20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Fyrer opp en tidlig tråd, da jeg syns denne kampen har noen aspekter ved seg som kan være interessante diskusjonstemaer. Vi sliter med en del skader, mangler spillere som er borte og spiller Afrikamesterskapet, samt 3 av de tidligere utlånte spillerne som nå er tilbake er cup-tied. Hva gjør Rafa? Satser han de førstelagsspillerne som er tilgjengelig for å prøve å gå videre, eller setter han her utpå squad players og juniorer? Rent personlig driter jeg langt i FA-cupen slik status er nå. Opprykk er det som gjelder! Så, hvorfor ikke benytte anledningen til å la spillere som Rob Elliot, Yedlin, Hanley og Lazaar få prøve seg, sammen med en del av u-23 laget. Finnes spennende spillere der som det hadde vært moro å se hvordan klarer seg mot litt bedre motstand. I denne artikkelen fra Chronicle nevnes 6 spillere i Curtis Good, Stuart Findlay, Stefan Broccoli, Dan Barlaser, Yasin El-Mhanni og Tom Heardman. Personlig litt spent på Heardman, beskrives som en ny Andy Carrol, samt Stuart Findlay som har erfaring fra toppnivå i Skottland. http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-uniteds-injury-crisis-six-12462197Kjør debatt!
TV-kamp?
Skal bli deilig å ha Shelvey tilbake! Har ikke vært samme laget uten han.
"Unfortunately there are NO streams for this match at any bookmaker or any TV. " Det får jeg opp når jeg prøver finne stream..