20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Liverpool (Premier League) - 01.10.17, 17:30 - TV2 Sport Premium/Sumo  (Lest 11542 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Svak omgang, og er heldige som har 1-1 her. Vi klarer knapt å sentre en ball til hverandre. Helt greit at vi ligger lavt mot spillere som er flere hyller bedre enn det vi har, men vi blir veldig baktunge.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Iskald fisk han der Joselu

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Men serr, her må du få på Gayle. Joselu må av.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Nol et flaksemål av Joselu.. får bare håpe målet åpner den berømte ketsjupflaska

Men må gi han kred for løpet. Ser at LFC-forsvarerne ikke er interessert i å forsvare og griper sjansen.

Det skal han få...Han har jo kommet til sjanser i kampene, men hele kroppsspråket viser mangel på selvtillit synes jeg.

Jeg er jo helt enig. Ser jo livredd ut, og jeg er sikker på at han får en fartsstripe i underbuksa for hver sjanse han kommer seg til. Tror heller ikke han hadde putta om Matip ikke hadde satt inn den taklingen.

Kunne tenkt med Gayle, men han er vel fremdeles bare 50% fit og livredd for å løpe litt?
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
"Shelvey cooked a perfect steak and Joselu put ketchup on it like a motherfucker."

Nei.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Nol et flaksemål av Joselu.. får bare håpe målet åpner den berømte ketsjupflaska

Men må gi han kred for løpet. Ser at LFC-forsvarerne ikke er interessert i å forsvare og griper sjansen.

Det skal han få...Han har jo kommet til sjanser i kampene, men hele kroppsspråket viser mangel på selvtillit synes jeg.

Jeg er jo helt enig. Ser jo livredd ut, og jeg er sikker på at han får en fartsstripe i underbuksa for hver sjanse han kommer seg til. Tror heller ikke han hadde putta om Matip ikke hadde satt inn den taklingen.

Kunne tenkt med Gayle, men han er vel fremdeles bare 50% fit og livredd for å løpe litt?

Tviler jeg på siden han faktisk er på benk i stedet for Mitro. Få på Gayle og Murphy!

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
"Shelvey cooked a perfect steak and Joselu put ketchup on it like a motherfucker."

Faen, så bra!  ;D

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Hadde vore spennende med Gayle mot treige pool-stoppere som står veldig høgt
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Er det mulig å være så enfotet..andre gangen clark skaper en brukbar mulighet fordi han ikke evner å klarere med feil fot.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Det der ville vært rødt på Mitrovic 10/10 ganger.
Nei.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
Ja, men om det er en ting du bør ha lært nå, så er det at det er forskjellige regelsett for og mot oss.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Bekymrer meg litt av Benitez ikke gjør noen bytter. Kommer garantert til å bli straffet for det.
Nei.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Ew. Burde beholdt Merino og byttet ut Perez IMO.
Nei.