20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Stoke (Premier League) - 16.09.17, 16:00 - Sumo  (Lest 21307 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Sv: Stoke (Premier League) - 16.09.17, 16:00 - Sumo
« Svar #105 på: 16. Sep. 2017, 18:22 »
Vi klarer oss med de vi har, men ønske meg en spiss inn i Januar.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #106 på: 16. Sep. 2017, 18:22 »
Jeg synes vi skal gi Joselu noen kamper før vi hugger hodet av ham. Det er egentlig ganske typisk for spisser å måtte finne formen og godfølelsen, og det å komme seg til sjanser er veldig ofte et godt tegn uavhengig av effektivitet. Plutselig løsner det...kanskje...

Uansett, vi har 9 poeng på de første 5 kampene og ser for øyeblikket ikke ut som noe nedrykkslag. Det største problemet med at Rafa ikke får penger tror jeg er at vi ikke kan bli så gode som vi kunne ha blitt, ikke at det er fare for posisjonen vår. En klubb med den supporterbackingen som Newcastle har og en manager som Benitez skal faktisk kunne klare å prestere dritbra og være en faktor man må ta hensyn til.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 16. Sep. 2017, 18:25 »
Men når man ser på  Joselu karriere så langt er det mye som tyder på at det ikke er hverken ivrigheten eller nervøsiteten som gjør at han bommer. Men det som skremmer meg er at han er 27 år. Sjansen for at han kommer til å bli veldig mye bedre er ikke akkurat veldig stor.

Kvifor avskrive han etter ein kamp der han misbrukar 3 store sjansar. Har aldri sett deg so kritisk mot Mitro, sjølv om han i periodar har brent altfor mange sjansar.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 16. Sep. 2017, 18:26 »
Fullt klar over at det finnes late bloomers, men det er ikke akkurat sånn at det flyter over av de. Og jeg sitter ikke med følelsen av at Joselu er en av de.

Har dog ingenting i mot Joselu, og til nå er jeg positivt overraska. Hadde null forventninger lell. Men uansett hvordan man vrir og vrenger på det var de avsluttningene bånn i bøtta. Minimumskravet på tre sånne sjanser burde være at man setter keeperen på prøve minst en gang. Han var ikke i nærheten av å gjøre det. Det er ikke godt nok i mine øyne. Men hey, det er bare i mine øyne. Helt fair å være uenig.
Nei.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #109 på: 16. Sep. 2017, 18:27 »
Synes han ser bedre ut en Riviere for eksempel. Han bomma jo regelrett på ballen.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #110 på: 16. Sep. 2017, 18:28 »
Når hadde vi ni poeng etter fem seriekamper i PL sist?

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #111 på: 16. Sep. 2017, 18:29 »
Beste start på 6 år
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 16. Sep. 2017, 18:30 »
Men når man ser på  Joselu karriere så langt er det mye som tyder på at det ikke er hverken ivrigheten eller nervøsiteten som gjør at han bommer. Men det som skremmer meg er at han er 27 år. Sjansen for at han kommer til å bli veldig mye bedre er ikke akkurat veldig stor.

Kvifor avskrive han etter ein kamp der han misbrukar 3 store sjansar. Har aldri sett deg so kritisk mot Mitro, sjølv om han i periodar har brent altfor mange sjansar.

Er du kronisk rusa, har en ekstrem mangel på leseforståelse, eller er det sånn at du velger å lese det du vil lese, og ikke det som faktisk står skrevet?

Har jo ikke avskrevet han, sier bare at sjansen for at han plutselig skal blomstre, i en alder av 27 år, ikke er gigantisk. Også kommer jeg med fakta, for det ER fakta at han var ræva foran mål i dag, og det ER fakta at han har slitt med det problemet tidligere også. Helt fair det, vel?
Nei.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #113 på: 16. Sep. 2017, 18:31 »
Ritchie er klasse.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 16. Sep. 2017, 18:33 »
Visste du kom til å verta sur med ein gong eg drog inn Mitro. Ta deg ein bolle.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 16. Sep. 2017, 18:36 »
Jeg blir ikke sur, men jeg skjønner ikke hvorfor du ALLTID skal sitere meg uten å lese det jeg faktisk skriver. Dette skjer jo under og etter hver jævla kamp. Du vrir og vrenger på absolutt alt jeg skriver og leser kun det du selv vil lese, uavhengig av hva jeg faktisk skriver og mener. Har vært sånn i en evighet nå. Skjønner ikke helt hva jeg har gjort deg for å bli hakkekyllingen din.

Hadde hvilken som helst annen bruker skrevet det jeg skriver, hadde du ikke brydd deg overhodet. :)
Nei.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #116 på: 16. Sep. 2017, 18:57 »
Beste start på 6 år

Takk..., måtte det vare 😀😀

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 16. Sep. 2017, 19:00 »
Jeg blir ikke sur, men jeg skjønner ikke hvorfor du ALLTID skal sitere meg uten å lese det jeg faktisk skriver. Dette skjer jo under og etter hver jævla kamp. Du vrir og vrenger på absolutt alt jeg skriver og leser kun det du selv vil lese, uavhengig av hva jeg faktisk skriver og mener. Har vært sånn i en evighet nå. Skjønner ikke helt hva jeg har gjort deg for å bli hakkekyllingen din.

Hadde hvilken som helst annen bruker skrevet det jeg skriver, hadde du ikke brydd deg overhodet. :)

Haha ok, ser litt den ;) Tykkjer likavel du ofte har veldig bombastiske meiningar. Han eine er verdens deiligaste og "sexy" spelar, mens somme er berre det verste bosset (søppelet) du har sett. Eg verte ofte litt provosert :)

Øve til seieren i dag. Tykkjer me har ein moral i laget eg ikkje har sett på lang tid. Alle kjempar for kvarandre. Skikkeleg kjekt å sjå på. Det er faktisk og ein del ekstreme ferdigheitar i dette laget. Gler meg til neste kamp!
Eg har faktisk 3 av 3 no når det gjeld kamptråd 8) Oh yeah!
« Siste redigering: 16. Sep. 2017, 23:03 av lgrinde »

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #118 på: 16. Sep. 2017, 19:08 »
Flott seier i dag. Grattis. Rafa er trollmann. Helt utrolig. Men det er godt med luke ned før tettere og tøffere kampprogram. Bor mye bra i 11'en. Men troppen er tynn og det er dumt at eieren ikke ønsker å ta dette laget opp på neste hylle. Tror det å holde på Rafa har alt å si...
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #119 på: 16. Sep. 2017, 20:16 »
Godt resultat. Syns noen bør ta seg en chili pill her inne. Dette laget kommer til å gjøre en ok sesong.
No fate but what you make