20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: West Ham (Premier League) - 26.08.17, 16:00 - TV2 Sport Premium/Sumo  (Lest 19704 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Vil tippe at Krul ikke ble bedre av skaden sin, i tillegg til at han er mye dyrere i drift enn Elliot (forståelig nok). Ettersom det sannsynligvis kommer en ny keeper inn dørene, er det mer forsvarlig å ha Elliot og/eller Darlow som backup, enn en såpass dyr keeper som Krul.

Ja ser det økonomiske poenget, men rent sportslig må jo Krul være det soleklare 1. valg.
Han var jo klasse sesongene før nedrykk. Og luktet jo på keeperplassen for Nederland.
Nå er han liksom helt uti i kulda...
Woody var forresten reserve keeper i dag på benken.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Tror ikke spissene er hovedproblemet. Ja de har ikke levert, men husk at de har hatt en PISSELENDIG midtbane bak seg de siste sesongene. Det er føret nå, etter TRE sesonget, at Colback ikke er på laget. Jeg mener alle våre spisser har kvaliteter i seg, utfordringen er hellet at de har fått lite å jobbe med. I dag spilte vi med bredde fordi vi hadde vinger  og  en sentral midtbane som styrte spillet. Dermed kommer innleggene som gjør at både Mitro og Joselu vil skåre mål  fremover tror jeg.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Selv vil jeg tro at Krul er den beste keeperen vi har ja, tett fulgt av Darlow......

Men Krul slet fryktelig på utlån, ingen kamper i Ajax, og så der med prestasjonene i AZ. Samtidig er det sannsynligvis den keeperen vi kan få igjen mest får. Kjent navn i Europa, og en veldig god skuddstopper.
Høyest lønn, potensielt størst verdi; kan kun se økonomiske grunner til at Krul ikke er med a-laget

Woodman var på benken fordi Darlow er skadet. Tror Karl ville vært der normalt sett.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Gundersen18

• Flaskebærer
  • *
  • Black and white army!
    • Vis profil
Krul var ikke noe bedre med beina enn Elliot  :P Da vi hadde Williamson og Krul bak der hadde jeg hjertet i halsen hver gang det kom småpasninger fra en av dem..

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Krul er dårlig på tilbakespill, og har vel noen av de dårligste utspillene som er. Har ikke tall på alle gangene han unødvendig måker ballen ut sidelinja.
No fate but what you make

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Selv vil jeg tro at Krul er den beste keeperen vi har ja, tett fulgt av Darlow......

Men Krul slet fryktelig på utlån, ingen kamper i Ajax, og så der med prestasjonene i AZ. Samtidig er det sannsynligvis den keeperen vi kan få igjen mest får. Kjent navn i Europa, og en veldig god skuddstopper.
Høyest lønn, potensielt størst verdi; kan kun se økonomiske grunner til at Krul ikke er med a-laget

Woodman var på benken fordi Darlow er skadet. Tror Karl ville vært der normalt sett.
Men hvorfor brukes ikke Krul om han er best? Jeg tenker det være noe mer der som vi ikke vet. Finner det meget rart at han ikke er med i noen planer plutselig.
Ville jo brukt han frem til salg når han er den beste keeperen. Er jo ikke direkte linket bort heller.

Gundersen18

• Flaskebærer
  • *
  • Black and white army!
    • Vis profil
Jeg mener Krul var shakey lenge. Hadde enkelte kamper som mot Spurs borte den ene sesongen hvor han tok ALT! Har lyst på en keeper som er tryggheten selv bak der og som tar alt bortsett fra det umulige :P

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Jeg mener Krul ikke er noe verre enn Elliot, men at begge er ræva!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Ritchie var jo heilt konge i dag. Fy fan for ein herleg spelar :) Clark, Merino og Hayden like bak.
« Siste redigering: 26. Aug. 2017, 19:29 av lgrinde »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Fikser du neste kamptråd, når den tid kommer også Lars? 😉

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Ritchie var jo heilt konge i dag. Fy fan for ein herleg spelar :) Clark, Merino og Hayden like bak.

Enig. Direkte årsak til både første og andre målet. Få inn Murphy fra start istedet for Perez i neste så snakker vi.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Kjøpt deg Ritchiebriller? 😜😂
God prestasjon utover i 2.omgang. I første omgang var han mye anonym. Starten av 2. Omgang syns jeg han var direkte svak. Westham kom gang på gang i et kjemperom på vår høyre side. Da lå Ritchie som en sittende midtbanespiller(totalt ute av posisjon)

MERINO❤️

TooN

• Kaptein
    • Vis profil

Enig. Direkte årsak til både første og andre målet. Få inn Murphy fra start istedet for Perez i neste så snakker vi.
Gi han kredit for 1. Mål er vel å dra strikken langt 😂 Merino slår gjennombruddspasning til Atsu som finner Joselu.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
Tror dere Mitro får suspensjon for albuen mot Lanzini? Dommeren så det ikke, så da kan han vel få noe i ettertid?

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Fantasy kjører mbemba som Mom. Var mye positivt i dag tydeligvis😂