20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Birmingham 18.1.17 kl. 20.45 FA-cup, omkamp 3. runde  (Lest 6151 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Fyrer opp en tidlig tråd, da jeg syns denne kampen har noen aspekter ved seg som kan være interessante diskusjonstemaer. Vi sliter med en del skader, mangler spillere som er borte og spiller Afrikamesterskapet, samt 3 av de tidligere utlånte spillerne som nå er tilbake er cup-tied. Hva gjør Rafa? Satser han de førstelagsspillerne som er tilgjengelig for å prøve å gå videre, eller setter han her utpå squad players og juniorer?

Rent personlig driter jeg langt i FA-cupen slik status er nå. Opprykk er det som gjelder! Så, hvorfor ikke benytte anledningen til å la spillere som Rob Elliot, Yedlin, Hanley og Lazaar få prøve seg, sammen med en del av u-23 laget. Finnes spennende spillere der som det hadde vært moro å se hvordan klarer seg mot litt bedre motstand. I denne artikkelen fra Chronicle nevnes 6 spillere i Curtis Good, Stuart Findlay, Stefan Broccoli, Dan Barlaser, Yasin El-Mhanni og Tom Heardman. Personlig litt spent på Heardman, beskrives som en ny Andy Carrol, samt Stuart Findlay som har erfaring fra toppnivå i Skottland.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-uniteds-injury-crisis-six-12462197

Kjør debatt!
« Siste redigering: 16. Jan. 2017, 19:28 av Geordie »
No fate but what you make

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Fyrer opp en tidlig tråd, da jeg syns denne kampen har noen aspekter ved seg som kan være interessante diskusjonstemaer. Vi sliter med en del skader, mangler spillere som er borte og spiller Afrikamesterskapet, samt 3 av de tidligere utlånte spillerne som nå er tilbake er cup-tied. Hva gjør Rafa? Satser han de førstelagsspillerne som er tilgjengelig for å prøve å gå videre, eller setter han her utpå squad players og juniorer?

Rent personlig driter jeg langt i FA-cupen slik status er nå. Opprykk er det som gjelder! Så, hvorfor ikke benytte anledningen til å la spillere som Rob Elliot, Yedlin, Hanley og Lazaar få prøve seg, sammen med en del av u-23 laget. Finnes spennende spillere der som det hadde vært moro å se hvordan klarer seg mot litt bedre motstand. I denne artikkelen fra Chronicle nevnes 6 spillere i Curtis Good, Stuart Findlay, Stefan Broccoli, Dan Barlaser, Yasin El-Mhanni og Tom Heardman. Personlig litt spent på Heardman, beskrives som en ny Andy Carrol, samt Stuart Findlay som har erfaring fra toppnivå i Skottland.

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/newcastle-uniteds-injury-crisis-six-12462197

Kjør debatt!

Er veldig enig slik som situasjonen har utvikla seg med skader + ACN. Hadde vore veldig spennende å sjå unggutta få prøve seg. Så spørs det kva Rafa tenker. Føler ikkje han er typen til å sende utpå eit "reservelag".
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
TV-kamp?
Nei.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Tre unggutter fra start! Sels, Yedlin, Hanley, Findlay, Lazaar, Ritchie, Shelvey, Tiote, Barlaser, El-Mhanni, Gouffran. #nufc

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
TV-kamp?

Ser ut til å vere det ja:

http://www.rojadirecta.me/

Blir spennende å sjå kva unggutta kan uttrette

Cadel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Skal bli deilig å ha Shelvey tilbake! Har ikke vært samme laget uten han.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Skal bli deilig å ha Shelvey tilbake! Har ikke vært samme laget uten han.

+1

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Stiller vi sånn?

Sels

Yedlin - Hanley - Findlay - Lazaar

Barlaser -  Tiote

Ritchie   -  Shelvey       -  El- Mhanni

Gouffran

Har vel strengt tatt ingen reine spisser på bana?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Gouffran foretrekker å spille spiss.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Faen. Får jo berre opp pool-streamer

laaars

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
"Unfortunately there are NO streams for this match at any bookmaker or any TV. "

Det får jeg opp når jeg prøver finne stream..

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
"Unfortunately there are NO streams for this match at any bookmaker or any TV. "

Det får jeg opp når jeg prøver finne stream..

Helvete da. Fekk opp håpet, berre for å bli knust..

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
http://mixlr.com/rarestpepe/

Radio for dei som ønsker det

laaars

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Matt Ritchie  :D Straffe etter at gouffran ble feil, pasning fra jonjo til gouff :) "what a ball from Jonjo" deilig å lese slikt igjen!
« Siste redigering: 18. Jan. 2017, 21:01 av laaars »

ingan

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
1-0?