20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship  (Lest 32248 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Andymag

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Fulham - Newcastle - 5.8.16 - 20:45 - FL Championship
« Svar #15 på: 05. Aug. 2016, 00:37 »
Gud ja Kristoffer. Colback bør ikke være i nærheten av en lagoppstilling mener jeg. Han er treig, og kommer seg dermed ikke raskt nok opp i ryggen på motstanderen. Derfor er det lett å vende ham vekk, noe som forklarer hvorfor han sanker så mange gule kort. I tillegg mener jeg han er alt for dårlig i sine pasningsvalg. Jeg vet ikke om dere hørte hva Deila sa under EM om defensive midtbanespillere? Han sa at i dag er det ikke nok at en defensiv midtbanespiller vinner ballen, det er minst like viktig hva spilleren gjør med ballen etter at han erobret den. En god defensiv midtbanespiller setter i gang angrep/overganger ved at han slår konstruktive og raske pasninger gjennom ledd eller ut på kanten hvor vi er i overtall. Der mener jeg Colback svikter. Det går for sakte og pasningene blir for enke, dvs. tversover eller bakover.

Det må ikke glemmes at dette var det du så av Colback i PL da. I Championship vil/bør han jo være på aller øverste hylle, og hans fighteregenskaper vil vel kanskje også komme enda mer til nytte i dette selskapet.

Denne kampen blir en meget god og tidlig test på hva slags kamper vi MÅ vinne for å rykke opp. Viktig at gutta virkelig er villige til å ta fighten tidlig i kampene, spesielt på midten (argument for å starte med Colback?), hvor dominans må etableres før vi kan bevise at vi hører hjemme i PL med glitrende og sexy angrepsfotball ( ;)). Utrolig viktig at Rafa får spillerne til å ta dette seriøst fra første spark og at spillerne er mentalt forberedt på 46 beintøffe matcher, hvor de må være 100% på i samtlige. Er vi ikke det er det garantert 6-8 andre lag som vil være det, som det er hvert år i Championship. Dette blir et knalltøft maraton, og herregud som jeg gleder meg! HWTL!!!

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #16 på: 05. Aug. 2016, 02:25 »
Colback har ikke akkurat hatt vind i seilene, men han var til tider meget bra i første sesongen. Tviler på at han hadde vært fast i mange lag i PL, så kanskje Championship er hans scene? Er enig med egentlig alt, men naiv som jeg er tror jeg han som mange andre i Newcastle ikke har vist seg fra sitt beste i sine karrierer.

Tror ikke at Colback starter, fordi Anita har vært god under Benitez. Hayden har vel vist seg såpass fram at han går rett inn? Shelvey får brette opp erma når han får sjansen.

Anbefaler forøvrig å sjekke BBC Newcastle på FB, hvor Benitez ble intervjuet i rundt én time :)
Black and white since 1996

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 05. Aug. 2016, 11:37 »
                        Sels
Janmaat.  Hanley   Lascelles(C). Dummet

Hayden.     Shelvey

Anita.          Ayoze.         Ritchie

Gayle

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #18 på: 05. Aug. 2016, 11:44 »
Anita på høyreving?! Blir Aarons tro jeg. Tror også Colback er foran Shelvey i køen pdd

Batty73

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #19 på: 05. Aug. 2016, 12:21 »
Hei,

Ref muligheter for å se matcher; fant denne:

123uktv.com

Installerte dette via VPN i går, og ting ser meget bra ut.  Valgte Sky Sports-pakken...da får jeg alle disse kanalene..de viser også en Championship 15/16 review før matchen i kveld.

Er en åpen side, og man benytter unik id for å signe på Sky, så jeg tror dette er innenfor...

Ser de viser mange NUFC-matcher fremover, samt mye annet.

Tenkte bare jeg skulle tipse fellow-magpies ,)

Øystein

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #20 på: 05. Aug. 2016, 12:41 »
Vært optimist lenge nå, men nå kommer en snikende følelse... Craven Cottage... Der er det mange mørke minner... Bortebane, fjoråret... Faen, er det Rafalution, eller er vi bare oss? Spent.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 05. Aug. 2016, 12:42 »
Tror faktisk at det er ganske sannsynlig at Anita kan spille ving denne matchen. Benitez er glad i defensiv trygghet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 05. Aug. 2016, 13:49 »
Kjenner nervene begynner å snike seg innpå. Vi har eit utrolig press på oss mtp at alle har oss som store favoritter. Er veldig spent på laget som Benitez tar ut, men prøver meg på ei potensiell oppstilling:

Sels

Anita  -   Lascelles(c)  -    Hanley    -    Dummett

Hayden  -     Colback

Janmaat                 Perez                   Ritchie

Gayle

I denne oppstillinga føler eg meg berre sikker på Sels, Lascelles, Dummett, Ritchie og Gayle.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #23 på: 05. Aug. 2016, 14:34 »
Hei,

Ref muligheter for å se matcher; fant denne:

123uktv.com

Installerte dette via VPN i går, og ting ser meget bra ut.  Valgte Sky Sports-pakken...da får jeg alle disse kanalene..de viser også en Championship 15/16 review før matchen i kveld.

Er en åpen side, og man benytter unik id for å signe på Sky, så jeg tror dette er innenfor...

Ser de viser mange NUFC-matcher fremover, samt mye annet.

Tenkte bare jeg skulle tipse fellow-magpies ,)

Øystein
Sitat

Nettopp bestilt meg dette sjøl. Sagt opp tv2 driten. Takk for tips 👍🏻👍🏻👏🏻
« Siste redigering: 05. Aug. 2016, 14:37 av orderud85 »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #24 på: 05. Aug. 2016, 15:10 »
Kan dere legge ut en "slik gjør du det" for oss (meg) idioter som ikke helt veit hvordan man går frem? :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #25 på: 05. Aug. 2016, 15:18 »
Og funker dette på iPad/epletv/AirPlay?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 05. Aug. 2016, 15:23 »
Har også på følelsen at både Anita, Hayden og Colback starter, og at Aarons dermed åpner på benk. Det synes jeg er helt greit, har sett ut som at Anita har gjort seg fortjent til startplass. Spilte vel høyreving i den kampen han scoret?? Ellers slenger jeg meg på den backfireren folk flest lanserer, og at Perez, Ritchie og Gayle får tillit offensivt.

Severin

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #27 på: 05. Aug. 2016, 15:37 »
For dere som bekymrer dere for dårlig stream til kampen i kveld. Last ned Kodi (tidligere XMBC) med Zem TV addon! Fungerer utmerket. Skysports i HD og koster ikke en krone.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 05. Aug. 2016, 15:39 »
Og funker dette på iPad/epletv/AirPlay?

Står at det skal fungera på iPad.

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #29 på: 05. Aug. 2016, 15:42 »
Gå inn på linken 123uktv.com og bestill sky Go + VPN pakka, når du kommer videre så krysser dere av for Sky sports pakken. Da vil totalsummen bli £ 17 for en mnd. For hele pakka og betal med kort eller PayPal. Lag en bruker og følg instruksjonene. Det kommer også en PDF hvor alt forklares på sidene etter hva du velger å koble opp.

Bildene er av god HD kvalitet.  :)

Alt er godt forklart for både mac/Windows og Ipad. Har ikke prøvd å koble opp ipaden og ei heller prøvd å koble opp til apple tv, men tror dette funker greit.

Studio sendingen starter kl. 20.00 Norsk tid.  :)

Takk jævla Norge for å drite i Championship, FA cup og liga cup inntil videre.

For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.