20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Swansea (Premier League) - 10.09.17, 17:00 - TV2 Sport Premium/Sumo  (Lest 14050 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Faen er det Hayden holder på med??!! Elendige mottak helw veien! Faen at vi ikke leder😣

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fornøyd hvis vi tar med poeng i kveld. Typisk kamp som vi fort godt lan tape på et sleivspark eller en hårreisende dommeravgjørelse.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Syns vi gjør en god bortekamp sålangt. Meget solide defensivt, og spiller oss opp i løpet av omgangen.
Må si jeg er imponert over Gamez. Spiller han sånn blir det kjapt flere matcher.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Godkjent omgang. Hayden har vert svak.

Eikelanden

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Dommaren såg vel situasjonen med Merino?, so vi slepp vel ein ny 3 kampers karantene på ein spelar?.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Solid defensivt ja. Gamez tar mye på erfaring. Blir ikke så engstelig når svanene angriper heller, mangler litt sting der i gården.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Vi har jo vært best. Synd Joselu ikke putter på headinga. 1av 1000 redning på den.

Hayden må byttes med en heltent Shelvey nå. Så Atsu med murphy i 60-70 min. Blir 3 poeng dette.

Ellers må jeg si Merino har vært 2 hakk bedre enn Sanchez. 👍 Det beste Sanchez har gjort i swansea øyne er å sparke Joselu i balla. 😂😂

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Når jeg ser det ballsparket i reprise nå burde Sanchez hatt minst gult. Stygt.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Det her er en sånn typisk kamp som Newcastle til slutt taper. Var sikkert greit å hvile Atsu etter 2 landskamper på rad, men hiv han innpå nå. Savner så sinnsykt en kreativ trussel der framme.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Vi har jo vært best. Synd Joselu ikke putter på headinga. 1av 1000 redning på den.

Hayden må byttes med en heltent Shelvey nå. Så Atsu med murphy i 60-70 min. Blir 3 poeng dette.

Ellers må jeg si Merino har vært 2 hakk bedre enn Sanchez. 👍 Det beste Sanchez har gjort i swansea øyne er å sparke Joselu i balla. 😂😂

Enig! Forutenom at eg synes det har vært ganske jevnt.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil

Skummelt med en heltent Shelvey. Sa holder han vel i 4 minutter ;D

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Synes touchen til perez begynner å komme tilbake..

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Inn med Shelvey og Gayle no! Ut med Hayden hvertfall

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Enig. Inn med Gayle. Gjennomspill i bakrom!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Vi nærmer oss...synes games ikke har gjort seg bort på venstreback..den pasning til atsu var glimrende