20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Avenue Hotel ligger 2km fra Eldon Square og 3km fra St.James Park.Klarer du virkelig ikke å gå 2km på under en halvtime? Kanskje en grunn til at Frognerparken Fotballklubb ligger langt nede i divisjonene, og at maltesisk fotball ikke akkurat kryr av profiler.Og forresten... Dette hotellet ditt (Holiday inn) er i følge Route 66 langt utenfor sentrum. Faktisk hele 14,8km hvis man kjører bil. Det er ikke bestandig like greit å bæsje på leggen.
Ikke greit å være fjortis og amatør.
Christian H. Weiseth har ikke blitt sakeligere med årene ser jeg. Etter å ha fått spydige svar på noen spørsmål angående noen billetter for 3 år siden, ser jeg at han fortsetter i samme spydige spor. Jeg er ikke den eneste som har denne erfaringen. Er det rart folk melder seg ut i fra en supporterklubb som drives av en Man Utd supporter. Eller var det Southampton?
Sitat fra: "Asbjørn"Christian H. Weiseth har ikke blitt sakeligere med årene ser jeg. Etter å ha fått spydige svar på noen spørsmål angående noen billetter for 3 år siden, ser jeg at han fortsetter i samme spydige spor. Jeg er ikke den eneste som har denne erfaringen. Er det rart folk melder seg ut i fra en supporterklubb som drives av en Man Utd supporter. Eller var det Southampton?Det er vel mer usaklig å skrive at et hotell som ligger midt i sentrum ligger 14,8 km uten for Newcastle??!?! Men du er vel hjernevasket, evt. bestukket med fremtidige inntekter som Nordin kommer til å ta selv.
Man skal aldri begi seg inn på en kamp man aldri kan vinne. Noen ganger er motstanderen for stor og tilbakeslaget kan bli større enn forventet...