20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Preston - Newcastle lørdag 29.10. Kl. 16.00  (Lest 9697 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Preston - Newcastle lørdag 29.10. Kl. 16.00
« på: 28. Okt. 2016, 14:41 »
Ny kamp mot Preston, denne gang borte på Deepdale, Prestons storstue. Manager Simon Grayson er kjent for oss som har fulgt engelsk fotball over noen år, som spiller for bl.a. Leicester, Aston Villa og Blackburn. Etter det en karriere som manager i Blackpool, Leeds, Huddersfield og nå Preston siden 2013. Endte på 11. plass sist sesong i Championship.

Til tross for grusinga på St.James' i ligacupen på tirsdag, er Preston i bra form, med 4 seire og 2 uavgjort på de siste 6 kampene, og de ligger på en 9. plass før runden. Flere kjente spillere i form av Anders Lindegaard, Jermaine Beckford, Aiden McGeady og Alex Baptiste. Newcastle er ordentlig i dytten med 5 seire og 1 uavgjort på de siste 6 i serien, og klatret til topps siste runde.

Mange spillere ble hvilt på tirsdag, tipper Rafa går tilbake til å bruke "serielaget" og vi får se noe slikt i morgen:

Darlow

Anita   Lascelles  Clark  Dummett

Shelvey    Hayden

Ritchie         Diame        Gouff

Gayle

Tror ikke denne blir enkel, et revansjesugent Preston vil nok prøve å reise kjerringa på hjemmebane. Vi har vært solide, med plenty av smultringer på bortebane. Tror det blir målfattig, satser på at vi har kvalitetene til å avgjøre, 0-1.

Kjør debatt og kommentarer! :)

Howay the lads, toon, toon!!
« Siste redigering: 28. Okt. 2016, 14:45 av Geordie »
No fate but what you make

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Preston - Newcastle lørdag 29.10. Kl. 16.00
« Svar #2 på: 28. Okt. 2016, 15:54 »
Da håper jeg Mitro får en kamp til!  :D
No fate but what you make

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 28. Okt. 2016, 16:44 »
Håper virkelig Mitrovic får enda en kamp fra start.
Nei.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #4 på: 28. Okt. 2016, 19:10 »
Altså hvis Gayle er bittelitt skadet er saken grei. Men jeg synes det er synd at han ikke verdsettes mer her inne. Det er kanskje en brannfakkel, greit nok. Men det er vel seriens toppscorer?
Så kan man si at Gayle aldri vil bli en toppspiss og at potensialet til Mitro sprenger det Gayle noen gang kommer til å bli. Det er nok rett. Men hva skal til for at man skal bli fornøyd med en spiss? For meg er det mål.

Når det er sagt tror jeg Mitro er vår spiss ved et eventuelt PL-comeback i 2017. Men jeg har ikke hastverk med å fase ut Gayle enda.

Og selv om Mitro hadde to mål i uken, likte jeg nesten best den han uselvisk ga til "moussa" Diame på 2-0 av det jeg har sett av høydepunkter. Det var spill av en voksen. Mitros tid vil komme, men det bør være en innfasing som vi er i gang med, ikke en for stor og absolutt omveltning som skal skje fra nå av. (Eller aller helst for en mnd siden som jeg har inntrykk av at noen her inne synes).
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #5 på: 28. Okt. 2016, 19:31 »
Sendes denne noe sted?
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 29. Okt. 2016, 08:53 »
Nei, den sendes ikke. Eurosport kan kun sende kampene som skysports sender.  Et godt tips er derfor å gå inn på skysports hjemmesider.  Klikk på championship.  Til høyre på siden vil dere da få kampene som i nær fremtid skal vises

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #7 på: 29. Okt. 2016, 09:05 »
Akkurat i dag skjønner jeg at de har valgt Brighton-Norwich, men skulle selvfølgelig heller ha sett Newcastle kampen.

Burton-Barnsley neste uke litt verre med å skjønne foran Newcastle-Cardiff.
Ser ut til at enkleste måten å bli sendt er å spille enten fredag, tidlig kampen lørdag (1330) eller sen kampen (1830).

Leees kampen søndag 20. bør bli sendt da det er eneste kamp denne dagen og mer de to største? supportergruppene for lagene i Championship.

Dagens kamp blir spennende. Sist gang vi vant 6-0 tapte vi kampen etter og mener Drillo har sagt noe om at en storseier ofte resulterer i et dårlig resultat kampen erter og motsatt hvis en har gått på et stortap. Hvorvidt det stemmer kan jo dagens kamp kanskje gi et lite svar på?

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 29. Okt. 2016, 11:40 »
5626 bortesupportere i dag. Så fantastisk herlig! Ellers, er det synd at Gayle antageligvis er ute. Han gir oss ein anna dimensjon, og ein litt anna type spiss enn det Mitro er, sjølv om eg har full tiltro på at Mitro vil fortsette å levere
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 29. Okt. 2016, 12:12 »
Altså hvis Gayle er bittelitt skadet er saken grei. Men jeg synes det er synd at han ikke verdsettes mer her inne. Det er kanskje en brannfakkel, greit nok. Men det er vel seriens toppscorer?
Så kan man si at Gayle aldri vil bli en toppspiss og at potensialet til Mitro sprenger det Gayle noen gang kommer til å bli. Det er nok rett. Men hva skal til for at man skal bli fornøyd med en spiss? For meg er det mål.

Hva i alle dager prater du om? Tror de fleste både her og på N-O elsker Gayle. Har til gode å se noen si noe mindre positivt om Gayle som har vært suveren til nå.

Men Mitrovic har så vidt fått prøve seg i årets sesong, så at folk er i ekstase over at han får starte kamper er jo naturlig. Han er jo blitt en fanfavoritt, og det er mye som tyder på at Newcastle er litt mer enn bare et springbrett for'n, som det er for 98% av spillerne som signerer for klubben. I tillegg er han ung og ikke minst dritkul, noe som absolutt hjelper på.

Jeg tror heller ikke det er helt tilfeldig at Newcastle står med 12-0 i målforskjell på de to kampene han har startet i år.
Nei.

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #10 på: 29. Okt. 2016, 12:33 »
Jeg tror du misforstår intensjonen min litt. Jeg prøver ikke snakke ned Mitro. Tvert imot, men jeg prøver å snakke opp Gayle, som jeg kanskje synes ikke har den statusen han fortjener.
 Luksusproblem er det jo:)
« Siste redigering: 29. Okt. 2016, 12:38 av siddis »
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 29. Okt. 2016, 13:50 »

Når det er sagt tror jeg Mitro er vår spiss ved et eventuelt PL-comeback i 2017. Men jeg har ikke hastverk med å fase ut Gayle enda.

Og selv om Mitro hadde to mål i uken, likte jeg nesten best den han uselvisk ga til "moussa" Diame på 2-0 av det jeg har sett av høydepunkter. Det var spill av en voksen. Mitros tid vil komme, men det bør være en innfasing som vi er i gang med, ikke en for stor og absolutt omveltning som skal skje fra nå av. (Eller aller helst for en mnd siden som jeg har inntrykk av at noen her inne synes).

?It has been my favourite club ever since I was small boy in Serbia. I have followed Newcastle my whole life. I had two Newcastle shirts when I was little. It was unusual, most people choose a team like Manchester United or Barcelona, but for me, it has always been Newcastle."

?I will spend my entire career here, no problem. As long as they want me, I will be here. I?m happy, my family is happy, my son, Luka, is happy growing up here. He will grow up a Geordie.?

http://www.telegraph.co.uk/football/2016/10/28/aleksandar-mitrovic-my-father-said-i-would-be-a-criminal-or-a-ki/

Vanskelig å ikke elske denne mannen :) For min del handler "favoriseringen" om et intenst ønske om at Mitro skal lykkes.

Stian85

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #12 på: 29. Okt. 2016, 15:03 »
Mitro starter! Håper han putter et par mål til i dag!

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #13 på: 29. Okt. 2016, 15:44 »
Jeg er jo enig med de fleste her. Mitrovic har personlighet, fysikk, mentalitet og guts. At han har en stor framtid er åpenbart om han holder seg skadefri. Og hadde jeg hatt et dilemma om Gayle eller Mitro i klubben ville jeg selvsagt valgt Mitro.
Men vi trenger to gode spisser, minst. Og det er en balansegang med å holde begge gående og at de får utvikle seg.

Og akkurat like mye som dere, vil jeg at Mitrovic skal lykkes i dag og i årene fremover i Newcastle. Og det er betryggende for meg at Benitez er rundt ham og ikke faren, onkelen, agenten eller hvem det nå var som skapte seg i media i fjor.

Snart kamp. Howay!

nufc88

• Midtbaneanker
    • Vis profil