20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs Huddersfiled - 13.8.16 - 16.00 - FL Championship  (Lest 26284 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Finnes ikke unnskyldning i hele verden for å starte med 2 defensive midtbanespillere og en spiss mot Huddersfiled på hjemmebane forran 52000 mennesker, ingen.

Denne må Rafa ta på sin kappe, rett og slett.

Flaut, ja ett av de flaueste resultatene jeg kan huske.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Rett og slett litt sjokkert over hva vi driver med. Taper hjemme mot Hudderfield, smak på den..

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Benitez skal da ikke selge Mitro ripsgard, alle som har fulgt med litt har fått med seg det...

Men her må det forsterkninger til! Lurer på om ikke Darlow fortjener en start snart også.. Mangler en ving, en sterk spiss, og en venstreback.. Anita kan få plassen til Janmaat også!!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Bjarte Bekjent

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Tungt!
Jeg har fortsatt troa på Benitez og dette laget da. Vi har mye nye spillere, og dermed er det naturlig med litt manglende flyt i spillet. La laget sette seg, også tror jeg vi ser et mye bedre lag i resten av sesongen. Det er derimot svært skuffende at vi allerede har tapt to kamper i sesongen da vi nesten skulle gå ubeseiret gjennom.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil

Vi MÅ selge, Colback, Shelvey, Anita og Dummet. Jo fortere jo bedre.

Midtbanen vår er dessverre helt patetisk.

Kan selge Saivet, Gouffran, Riviere og SDJ mens vi er i gang også. De starter heldigvis ikke i hvert fall.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
vi tapte 4 kamper hele ses sist vi var nede. Nå må de virkelig skjerpe seg!! Hva skjer med at dummett og Anita har fått klippekort? Hva med atl Madrid mannen? Må jo være 3 hakk over dummett.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg hadde i det minste håpet på 4 poeng i de to første kampene. . Nå står vi med null. :(

Midtukekampen mot Reading blir svært viktig. Her er rett og slett bare tre poeng godt nok.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Fytti helsike så trist

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
League One neste sesong da. Er mer nivået til en del av dritten i stallen vår.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
Slettet tråden din "League One" jonni_e.
Helt tullete å åpne en slik tråd nå, vi har spilt 2 kamper. Er langt ifra fornøyd selv, men å åpne en tråd 9 mnd før sesongen er over, blir for drøyt for min del!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Slettet tråden din "League One" jonni_e.
Helt tullete å åpne en slik tråd nå, vi har spilt 2 kamper. Er langt ifra fornøyd selv, men å åpne en tråd 9 mnd før sesongen er over, blir for drøyt for min del!

Haha.. folk tar jo helt av. er svimlende 132poeng igjen å spille om. klarer vi 90 av de er det i boks.Ganske sikker det enda står mellom oss og Norwich dette

wiigen

• Supersub
    • Vis profil
Det har vært massive endringer på laget siden vi rykket ned, spillere er solgt/kjøpt. Og når vi mot Fulham har en halv 11'er med nye spillere, så trengs det litt tid på å spille inn laget.

Så kan det jo diskuteres hvor smart det er av Rafa og gjøre så store endringer siden forrige kamp.
he shagged your lass, taylor shagged your lass

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
Fra noen som var på kampen, virker som dette var en generell oppfatning:

I was there today, a few points:

Rafa's got an absolutely massive rebuilding job on; way bigger than I assumed, tbh. We might be the big fish in a little pond in terms of attendances and recent history; but we've been a bad football team for years now; and it's so embedded in our DNA that it looks like it's going to take a season to shake it off. We look like a team that's used to losing.

I'm seriously concerned about Lascelles; even at this level. He's too slow; and he's not clever enough positionally to make up for it. We're going to have a lot of possession this season and teams are going to counter us, like they did today. You need quick defenders to counteract that; Lascelles today looked like latter day Colo without the positional awareness (much better in the air though, obvs). Gayle looks ok but his first touch is very inconsistent; Shelvey thinks about the long glamour pass first and the situation second. Dummet was just s***, approaching a player in possession completely square on and getting rinsed. Diame looks slow. We're massively missing a target man.

f***; that was depressing.

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Herregud!

Her er det VM i krisemaksimering. Jeg er helt overbevist om at vi rykker opp.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Janmaat og Shelvey på første målet...det er tragikomisk det!