premier League) - 04.11.17, 16:00 - TV2 Sport Premium  (Lest 14931 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Stikk fingeren i jorda her a folkens! Rafa pakke kofferten??? :o
Vi er nr 11 etter 11 kamper. Helt greit. Vi vil jo selvfølgelig variere mye prestasjonene med så dårlig stall ferdighetsmessig. Programmet ser bedre ut for vårt lag fremover nå. Manu neste. Vi henter trolig noe der.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Hvem skal gjøre det bedre med dette laget Jonni? Vi må roe med. Vi har 14 poeng med en dårlig tropp. Har vi rett over 20 til nyttår bør vi være happy. Merino tilbake snart blir også veldig viktig.

Jeg syns dette er en rar kamp. Gutta snakka for et par runder siden om hvor bra samhold laget hadde. «Vi kan dø for hverandre» sa Yedlin. Hvor ble dette av? Bra førsteomgang, forferdelig andre. Virker som om gameplanen til Benitez er «lett» å bryte ned. Det var bare en liten 15 min pauseprat fra B?Mouth, så var det fikset. Vi fortsatte i samme tralten. Ikke happy med Benitez? valg siste matchene, men det får være grenser boys...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle kommer ikke til og få en bedre enn manager enn Benitez, så han må bli. Men etter JÆVLIG mange år som manager skulle man tro at han hadde lært litt. Det vi ser nå er jo mye av det samme vi hørte mye om fra hans tid i Liverpool. For sta, og alt for sikker på signeringene sine.

Hvorfor i alle dager brukte han 17m på Joselu og Murphy, i stedet for 15 mill på en spiss? Hvorfor belønner han lagets
dårligste spillere (Joselu, Manquillo, Murphy) med den ene sjansen etter den andre, mens spiller som var her før han kom benkes så fort de har hatt en god kamp? Gir ingen mening.

Har ikke gitt opp Murphy, men det er ingenting som tilsier at han skal være før andre i køen. Aarons, Petez og Mitro burde alle vlre før i køen, og i verste fall kan man omrokkere litt før han kommer på. Perez/Gayle på vingen om Atsu/Ritchie gårbut, og Mitto på topp f.eks.

Mye rart. Men igjen, dette er mye av det samme LFC supportere klagde på da han var manager for de.
Nei.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Det jeg ikke skjønner er at joselu starter på bekostning av mitro.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Newcastle kommer ikke til og få en bedre enn manager enn Benitez, så han må bli. Men etter JÆVLIG mange år som manager skulle man tro at han hadde lært litt. Det vi ser nå er jo mye av det samme vi hørte mye om fra hans tid i Liverpool. For sta, og alt for sikker på signeringene sine.

Hvorfor i alle dager brukte han 17m på Joselu og Murphy, i stedet for 15 mill på en spiss? Hvorfor belønner han lagets
dårligste spillere (Joselu, Manquillo, Murphy) med den ene sjansen etter den andre, mens spiller som var her før han kom benkes så fort de har hatt en god kamp? Gir ingen mening.

Har ikke gitt opp Murphy, men det er ingenting som tilsier at han skal være før andre i køen. Aarons, Petez og Mitro burde alle vlre før i køen, og i verste fall kan man omrokkere litt før han kommer på. Perez/Gayle på vingen om Atsu/Ritchie gårbut, og Mitto på topp f.eks.

Mye rart. Men igjen, dette er mye av det samme LFC supportere klagde på da han var manager for de.

Mye enig med Boris her. Hvem i all verden skulle vi fått i stedet for Rafa? Men, må tåles at det stilles spørsmåltegn til disposijonene hans. De siste kampene har vært crap, og Rafa må ta sin del av skylden her.
No fate but what you make

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
1. omgangen var jo godkjent, mens 2. omgang va dårlig. Bortsett fra siste halvdel av 2.omgangen er vi ganske organisert, men vi havnet raskt i ubalanse da vi mistet ballen.
Etter mitt syn er det kvaliteten på spillerne som virkelig kan bety trøbbel denne sesongen. Joselu og Gayle innehar ikke nivået og det koster oss scoringer. Og på benken i dag satt det egentlig bare spillere med liten selvtillit og som ikke har noe å vise til så langt i sesongen. Litt hodebry for Benitez der altså..

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Ro ned folkens. Hadde me hatt ein god spiss hadde me vore topp 4. Denne kampen burde vore avgjort i 1.omg. Heilt einig i at Mitro burde kome innpå. Gayle burde hatt 2 mål. 1 feilaktig annullert og det mottaket på Shelvey sin pasning er hinsides dårleg. Berre uflaks at Ritchie ikkje fekk seg 2 og.
Dei fleste har tippa oss i nedrykkskampen og når ein ser på troppen er ikkje det rart. Samtidig heilt utruleg svakt tapa nok ein kamp der me ikkje maktar skåra. No er me oppe i 4 av dei. 
Dette var min siste kamptråd på lang tid. Heilt latterleg snakka om at Rafa skal gå. Då har du fader meg ikkje peiling. Ja, ein kan klaga litt på nokre av valga til Benitez men det er no fan meg ikkje han som markerar Cook. Det er ikkje han sin feil at linjedommaren gjer feil. Eller at spelarane nok ein gong underprestera.
« Siste redigering: 04. Nov. 2017, 18:47 av lgrinde »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Benitez er det minste problemet vi har i denne klubben, men det som skjer i andre omgangen er en gåte for meg. Hvorfor slutter vi å spille fotball? Vi pumper opp ballen som galninger på Ritchie, Gayle, Atsu hvor alle knapt er over 1.75m. Hvorfor i helvete gjør vi det? Hvorfor er det ingen som tar tak i det? Er det virkelig planen vi hadde for hele andre omgangen?!

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
OK..., Rafa out er selvfølgelig sterkt overdrevet og beklager dårlig innlegg der.

Det som bekymrer meg er at han gjør de samme tingene i kamp etter kamp og følgelig blir lett å lese for motstanderen. Spesielt de mindre gode lagene tjener godt på dette, noe fire identiske 0-1 tap har vist så langt.

Tap mot lag som blir å finne på nedre halvdel av tabellen kan bli meget skjebnesvangert når samtlige 38 kamper er unnagjort.
Forrige nedrykk ville vært unngått hadde 1-1 hjemme mot Sunderland endt 2-1, så små marginer kan det være, derfor jeg er meget sterkt bekymret over ståa akkurat nå.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Benitez oppsummerar det ganske godt: «Benitez said the defeat was self-inflicted after missing first half chances.

He said: ?As I said before, we were making mistakes in possession, easy mistakes, not because of amazing pressing.

?It was because we were just giving them the chance to play on the counter-attack.

?They played direct, they ran, they knew what they had to do and we gave them the chance to believe that they could score.?»

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Enig i det Rafa sier, og at vi også taper på verst mulig måte!(92min) Men han bør også ta kraftig selvkritikk, etter gjentatte svake laguttak og dårlige valg under flere kamper (bytter/taktikk).

Synes også han bør komme med en forklaring på koffor han velger å vrake Mbemba, Mitro og Aarons kamp etter kamp!

Greit nok at spillerne underpresterer til tusen, og at Rafa verken kan score måla eller treffe på pasningene selv, så det er absolutt delt skyld! Og målet i mot skal jo selvfølgelig aldri skje..
Men dette er for dårlig mot elendig motstand! (selv for oss)

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
En av våre beste førsteomganger så langt i år, vi skulle ledet med et par mål. Andreomgang var kanskje årsverste. Joselu MÅ da ha spilt seg ut av laget snart? Vi må handle dyrt og smart i januar for at dette ikke skal bli en veldig tung sesong.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Enig med Pontare! Håper at spiss og 10'er er førsteprioritet, da det er foran mål vi sliter mest! Hadde vi bare scoret på sjansene våre, så måtte motstandernr pusha mye mer frem, noe som hadde gitt mye rom til kontringer. Er jo det (og dødball🙈) vi er best på!

Dernest håper eg på ny v.back og keeper!

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Enig i det meste. Rafa er helt klart fortsatt riktig mann men han er alt for lojal mot spillere som underpresterer. Særlig Manquillo og Joselu. Undrer også over at Murphy, som ble kjøpt for mye penger i et trangt budsjett, ikke får flere sjanser. Kanskje han ikke er god nok men da må Rafa ta bomkjøpet på sin kappe. Å spille på den måten vi gjør når man vinner 1-0 er fint, men det ser jaggu ikke bra ut når vi taper med samme sifre. Bare å stålsette seg for en kamp mot nedrykk, som vi fort er involvert i etter de neste kampene.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
De kommende ti kampene ser meget vriene ut og jeg tror vi er heldige hvis fasiten etter de kampene blir et tosiftet antall poeng.