20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ipswich Town - Newcastle United, Portman Road 17.4. kl. 16.00  (Lest 11935 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil

Satte 650 på Huddersfield-seier! Det pleier å jinxe det i tilstrekkelig grad! :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Kan jo prøva sjå litt positivt på dette, om me rykker opp, at me har eit elendig lag med tanke på PL-spel. Og det ser alle involvert i kjøp av nye spelarar. Hadde me vunne ligaen hadde kanskje folk fått eit feil inntrykk av at laget slik det er no er godt nok for PL. Det er det jo ikkje. Kunn Ritchie og Gayle får meir enn godkjent av meg denne sesongen.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil

Satte 650 på Huddersfield-seier! Det pleier å jinxe det i tilstrekkelig grad! :)
takker. The next is on me😉
Venter i spenning...

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Kan jeg kritisere Benitez eller blir jeg hetsa da? Rett og slett nytt bunnivå dette når vi  kan sikre opprykk. Gleder meg til å se flere spillere forlate denne klubben nå.
Synes det er helt på sin plass å kritsere en trener også etter en slik opptreden. Han er blant de best betalte i Europa og da må man forvente litt tilbake. Det er ikke mange poengene vi trenger til for å sikre opprykket, men dette her var svakt enkelt og greit. Vi spilte en av sesongens beste kamper for noen dager siden. Hvorfor ikke spille med det samme laget? Ipswich klarer jo det. Brighton stiller jo nesten det samme laget uke inn uke ut.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Kan jeg kritisere Benitez eller blir jeg hetsa da? Rett og slett nytt bunnivå dette når vi  kan sikre opprykk. Gleder meg til å se flere spillere forlate denne klubben nå.
Synes det er helt på sin plass å kritsere en trener også etter en slik opptreden. Han er blant de best betalte i Europa og da må man forvente litt tilbake. Det er ikke mange poengene vi trenger til for å sikre opprykket, men dette her var svakt enkelt og greit. Vi spilte en av sesongens beste kamper for noen dager siden. Hvorfor ikke spille med det samme laget? Ipswich klarer jo det. Brighton stiller jo nesten det samme laget uke inn uke ut.

Eg meinar du kan kritisera han for å ikkje å ha greidd fiksa problemet me har heima på St James Park. Heilt katastrofe tapa i dag, men me har jo ein suveren bortestatistikk. Det er heima me har rota vekk for mange poeng. Det skal ikkje vera slik! Og so må no spelarane ta sin del av kritikken. Det er ikkje mange som står fram når ting går i mot her. Feil i forsvar og sløsing av målsjansar ein knapt har sett maken til.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil

Ser ut til at du kan vinna stort i kveld. 0-1... :(

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Gratulere til Huddersfield med opprykk. Tar fem av fem i innspurten og passerer oss nå.

Blir Sheffield i playoff, to nye tap mot dem.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Skjønner skjønner skjønner ikke hvorfor vi mister motivasjonen, viljen og motet når vi kanskje har de viktigste kampene i år. Vi har ingen kvalitet og vi blir helt paralysert. Forferdelig å se på. Skulle tro Benitez hadde bedre man management-kvaliteter enn som så... faaaan asså

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
Gratulere til Huddersfield med opprykk. Tar fem av fem i innspurten og passerer oss nå.

Hvis vi ikke rykker opp i år, kan vi si hadet til vår eksistens som toppklubb i England. Da kan det ta maaaange år før vi er oppe igjen.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Hvis vi ikke rykker opp i år, kan vi si hadet til vår eksistens som toppklubb i England. Da kan det ta maaaange år før vi er oppe igjen.

Ligaen blir ikke noe enklere når Sunderland og Middlesborough kommer ned. Legg med Swansea så er det minimal sjanse for å bli topp to. Med et Villa og Norwich som vil forsterke seg kraftig og de lagene som ligger topp 10 i år er det faktisk stor sannsynlighet at vi ikke er i nærheten av topp seks.

Personlig hadde det vært bedre å ligget midt på tabellen uten noe å miste. Jeg mener fortsatt det er verre å ikke rykke opp enn ned.
Så håper jeg inderlig vi kvitter oss med de fleste i troppen. Så får vi heller hente inn 22 kick and run spillere neste sesong i tillegg til en manager som skjønner ligaen bedre enn det Rafa har gjort.
« Siste redigering: 17. April 2017, 19:57 av Anders »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Derby utlignet, og ble 1-1. 😜
Veldig ambivalent forhold til det resultatet, men totalt sett mest fornøyd tror jeg! Tapte 650 kroner, men det skal jeg tåle. Tror jeg 😜

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Fy flate. Holder på å bli en mareritt dag, men der får vi hjelp av Derby. Da ser det litt lysere ut.

Skal også nevnes at Hudderfield har en vanskelig kamp mot Fulham neste runde.
« Siste redigering: 17. April 2017, 20:01 av Fluffy »

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Vi har Preston, Cardiff og Barnsley igjen. Ingen av de har noe å spille for. Håper Rafa nå setter en 11-er som spiller fast ut sesongen. Tror det trengs litt trygghet og kjente relasjoner i dette laget. Ingen relasjoner som sitter, mye gamping og klarer ikke 3 pasninger etter hverandre med mindre de bak står å sentrer til hverandre. Inntil H'field taper, trenger vi 3-poengere.
« Siste redigering: 17. April 2017, 23:04 av Geordie »
No fate but what you make

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Kampen neste lørdag, Huddersfield - Fulham blir ekstremt viktig! 3. beste hjemmelaget, mot 3. beste bortelaget. Per nu kan Huddersfield nå maks 90p, dvs at vi mangler 6 poeng (5 mtp målforskjell) på siste 3. Taper Huddersfield den ekstremt viktige kampen, for begge lag, kan de maks nå 87 poeng. Da mangler vi 3 (2) poeng.

Ergo, dagens uavgjort var ekstremt viktig for vår del!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Tror set trengs litt trygghet og kjente relasjoner i det laget. Ingen relasjoner som sitter, mye gamping og klarer ikke 3 pasninger etter hverandre med mindre de bak står å sentrer til hverandre.

Viktigheten av relasjoner er antageligvis litt undervurdert! Men jeg skjønner ikke hvorfor det er såpass store endringer fra laget som (etter rapportene) kjørte over Leeds. Byttet av spiss kan forsvares, men ikke så mye annet. Men som Boris nevnte tidligere i tråden, Mitro bør få sjansen, om ikke annet så på bakgrunn av alder!