20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stoke (Premier League) - 16.09.17, 16:00 - Sumo  (Lest 21329 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Stoke (Premier League) - 16.09.17, 16:00 - Sumo
« Svar #120 på: 16. Sep. 2017, 20:19 »
Som spådd dette. Tror vi har fin mulighet for seier i neste også👍 Moro være foran både pool og Arsenal etter 5 runder 😂😂

kjotpuck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #121 på: 16. Sep. 2017, 20:23 »
Og tottenham =)!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 16. Sep. 2017, 21:12 »
Deilig kamp. Jeg er ikke ayozes største fan, men i dag var han meget god, og formen er i anmarsj. Han gjør en ekstremt viktig jobb på 1-0 da han vinner ballen på midten, mye ala Ritchies bidrag på 1-0 målet mot west ham.

Banens beste er i mine øyne Matt Ritchie. To assists og generelt svært gode dødballer.
Lascelles, Merino og Perez også svært gode.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 16. Sep. 2017, 21:32 »
Ritchie har blitt viktig, men jeg bikker kanskje mot Merino som BB. En slik midtbanespiller som ham har vi savnet en stund. Jeg synes han kontrollerte spillet i store deler av kampen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 16. Sep. 2017, 21:39 »
Jeg er tilbøyelig til å være enig, Thomas. Han er mye viktigere enn Ritchie i oppbyggingen. Men det er nå en gang målpoeng som vinner kampene, og Joselu kunne fort vært motm. med litt flyt, hvis du ser sammenhengen.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 16. Sep. 2017, 21:39 »
Matt Ritchie er min BB.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 16. Sep. 2017, 21:40 »
Deilig se topp 4. Lenge siden vi har sett. Er jo der vi hører hjemme. Begynner å bli noen poeng ned til west ham og everton som vi trolig konkurrerer mot om topp 8

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 16. Sep. 2017, 21:42 »
Enig i det..de er begge like viktige egentlig..uten merino får ikke ritchie ballen i gunstige innleggsposisjoner og uten  richie har vi stått med fire mål mindre.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 16. Sep. 2017, 21:46 »
Ritchie har blitt viktig, men jeg bikker kanskje mot Merino som BB. En slik midtbanespiller som ham har vi savnet en stund. Jeg synes han kontrollerte spillet i store deler av kampen.

Jeg er selvfølgelig enig. Den følelsen når du innser at klubben mer eller mindre har gått fra Colback til Merino. Sikler bare ved å tenke på det.
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 16. Sep. 2017, 21:54 »
Benitez  :-*

?Yes. The main thing is that, the togetherness, the work-rate, the character, the whole team, the connection with the fans because the fans appreciate that.

?I put in the programme notes that this is something that?s really important, players who want to stay, want to fight, want to defend the black and white shirt, and they are doing that.

?The fans, they appreciate that and for us to do that every week and the captain leading by example is something that you have to be really pleased with.?

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/rafa-benitez-reacts-newcastles-missed-13631378

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 16. Sep. 2017, 22:14 »

Jeg er selvfølgelig enig. Den følelsen når du innser at klubben mer eller mindre har gått fra Colback til Merino. Sikler bare ved å tenke på det.

Ja det er når man ser hvordan det faktisk kan gjøres frs sentral midtbane at man skjønner hvor piss, forbanna elendig Colback er. Har nevnt det før, men jeg sliter å komme på en spiller som har spilt så mye, men prestert så lite i vår klubb i moderne tid.

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 16. Sep. 2017, 23:07 »
Merino er fantastisk god, langt bedre enn jeg hadde håpet. Var god i dag igjen, men jeg tror jeg må gi BB til Ritchie. Ellers er det, som i de to foregående kampene, vanskelig å finne noen i andre enden. Alle fire bak pluss Elliott var veldig solide, og Lee Ryder må ha sett en helt annen kamp enn den jeg så, for han hadde Perez som vår nest svakeste (6 på børsen). Jeg synes han var strålende. Atsu noe opp og ned, men får for et fint mål. Joselu bommer på tre opplagte sjanser, men bidrar også noe positivt. Likevel blir vel han den svakeste, minst én av de sjansene gi uttelling.

Kristian T

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 16. Sep. 2017, 23:14 »
For første gang på mange mange år føler jeg meg faktisk trygg på forsvaret vårt. Forsvaret har liksom alltid vært newcastles akilleshæl, hvor man aldri kan føle seg trygg på at en ledelse holder hele kampen ut. Nå, derimot, er vi plutselig blitt et av de best organiserte lagene i premier league. Nå føler jeg meg trygg på seier om vi leder med 10 min igjen å spille. Før satt jeg alltid med hjertet i halsen hver gang motstanderen nærmet seg vår 16-meter, og kunne aldri pustet lettet ut før dommeren blåste av kampen.

At vi skullle ligge på topp 4 etter 5 kamper er over all forventning, og jeg håper laget klarer å fortsette å prestere på den måten vi har sett i de 3 siste kampene.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #133 på: 17. Sep. 2017, 09:12 »
Yedlin imponerte meg veldig. Spesielt med tanke på at han har vore ute med skade ei stund og kom rett inn på laget. Var nokon som meinte han kanskje var litt dårlegare defansivt enn Manquilo. Det var ikkje tilfelle i går. Strålande både defansivt og i angrep.
Må og skryte av Elliot. Hadde eit par kjemperedningar!
« Siste redigering: 17. Sep. 2017, 10:14 av lgrinde »

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #134 på: 17. Sep. 2017, 12:12 »
Tenk at vi ligger på topp 4. Spesielt mtp. hvordan det så ut etter to kamper. Når det er sagt, tror jeg fort vi kan se lagene fra de tre siste kampene dypt i nedrykksstriden når vi kommer til mai. Tøffere kamper venter, men den spiriten som vi viser om dagen gjør oss vonde å møte. Hadde vært godt med en storskalp nå. Håper vi ikke venter lenger enn 1. oktober. Bør være muligheter allerede da. Mitro tilbake og Mane ute. Men først Brighton. Lets go!
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."