20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Bristol City - Newcastle......  (Lest 12806 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Bristol City - Newcastle......
« på: 20. Aug. 2016, 01:51 »
Beklager, sitter på mobilen med lite info, men siden ingen tar ansvaret med å fyre ny kamptråd kjører jeg i gang. Vant tross alt sist gang jeg gjorde det. 😊. Bristol City, vet svært lite bortsett fra at de ikke har solgt flere billetter til en kamp på 22 år. Sier litt om Newcastle egentlig. Vi er big brothers i dette selskapet, og må være skjerpa da alle lillebrødre elsker å lage helvete. Tipper vi får se samme lag som mot Reading. Satser på gutta har fått litt selvtillit, samt at Bristol neppe parkerer bussen på hjemmebane. Bør gi rom for bla. Gayle til å lage litt støy.
« Siste redigering: 20. Aug. 2016, 01:54 av Geordie »
No fate but what you make

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Bristol City - Newcastle......
« Svar #1 på: 20. Aug. 2016, 09:19 »
Bra nokon tok ansvar :) Kampene kommer så tett at ein nesten ikkje er komt over forrige kamp før neste blir blåst i gang, men skal ikkje klage over det. Møter eit Bristol City som har gjort det bra så langt og står med 2 seirer og 4-3 i målforskjell, så blir ikkje noko lett kamp, men vi skal fortsatt vinne. Diame er tilbake, og går muligens rett inn i laget pga Benitez sin rulleringpolitikk dersom han er 100%. Håper vi kan få eit nytt godt resultat og at gutta har fått litt sjølvtillit, og at dei ikkje har like høge skuldre som tidligere, da trur eg at resultat vil komme av seg sjølv.

Dommeren heiter Tony Harrington, som så langt har dømt 2 Ch.ship-kamper og 1 ligacup kamp. I løpet av desse kampene har han delt ut 17 gule og ingen røde kort.

Mitt lag:

Sels

Anita         Lascelles     Mbmemba        Dummett

Shelvey       Hayden

Perez                   Diame                     Ritchie

Gayle

Litt spent på midtforsvaret, men Clark hadde ikkje noko spesielt god debut til tross for seier, ellers trur eg Gouffran blir dytta ut til fordel for Diame, kan også vere at Perez blir ofra i staden. Vanskelig å spå Benitez sine uttak.

NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Richiii

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #2 på: 20. Aug. 2016, 09:36 »
Vet vi om det blir produksjon på denne kampen? Kjedelig at vi ikke skal få sett alle kampene verken i PL eller championship...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #3 på: 20. Aug. 2016, 10:51 »
Nei, neste kamp som sendes på tv'n er neste lørdag! Hvertfall ligakamp, usikker på LC i midtuka.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 20. Aug. 2016, 11:02 »
Håpar me kan overbevisa i dag og ta 3 poeng. Førre kamp var ein god start, men ein del rusk då og sjølv om me vann 4-1.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 20. Aug. 2016, 11:16 »
Vinner vi her er vi back on track tror jeg.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #6 på: 20. Aug. 2016, 12:54 »
Absolutt. Og vi har vunnet vår første bortekamp under Rafa isåfall. Ekstremt viktig å bli kvitt det komplekset der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #7 på: 20. Aug. 2016, 15:04 »
Newcastle team: Sels; Anita, Mbemba, Lascelles, Clark; Ritchie, Hayden, Colback, Gouffran; Diame; Gayle. #nufc

#nufc subs: Dummett, Sterry, Darlow, Hanley, Shelvey, Aarons, Perez

Gjør endringer igjen. Lascelles inn for Dummett, Clark pushes ut på venstreback.
Colback inn for Shelvey. Tyder på at Rafa ønsker mer defensive fibre på bortebane tenker jeg. Og Diame inn for Perez, hvilket betyr at Gouffran beholder sin plass. Også litt defensiv trygghet i tankene der slik jeg ser det.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8 på: 20. Aug. 2016, 15:07 »
Clark inn for Dummett har eg egentlig ingen problem med, om det betyr at Lascelles kommer inn. Gouff gjorde ein bra kamp sist, samtidig som han har kapasiteten til å jobbe heimover. Savner litt kreativitet framover, og frykter lite sjanser, men krysser fingrene for at Ritchie, Diame og Gayle gjer jobben!

HWTL!
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 20. Aug. 2016, 15:29 »
Trist lag dette.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 20. Aug. 2016, 15:32 »
Bra plan tror jeg. Store sterke Diame skal male motstander møre, så kommer Perez inn med fart. Colback vil også male motstander så shelvey kommer inn. Guffen bytter med Aarons. Vi vinner 2-0 i dag. Holder nullen!

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #11 på: 20. Aug. 2016, 15:39 »
Fortsatt store hull i laget. Kommer til å slite i dag og med Sels i mål blir det garantert baklengs.

Et trygt tips må jo være at Bristol scorer etter 45 minutter, for det ser ut til at gutta gang på gang tar tidlig pause.

Hjemmelaget vinner 2-0 i kveld.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #12 på: 20. Aug. 2016, 15:41 »
Fortsatt store hull i laget. Kommer til å slite i dag og med Sels i mål blir det garantert baklengs.

Et trygt tips må jo være at Bristol scorer etter 45 minutter, for det ser ut til at gutta gang på gang tar tidlig pause.

Hjemmelaget vinner 2-0 i kveld.

Stått opp med den gale foten av senga?

Tommyok

• Midtbaneanker
  • Nr 10
    • Vis profil
« Svar #13 på: 20. Aug. 2016, 15:48 »
Erichart det håp om å få sett dette på steam?

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 20. Aug. 2016, 15:55 »
Noen som hoster opp en radiostream?