20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ipswich Town - Newcastle United, Portman Road 17.4. kl. 16.00  (Lest 11979 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Om denne er TV-sendt vites ikke? Ikke satt opp på Sky i hvert fall.

Bobby Robsons kjæreste klubber møtes til dyst. Formen er lik for begge lag, 2-2-2 på de siste seks. Var tydeligvis bedring i spillet for Newcastle sin del på fredag, selv om det ikke syntes på sluttresulatet. La oss håpe trenden med bedret spill fortsetter i Ipswich. Med seier til Newcastle er det bare Huddersfield som kan ta oss igjen av lagene bak. Om Huddersfield i tillegg taper borte mot Derby (dagens våte drøm), må vi tape resten, samtidig som de må vinne resten. Jo fortere vi forhåpentligvis kan avgjøre dette til vår fordel, desto bedre er det for mange nerver der ute. Personlig driter jeg i om vi havner på første eller andre plass på tabellen. OPPRYKK er hva som teller, jo før jo bedre.

Ingen store profiler på Ipswich som jeg vet om, utenom Steven "Fistpump" Taylor. Ikke overraskende er Steven ute med en hamstring. Leon Best er også i stallen, uten at jeg har noe status på han? Tidligere Sunderlandmanager Mick McCarthy er sjefen, og antar Ipswich stiller i 4-4-2, og typisk kick n' run taktikk. Mange lange baller, innsats og tøft spill. 

Hos oss er det vel kun Gayle og Clark som mangler av de som har spilt oftest? Gledelig gjensyn med Isaac Hayden sist kamp, håper han kan fortsette i morgen, samt Yedlin også er tilbake fra skade. Antar laget vi stiller blir noe slikt:

Darlow

Yedlin   Lascelles  Mbemba  Dummett

Shelvey  Haayden

Richie     Ayoze     Gouff

Mitro

Skulle vel gjerne sett et par av disse på benken. Lascelles har hatt noen dårlige kamper, tror han enkelt og greit trenger en pause? Ayoze og Gouff har vel heller ikke imponert noen på en god stund. Hadde vært artig om Daryl Murphy scoret mot gamle lagkamerater, regner nesten med han kommer innpå, om han ikke starter?

Skal la være å jinxe med å tippe resultat.

Howay the toon, kjør debatt!
« Siste redigering: 17. April 2017, 01:33 av Geordie »
No fate but what you make

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Denne blir vist på den nye eurosport player-appen/dplay.
Der går det ann å registrere seg og få ein gratis prøve-måned, og berre sei opp når sesongen e slutt.
Mobil-appen har chromecast-funksjon for dei med da eller smart-tv, kjempe-messig👍
Vett ikkje lenger ka enn skal forventa før avspark, men håpe me fortsette der me slapp sist (forutenom siste minuttet) og kan sikra detta opprykket raskast mulig, så Charnley og Rafa kan begynna jobben med å "lura" te seg kvalitetsspelara te klubben fortast mulig!☺
Venter i spenning...

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Kampen vises også på vanlig eurosport 1 på TV. ( ikke eurosport Norge, men den eurosport som alltid har vært).

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Ja såg det sto på altomfotball.no at den gjekk der. Men når eg gjekk på tv-oversikt på tv2.no for å skjekke den kanalen så sto det ingenting. Tenkte då automatisk at da va eurosport 1 på den der eurosport playeren. Men itte å ha gått inn på eurosport.no og da står at den går der, så gjer den nok da😉
Venter i spenning...

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Grusomt viktig å vinne denne og gi oss sjølv litt pusterom
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ja håper på seier i dag. :) Lykke til.  :D

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Idag spilles en ny cup finale.  :) Vi kan ikke håpe på at lagene rundt oss skal avgi poeng til vår fordel.

Jeg gir regelrett faen i om vi havner på 1 eller 2. Plass nå. Plasseringene gir i bunn og grunn et likt premie bidrag, nemlig opprykk til PL. Får bare håpe Discovery også overtar TV rettigheter til PL, TV2 har melket produktet for lenge og klarer ikke å legge press på antall viste direkte kamper og der tror jeg Discovery har en fordel.

Vinner vi idag og Huddersfield avgir poeng tror jeg vi klarer 2. Plassen. Begge kampene er TV kamper. Så da er det bare å heie med Newcastle og Derby!

Lykke til! :)

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Flott at Yedlin er tilbake, men skuffet over at Mbemba og Mitro må vike. Diame kunne også fått hvile ei stund nå!

Men vi må gå for 3p, ingenting annet betyr noe!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ritchie idiot!!!

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Fy faen så inn i helvete klønete.....
No fate but what you make

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Faen vi holder på med da!!! Ser virkelig ut som et lag som er kapable til å rote vekk hele sesongen.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Brighton i ledelsen nå. Vi ligger under. Herlig med en ny sesong i Championship.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fy faen i helvete, Ritchie!!

Og så er det jo Lacselles' ryggeskole.. Satan eg begynner å bli lei kapteinen vår!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Inn med Mitro i andre omgang! Gjerne på bekostning av Diame eller Murphy!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒