20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brighton-Newcastle 28.2.17 20.45 Eurosport Norge  (Lest 18727 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Brighton-Newcastle 28.2.17 20.45 Eurosport Norge
« Svar #120 på: 01. Mars 2017, 16:20 »
.@PaulDummett: MotM vs Brighton, Rating 7.90, Clearances 8, Tackles 1, Interceptions 1, Aerial Duels Won 5, Key Passes 2 @NUFC

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 01. Mars 2017, 17:58 »
Syns det er mye tåpelig forskjellsbehandling her inne blant våre egne spillere.
Dummett som var direkte strålende mot Brightons kanskje mest giftige spiller får pes for hver minste lille ting han ikke gjør rett. En av våre bedre spillere denne kampen.
Yedlin derimot, som blir voldtatt første del av kampen på sin back, kan jeg ikke huske at får et skeivt ord mot seg. Murphy gjorde som han ville lenge.
Likeledes så er både Shelvey og Colback håpløse første halvdel av førsteomgang. Når vi da faktisk snur kampbildet og tar over kampen er Colback faktisk en viktig del av det. Colback hadde overhodet ikke noen fantastisk kamp, men i mine øyne var han en viktig del av at vi evner ta over midtbanen og styre utover. Han distribuerer ballen enkelt og smart, og gjør arbeidsforholdene til eksempelvis Shelvey bedre. Alt i alt en godkjent kamp.
Ja, Colback er ikke god nok for PL. Men at han er for rævva for dette nivået også, det syns jeg faktisk at er relativt flaut å melde. Kan ikke se at jeg ville bytta ut Colback med eksempelvis Sidwell...

Dette må jeg bare sitere, kunne ikke vært mer enig.

Føler forøvrig at dette oppsummerer kampbildet greit:

Legenden sjølv. Innertier!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 01. Mars 2017, 19:05 »
Årets viktigste kamp og seier. Digg!

Neste kamp blir enda viktigere. .  ;)
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 02. Mars 2017, 00:26 »
Vi er latterlig gode på bortebane.. Leder den tabellen overlegent

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #124 på: 02. Mars 2017, 12:11 »
Vi er latterlig gode på bortebane.. Leder den tabellen overlegent

Det er heilt sjukt ser ein på dei siste 3-4 sesongane. Vann jo knapt bortekampar!

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #125 på: 02. Mars 2017, 21:04 »
76 bortekamper på 4 sesonger ga 14 seire.
Dvs en seier hver 5,43 kamp ga seier på bortebane.
Denne sesongen er det innkassert 12.
Historisk sett og kanskje naturlig er det de beste bortelagene hver sesong som rykker opp, så veldig positivt der denne sesongen. Litt skuffende hjemme, spesielt mot de svakeste lagene i serien, men vel så viktig er det å vinne mot lagene rundt en på tabellen, da forskjellen på to seire og to tap blir til slutt 12 poeng.