20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfervinduet januar 2017  (Lest 36195 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Romance

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfervinduet januar 2017
« Svar #75 på: 27. Jan. 2017, 11:55 »
Trur det var greit at Pardwho ikke hadde så mye å si i transfers jeg, sånn som jeg ser det nå.
The Woods Are Lovely
Dark and Deep,
But I Have Promisess To Keep,
And Miles To Go Before I Sleep...

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 27. Jan. 2017, 12:29 »
Det er jeg også glad for basert på de navnene han selv ønsket hente inn.
Men per dags dato tror jeg at Sam Allardyce styrer overgangene i Palace ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kjotpuck

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #77 på: 27. Jan. 2017, 18:21 »
Da tipper jeg townsend ryktene begynner å sette fart igjen, van anholt kan vel fint spille ving også så det kan fort være erstatteren som gjør de at lar han gå på lån.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #78 på: 27. Jan. 2017, 23:50 »
Nå er riktignok Van Aanoholt venstreside spiller og Townsend høyresiden,,,så tipper det har liten påvirkning...

Pardew gikk vel 600 mill pluss netto ca(har regnet på det) og forsterka laget fra han tok over.. Fikk inn Sissoko for 2 mill, Debuchy 2, Cabaye 5, Janmaat 5, Colback gratis, de jong gratis, Ayoze 1, Ba gratis,,,,Sissoko solgt for 10 dobbelte,,, dbuchy 5 dobbelte, cabaye 4 dobbelte,,janmaat dobbelte,,, ba for 5 mill fortjeneste,  ayoze verdt langt mer enn 1 mill,,, i tillegg hovedsakelig forsterka laget fra det han tok over ette hughton,,,, da vi hadde barton, nolan, routledge, jonas, carroll,,(tidenes salg forøvrig av pardew),,,  ameobi, williamson ,simpson,  luis enrique(  som dessverre måtte selges),,,,

var vel kienaar som nekta pardew hente aboumeyang og douglas(nederlandske ligaens beste stopper den tia),,, bla..... ville ha bent og tomkins selv om vi hadde speida disse førstnevnte lenge,,,.. den tia vi kun fikkk lånt remy...  ikke skyld på pardew... han var geni på tjene på spillerkjøp å salg og samtidig styrke laget med spennende spillere og talenter,,,, og rykket aldri ned,,, mclaren derimot,,,1 milliard og røyk ned,,,,riktignok bra kjøp,,, mitrovic har nok ikke tapt seg i verdi mener jeg,,, samme med mbemba om han stabiliserer seg ser man potensiale,,, towsend fikk vi tilbake penga for,,, thuvin eneste mysteriet her,,,  shelvey helt grei pris,,,   wijnaldum tjente vi bra på,,,, sånn sett syns jeg han gjorde bra kjøp fremfor å kjøpe avarage spillre som "garanterer" suksess og gir oss en kjedelig 10ende plass,,,,skal sies at ingen garanterer suksess,,,mener bare at dette er mer spennende kjøp talenter som kan bli verdensklasse fremfor etablerte PL spiller som noble, shawcross etc.... som i etterpåklokskap kan sier å vært bedre kjøp,,,,men er uenig der,,,riktig nok stor fan av begge 2 sistnevnte men de 2 siste klubbeers situasjon og vår situasjon gjør dem urealistiske nå i ettertid,,,

er forøvrig mot å hente spillere nå utenom på lån med midnre vi får mchartey,,, eller kansje carney(sinnsyk psningspiller),,,,får langt bedre spilller etter et evt opptrykk jeg er positiv til,,,,istedet for hente spillere som knapt styrker stallen,,

er forøvrig omtrent null sjans for mchartey nå etter palace kom på banen,,mens townsend ser ut som kanskje 1/5 sjanse.... ikke noe stor townsend fan..likte at han presterte og ga alt ifjor men ser ikke på han som noe mer enn en top 10 spiller i PL.... vil ha talenter eller utenlandske med litt mer magi og flair...

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 28. Jan. 2017, 08:57 »
Tror du virkelig at pardew var et geni på transferfronten? Han hadde jo ikke en dritt å si når det kom til kjøp og salg. Eneste kjøpene han fikk presset gjennom var vel Elliot og Obertan. Han brukte dette som en unnskyldning da det gikk galt, men det stoppet han ikke for å prøve å hente alle de tidligere Carr-kjøpene da han dro til Palace.

Ryktes om at Mbemba og Townsend går motsatt vei på lån. Har ikke så lyst å gi slipp på Mbemba og det ryktes at han har gjort et bra mesterskap for Kongo som defensiv midtbane noe vi gjerne kunne ha prøvd han ut som og sendt Colback til helvette ut av klubben, men dersom det er sikkert at vi får han tilbake er det vel en bra deal da jeg ikke ser for meg at han får så mange/noen sjanser av Benitez (noe som egentlig irriterer meg litt).

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #80 på: 28. Jan. 2017, 14:03 »
Enig i at Mbemba får alt for få sjanser, og det irriterer meg også. Ryktes jo om lån med opsjon for både Mbemba og Townsend. Ikke spesielt gira på at vi låner ut Mbemba med opsjon, men fornøyd hvis vi får inn Andros.
Håper er at CP rykker ned, og Mbemba blir!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #81 på: 28. Jan. 2017, 14:21 »
Enig i at Mbemba får alt for få sjanser, og det irriterer meg også. Ryktes jo om lån med opsjon for både Mbemba og Townsend. Ikke spesielt gira på at vi låner ut Mbemba med opsjon, men fornøyd hvis vi får inn Andros.
Håper er at CP rykker ned, og Mbemba blir!

Med Pardew borte håper jeg nå på at CP beholder plassen. Sjarmerende klubb som fortsatt har noe av det engelske over seg syns jeg.
No fate but what you make

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 30. Jan. 2017, 14:39 »
George Caulkin ✔ @CaulkinTheTimes
At this stage, it's Townsend or nothing for #Nufc this month & plenty of work to do there.

Nekter å tro at Rafa er fornøyd og bak dette :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 31. Jan. 2017, 10:45 »
Ser ikke ut som om Townsend er noen umulighet, og det kan også se ut til at Tim Krul kan bli Watford-spiller på lån ut sesongen.
Obertan er også på vei tilbake til England. Er Pardew genikjøp på vei tilbake? ;)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 31. Jan. 2017, 13:26 »
Bring back BArfa!
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #85 på: 31. Jan. 2017, 13:53 »
Andros Townsend has travelled with Crystal Palace to their game against AFC Bournemouth.
(from twitter...)

Nok en død deadlineday og drittvindu for fra vår side!

GOOOOOO MIKE!!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 31. Jan. 2017, 14:27 »
Ikke sikkert at det blir en død deadlineday. Skysports melder at Palace er villige til å gjøre en avtale. Benitez var positiv på pressekonferansen med.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #87 på: 31. Jan. 2017, 14:30 »
Uansett, skal benke meg til med 4-5 forskjellige gode øl og ales fra de store fotballnasjoner, og følge sendinga på Sky utover kvelden. Peroni, Estrella, Brown Ale, Spitfire, Carling o.l. Håper på noen juicy overganger og gjerne en klovnehistorie eller to a'la Peter Odemwingie! Får vi håpe det løsner i siste sekund for Newcastle også med en overgang eller to. 
No fate but what you make

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 31. Jan. 2017, 14:31 »
Tiote til Kina.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Siste redigering: 31. Jan. 2017, 14:36 av Geordie »