20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2017  (Lest 36307 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #105 på: 01. Feb. 2017, 07:42 »
Tror ikke det er idiotene som har hindret Rafael denne gangen.  Rafa har nå full kontroll over hvem som skal inn og ut, og det var jo en av betingelsene for at han skulle forlenge kontrakten. 

Rafa kan også være kynisk, og jeg tror ikke han er villig til å betale premium for spillere han mener ikke er verdt det

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #106 på: 01. Feb. 2017, 09:08 »
Kalkulert risiko fra Rafa:) Om det ikke var noen interessante låneprospekter er det like greit at vi ikke kjøpte. Tror han er veldig klar over at mange i dagens stall ikke vil holde PL-nivå og det er greit å ikke måtte bytte ut halve stallen i sommer

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 01. Feb. 2017, 09:32 »
For å være helt ærlig tror jeg det er en blanding av at de spillerne som etterhvert ble aktuelle ikke var gode nok/ikke var verdt det, samt at Ashley dessverre måtte blande seg inn igjen og legge diverse kjipere føringer for pengebruken. Overbevist om at vi kunne fått inn noe før Ashley blanda seg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #108 på: 01. Feb. 2017, 13:01 »
For å være helt ærlig tror jeg det er en blanding av at de spillerne som etterhvert ble aktuelle ikke var gode nok/ikke var verdt det, samt at Ashley dessverre måtte blande seg inn igjen og legge diverse kjipere føringer for pengebruken. Overbevist om at vi kunne fått inn noe før Ashley blanda seg.

Dette.

Roblee

• Midtbaneanker
  • Geordie for ever!
    • Vis profil
« Svar #109 på: 01. Feb. 2017, 16:06 »
Ashley har vel en tendens til å fucke opp ting når de er på vei i riktig retning

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #110 på: 01. Feb. 2017, 16:32 »
Skjønner egentlig godt om hierarkiet hos Newcastle ikke gadd pøse ut mer penger på Townsend enn hva de solgte han for i sommer. Vi snakker om en som ikke får spille, og med det har han ikke akkurat økt i verdi siden i sommer. På en måte helt greit at Palace brenner inne med en spiller de ikke vil ha, og syns heller ikke synd på Townsend som hadde det ganske så travelt med å komme seg bort. På en annen side, synd å ikke få han inn, er tross alt en god spiller.

Sagt det før i dette vinduet, tror vi havnet mellom to stoler, noe som gjorde det vanskelig for Rafa. Vil ikke kjøpe spillere som ikke er gode nok om vi går opp, vanskelig å få inn spillere som føler de er for gode for Championship. Og ja, da er vel Rafa kjent for å være kynisk og heller spille videre med det han har, og sparer pengene til en annen gang.   

Stallen vi har er bra nok til å gå opp, tror jeg, så lenge vi ikke er fryktelig uheldig med skader. Blir uansett en spennende vår.
No fate but what you make

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #111 på: 01. Feb. 2017, 16:41 »
Er stallen god nok? En god stall skal jo tåle skader, suspensjoner og lignende? Enig i at 11'eren +3-5 er gode nok. Men bak der er det tynt synes jeg. Vi mangler skikkelig dekning på det kreative sentralt på midten.

Tror vi rykker opp, men nervøs mtp hvor mye/bra de andre topp 6 har forsterket.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 01. Feb. 2017, 17:31 »
Nå skal heldigvis mange av rivalene møte hverandre fremover, så om vi setter et stikk i nå, og rykker fra, så kanskje vi for de-motivert dem.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #113 på: 01. Feb. 2017, 17:47 »
Februar kan fort være ganske avgjørende for oss også, møter en del gode lag.
Men blir godt å få tilbake Diame, Atsu, Mbemba, Gayle (og Aarons, når han returnerer). Det hjelper jo på det også :)

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #114 på: 01. Feb. 2017, 19:51 »
Lånevinduet er vel fortsatt oppe?

Jeg er en av de som tror at Benitez har frie tøyler, men har valgt å ikke betale overpris for spillere som ikke holder mål om vi skulle rykke opp.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #115 på: 01. Feb. 2017, 20:12 »
Hadde ikke de store forhåpningene dette vinduet, januarvinduet har jo ikke vært så veldig interessant generelt sett de siste årene.

Dog har denne sesongen vist at det er store utfordringer i laget når et par-tre nøkkelspillere er ute. Nå venter snart en rekke kamper mot de andre opprykkskandidatene. Hittil har gutta gjort det sterkt i de kampene. Er jo stort sett mot lavt plasserte lag poengene har gått tapt, blant annet senket to ganger av Charøie Mulgrew.

Jeg tror faktisk Brighton og Reading/Leeds havner foran oss på tabellen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #116 på: 01. Feb. 2017, 21:00 »
Nei Øyvind, lånevinduet er stengt det også.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 02. Feb. 2017, 08:43 »
Lånevinduet er vel fortsatt oppe?

Jeg er en av de som tror at Benitez har frie tøyler, men har valgt å ikke betale overpris for spillere som ikke holder mål om vi skulle rykke opp.

Om du tror det så er det jo bare å høre på de siste 30 sekundene av dette intervjuet.

Rafa er i hvert fall ikke enig med deg.
« Siste redigering: 02. Feb. 2017, 08:49 av snkz »

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #118 på: 07. Feb. 2017, 19:04 »
http://www.skysports.com/football/news/11678/10759324/newcastle-united-midfielder-cheick-tiote-completes-move-to-china

Ikke bekreftet av klubben enda, men regner med Sky vet hva de prater om. Bye, bye Tiote. Noen gode minner om denne fyren, blant annet 4-4 målet mot Arsenal, imidlertid langt på overtid at han nå forsvinner.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #119 på: 11. Feb. 2017, 12:30 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/football-news/rafa-benitez-provides-update-vurnon-12588820

Det jobbes med nye kontrakter for Gouff og Anita. Begge har vært gode for oss denne sesongne, men må vel si jeg håper tanken er å ha de som breddeholdere i stallen og ikke som førstelagsmateriale.

Litt tynn denne syns jeg, men Lee Ryder mener det er et hint om at Atsu ønsker å bli:

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/christian-atsu-drops-big-hint-12586606

Kommentarer?