20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship  (Lest 32507 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #120 på: 05. Aug. 2016, 22:43 »
Tror ikke vi gir bort mye på hjemmebane, men vi kan ikke holde på som dette på bortebane om vi vil noe denne sesongen. Vi må iallefall løse den kreative delen på midten fryktelig mye bedre for vi kommer ikke langt med det vi leverte i dag.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 05. Aug. 2016, 22:45 »
Rett og slett en wake up call til flere dette. Ufattelig lite kreativitet og om våres største trussel skal være pooling inn fra backene fra en dårlig vinkel blir vi igjen i denne divisjonen. 3-4 bytter må til til neste kamp.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 05. Aug. 2016, 22:45 »
2 straffespark skulle vært dømt til oss også klarer dommer å blåse av mens Jaanmat er i kjempe posisjon på slutten.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #123 på: 05. Aug. 2016, 22:46 »
En ganske så ræva match. Vi skapte bortimot nada. Og alle småtassene ute på banen sleit mot (noen) svære fulhamspillere. Anita, Ayoze, Colback og Gayle var meget svake. Ritchie viser lovende takter. Hayden ser bra ut.

Vi legger denne bak oss. Huddersfield hjemme blir forhåpentligvis en helt annen historie. Med Diame fra start (ps.tror vi klarer oss fint uten janmaat, selg han for min del)

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #124 på: 05. Aug. 2016, 22:49 »
Med denne starten på sesongen blir det tøft å kjempe i toppen. Fullstendig bom fra Rafa i dag som benyttet så mye daukjøtt som han gjorde i dag.
Et lag som knapt har kjent på følelsen av å vinne kamper i seriespill på flere år plutselig skal dominere Championship kommer ikke til å skje.

Jeg tror vi trenger lag tid på å komme oss opp igjen. Vi havner i beste fall midt på tabellen. Det er så mange utskiftninger som må til for å få et slagkraftig lag at vi trenger en del overgangsvinduer for å få det til.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #125 på: 05. Aug. 2016, 22:49 »
Jævlig irriterende at vi taper, spesielt når vi er snytt for to klare straffer. Jeg syns også at han høyrebacken som dyttet Perez med to strake armer i ryggen slapp litt lett unna med gult når Perez var alene gjennom. Hadde pasningen fra Anita vært langs bakken er jeg sikker på at dommeren hadde gitt rødt.

Men men.. Det er første kamp i sesongen. Fulham stilte med god selvtillit etter å ha banket Palace og parwed 3-1 og det blir nesten som en liten cupfinale da det er den kampen som sparket igang engelsk fotball. Siden fulhamspøkelset tydeligvis måtte fortsette er det da greit at tapet kommer i første runde sånn at vi er ferdige med det.

Ingen grunn til å svartmale situasjonen. Vi er fortsatt soleklare favoritter
« Siste redigering: 05. Aug. 2016, 22:51 av Martin »

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #126 på: 05. Aug. 2016, 22:54 »
Kanke vente til Mitro er tilbake
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #127 på: 05. Aug. 2016, 22:55 »
Enig Martin.

Og kanskje trengte vi en oppvekker, som signaliserer at ting blir tøft denne sesongen!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #128 på: 05. Aug. 2016, 23:04 »
Med Colback på banen sier resultatet seg selv

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #129 på: 05. Aug. 2016, 23:11 »
Shelvey og Diame må inn til neste. Colback og Anita på midtbanen blir for smått. Og altfor lite kreativt. 1-0 tap på bortebane i første serierunde er ingen krise, selvom det er veldig bittert. Vi hever oss etter denne. Men Championship denne gangen kan fort bli mye tøffere enn sist. Mange bra lag og flere dyktige managere. Jeg tror vi rykker opp, men at vi vinner serien er langt ifra noen selvfølge.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #130 på: 05. Aug. 2016, 23:15 »
Helt enig at Shelvey og Diame må inn. Colback og Anita ut. Den venstresiden har vert et problem i en årrekke og er det fortsatt.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 05. Aug. 2016, 23:41 »
Vi MÅ også få bort Dummett. 19/20 førstetouch er enten bakover eller innover i banen, og i dag blir han rundet gang på gang utover i 2. omgang. Fremover er det jo ingenting å rapportere om heller. Håper på Gamez neste match.

Ellers så skal vi gi Rafa tid til å finne riktig duo på midten før vi svartmaler. At Diame vil spille der virker ganske klart, og jeg kan heller ikke skjønne noe annet enn at Colback må være bak både Shelvey (i form) og Hayden. Sistnevnte synes jeg hadde en bra match. Flere gode returløp der han dekker store rom raskt, og for det meste sikker med ball. Få en mer kreativ spiller inn ved siden av han så kan det bli bra dette her.

Dette var første seriekamp med 5 debutanter på banen og vi er udyktige på målet, men generelt litt uheldige som ikke får med oss poeng. Denne kampen gjør lite med positiviteten min, selv om Dummett er faens irriterende å se på, fysj.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #132 på: 05. Aug. 2016, 23:41 »
Colback og Anita kan ikke spille sammen.. En av de sentralt går greit, selv om jeg helst ser Shelvey og Diame der. Litt mer punch i dem, hvertfall i forhold til Anita. Skulle også helst sett at vi beholdt Saivet. God pasningsspiller, og har vært god i pre-season.

Ellers MÅ Dummet ut til neste kamp. Bruk da heller Anita/Colback/Gamez/Mbabu/Clark der (tilfeldig rekkefølge). Og Aarons må spille venstrekant.

Ellers synes jeg at Arma så ut som han ikke var for lett og veik i Championship. Tillit og kamper vil gjøre underverker der.
« Siste redigering: 05. Aug. 2016, 23:43 av Anders »
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #133 på: 06. Aug. 2016, 08:41 »
Man bør sette av de neste dagene til defensiv dødball og spill mot etablert... Tipper dette er  kampbildet vi kommer til å se resten av sesongen. Enig med dere som mener man må ofre (sette ut) Colback for noe kreativt... Diame/Shelvey
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 06. Aug. 2016, 10:08 »
Etter kampen vil jeg mene at vi skal stille følgende i neste:

----------------Selz--------------------
Anita----Mbemba--Lascelles--Gamez
-----------Hayden---Shelvey---------
--Ritchie-------Diame----------Aarons
-----------------Gayle-----------------