20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Brighton-Newcastle 28.2.17 20.45 Eurosport Norge  (Lest 18497 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Brighton-Newcastle 28.2.17 20.45 Eurosport Norge
« Svar #90 på: 28. Feb. 2017, 22:42 »
Mykje overhaling som må gjeres før laget er klar for PL, men satan for nokon deilige poeng! Grattis gutter!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #91 på: 28. Feb. 2017, 22:43 »
Vi har vel ikke vunnet der vi har sluppet inn mål først.

Klart, uten Gayle denne sesongen hadde vi knapt vært midt på tabellen.

Da blir det en ny sesong i Championship da. Jaja..., vinner jo flere enn vi taper da for en gangs skyld!!

Du har så sykt peiling.

Satser alltid på at gutta snur det når jeg sutrer i vei vettu  :D

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #92 på: 28. Feb. 2017, 22:46 »
Herlig. Da er det eurosport kamp på lørdag igjen. Håper på seier da og. Kommer til å sove godt i natt :)  ;D

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #93 på: 28. Feb. 2017, 22:46 »
Paul Dummet.. Hvordan den mannen er fotballspiller på et såpass høyt nivå har vært en gåte for meg siden første gang jeg så ham (selv om han faktisk putta mot Liverpool i den kampen..). Mannen har virkelig INGENTIG ekstraordinært over seg. Skulle gjerne sett en statistikk over antall ganger han har mottatt ballen på venstrebacken der, krummet nakken og måkt ballen opp uten mål og mening. Føler meg rimelig sikker på at han holder verdensrekorden der. Det virker som om det er fysisk umulig for ham å ha ro med ballen. Må være forferdelig frustrerende for Richie å ha han på siden der. Å erstatte Dummet tror jeg er noe av det viktigste vi kan gjøre i sommervinduet. 
Litt off topic i en matchtråd det her, men måtte bare få ut litt frustrasjon etter som jeg har irritert meg over ham hver ENESTE kamp jeg har sett han.

On topic: Dommern har røyka, Brighton er farlige offensivt og elendige på venstrebacken defenisvt. Vi snur dette.
Dummet kledde av Knockeart ikveld. Han er kanskje ikke verdens beste offensivt, men jeg kan ikke klage altfor mye på det defensive altså... generelt.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #94 på: 28. Feb. 2017, 22:58 »
Kan noen fortelle Benitez at det lov å gjøre 3 bytter. Faen for en klovn han begynner å bli.
Eller geni? ;-)

ingan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #95 på: 28. Feb. 2017, 23:00 »
Anbefaler forresten appen fotmob, mye bra statistikk live under kamper 👍

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 28. Feb. 2017, 23:02 »
Kan noen fortelle Benitez at det lov å gjøre 3 bytter. Faen for en klovn han begynner å bli.
Eller geni? ;-)

hehe, må være lov å være irritert på Rafa for at han ventet så lenge selv om vi vinner. hver gang han tar av Colback scorer vi 2 mål

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #97 på: 28. Feb. 2017, 23:09 »
Eller geni? ;-)

hehe, må være lov å være irritert på Rafa for at han ventet så lenge selv om vi vinner. hver gang han tar av Colback scorer vi 2 mål

Om DET er kalkulert er han i alle fall et geni!
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #98 på: 28. Feb. 2017, 23:17 »
Eller geni? ;-)

Om DET er kalkulert er han i alle fall et geni!
Jeg skrek høyt etter bytter allerede i pausa jeg altså. Men det er jo litt deilig når di seine byttene til Don Rafa faktisk funker. Så brighton vs reading på lørdag og dem er gode. Idag funka planen hans...
Howay the lads

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #99 på: 28. Feb. 2017, 23:48 »
Folk kan surve så mye de bare vil for min del, selv om det er to stk her som begynner å gå meg på nervene!

Etter dagens MASSIVE seier, er vi 8p foran Huddersfield med 1 kamp mer spilt. En seier igjen til helga, vil bety ekstremt mye for oss. Da er det veldig bra at vi har 24 timer lenger restitusjon enn hva Huddersfield har. Uavgjort til helgen er også godkjent for min del.

Ellers godt å se at vi har flaksen med oss på 1-1, og at vi fra den episoden ikke nøyer oss med uavgjort. Men vi burde ha scoret mye tidligere, Gouffran sliter jeg litt med å akseptere at bommet alene med keeper.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

marius91

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #100 på: 01. Mars 2017, 01:57 »
Dette var en bra bortekamp mot et av ligaens beste lag. Men har sagt det før, vi bør bruke jævlig med penger i sommer om vi skal bli et decent PL-lag... HWTL!

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #101 på: 01. Mars 2017, 02:51 »
Fy faen så mye sutring det var på kamptråd i dag!!! Hvordan går det an å tvile? Dette var avgjort før kick-off! Vi burde blitt spart den lange turen sørover og blitt tildelt poengene på walkover!

For de spesielt interesserte, jeg var så heldig at jeg fikk med meg kampen live i dag. Du finner min grundige, saklige og veloverveide videoanalyse av kampen her (nerde-alarm, dette er tørre greier): .

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #102 på: 01. Mars 2017, 03:11 »
Fy faen så mye sutring det var på kamptråd i dag!!! Hvordan går det an å tvile? Dette var avgjort før kick-off! Vi burde blitt spart den lange turen sørover og blitt tildelt poengene på walkover!

For de spesielt interesserte, jeg var så heldig at jeg fikk med meg kampen live i dag. Du finner min grundige, saklige og veloverveide videoanalyse av kampen her (nerde-alarm, dette er tørre greier): .
drit i spelet! Detta va 3 massive poeng når da trengtes! Trygg reise heim...😊
Venter i spenning...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 01. Mars 2017, 06:47 »
Perez, vøtt. Deilig fyr!

Fin ball fra Ritchie, da? Det er en deilig fyr!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 01. Mars 2017, 07:10 »
Flott ball fra Ritchie og herlig mottak av Atsu. Men jeg skjønner ikke hvorfor du måtte sitere meg for å si det?
Nei.