20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ipswich Town - Newcastle United, Portman Road 17.4. kl. 16.00  (Lest 11916 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
I dag lurer jeg seriøst på hva Benitez sitter å tenker. Byttene?? Lagoppstillinger?? Kampplan??
Dette er noe av det verste jeg har sett. Totalt underlegne Ipswich

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Prøver RB å sabotere opprykksjansen, eller?!! Mye rart (/elendig) fra han de siste månedene..

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Benitez må sparkes i kveld. Sorry..., på tide for Ashley å sleike ræv og hente Chris Hughton tilbake. Eneste mannen som har fått det til i denne ligaen.

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
får et bedre liv om nufc ikke rykker opp. :) Da kan vi alle legge fotballn på hylla. og kos oss hver helg.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
får et bedre liv om nufc ikke rykker opp. :) Da kan vi alle legge fotballn på hylla. og kos oss hver helg.

Enig, ikke mye å glede seg over som Newcastle fans. Dummeste valget jeg noengang har gjort.

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil

Enig, ikke mye å glede seg over som Newcastle fans. Dummeste valget jeg noengang har gjort.

Har ikke vært det på mangen ÅR!!!! :(

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
bare det som manglet.....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Nei.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Faen for et drittlag! Og for en DRITkamp..
Kjempeskuffa over RB!! Og enda mer skuffa over spillerne..

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Paul Dummet er så dårlig på den scoringen, som bare han kan være. Helt utrolig at det går at å gjøre tre så dårlige involveringer etter hverandre....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Dette er flaut. Så platt og så lite innsats. Vi bytter alt for mange folk og dette rotasjon systemet har slått helt feil denne kampen. Vi er i fullstendig oppløsning, jeg må innrømme det. Vinner Huddersfield i dag så tror jeg fint vi kan ryke. Taper de så tror jeg vi klarer oss ok. Men det vi selv viser i dag er ikke et opprykkslag verdig. Roter vi det vekk så er det kun vår egen skyld.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Blir jo selvfølgelig Huddersfield seier nå.

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Dårlig å si det, men håper litt på at vi ikke rykker opp.. Har gleda meg i snart et år på og komme opp igjen i PL. Men der blir det bare om og gjøre og overleve!!! :P Kjedlig. trist.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
Kan jeg kritisere Benitez eller blir jeg hetsa da? Rett og slett nytt bunnivå dette når vi  kan sikre opprykk. Gleder meg til å se flere spillere forlate denne klubben nå.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Får bare håpe H'field taper. Dette Newcastlelaget er dessverre i ferd med å implodere.
No fate but what you make