20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Swansea (Premier League) - 10.09.17, 17:00 - TV2 Sport Premium/Sumo  (Lest 14068 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Wow..., utrolig herlig og viktig seier!!

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Ikke innbilning. Han er ekstremt mye bedre på midten enn i 10er-rollen.

Er kun der han er god!😅 Mye bedre ballbehandling enn Hayden..

En gang til; Diame har bedre ballbehandling enn Hayden?

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dette var så deilig! Venstreback? He was right there all along:)

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Gamez er jo bunnsolid. Lar ikke en ball komme forbi seg. Bra lagarbeid. Eneste som irriterer er sjanser vi ikke tar vare på. Da tenker jeg på slurv av Ayoze og Atsu spesielt.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Gamez er jo bunnsolid. Lar ikke en ball komme forbi seg. Bra lagarbeid. Eneste som irriterer er sjanser vi ikke tar vare på. Da tenker jeg på slurv av Ayoze og Atsu spesielt.
Se på det som positivt, vi vinner på en dag som denne. Var egentlig ikke mye som satt fremover. Så den dag det sitter blir vi kanongode.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Gamez imponerer, men det er veldig tydelig st han ikke har noe stor toppfart! Rutinen og erfaringen redder han, samt at vi er solide defensivt. Foretrekker Mbemba, men godt å se at gamez gjør jobben også :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
God sliteseier i dag. 2 seire, 2 smultringer, 6 poeng og midt på tabellen. 😊 Håper de verste pessimistene nå kan se litt lysere på tingene 😉
No fate but what you make

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ikke innbilning. Han er ekstremt mye bedre på midten enn i 10er-rollen.

Er kun der han er god!😅 Mye bedre ballbehandling enn Hayden..

En gang til; Diame har bedre ballbehandling enn Hayden?

Diame viste kanskje ikke klassetouch idag😅 Men Hayden har jo ikke førstetouch! Ballbehandling blei litt feil å skrive..

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg mener at en av styrkene til Hayden er nettopp at han er spillende - god med ballen i beina. I dag var han forferdelig, men tror han er en av de første på blokka når Benitez setter 11'eren.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg mener at en av styrkene til Hayden er nettopp at han er spillende - god med ballen i beina. I dag var han forferdelig, men tror han er en av de første på blokka når Benitez setter 11'eren.

Må jo være bak både Merino og shelvey( når klubbstraffen er ferdig) og når nå Diame banker på døra tror jeg Hayden blir backup. Syns han har vært svak alle våre kamper til nå i pl.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Enig med Eivind.

Hayden er forholdsvis trygg og sikker, sjeldent noe fancy greier. Var fryktelig svak i dag, men tror Merino/Shelvey trenger en slik spiller ved siden av seg. Rydder opp, legger bak seg mange meter, og gjør stort sett kloke valg. Systemet til Rafa trenger en som Hayden.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Og han må være en av ligaens beste sklitaklere! Han går inn så deilig hardt til tider😬

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

Må jo være bak både Merino og shelvey( når klubbstraffen er ferdig) og når nå Diame banker på døra tror jeg Hayden blir backup. Syns han har vært svak alle våre kamper til nå i pl.

Uenig. Var jo veldig god seinast mot WH.

Clement sitt intervju etter kamp reflektera kor gode me var. http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/paul-clements-post-match-quotes-13600263

After the game Clement told the media: ?They were better than us and played their shape better than ours. They were more combative. For me they deserve it.
« Siste redigering: 10. Sep. 2017, 22:45 av lgrinde »

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
I'm on a roll! Ny kamptråd kjem på fredag :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Liker det lgrinde! 😃👍🏼