20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2016  (Lest 153085 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #525 på: 28. Aug. 2016, 12:29 »
Beroliget av at det foreløpig (?) bare er Express som melder om Arsenal-interessen da.

Har jo sålangt ikke vært noe suksess. Og vi betalte vel ikke spessielt mer... Men jeg ser potensiale i spilleren selv om han minner litt om David Luiz. Ekstreme kvaliterer, men kan finne på å rote til. Håper dette ordner seg under Benitez og ny stopprepartner..... Men syns uansett han har vist så mye offensivt, at han til alternativ kan bli en klassehøyreback. Meget god begge veier. Og vi risikerer de største farene ved en konsentrasjonstabbe om han er back, i forhold tiil stopper... Så derfor er jeg positiv... Hadde det kun vært som stopper vil jeg si han ahr tapt seg i verdi etter forige sesonng...

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #526 på: 28. Aug. 2016, 12:33 »
Krul til Ajax på lån for en sesong. Har også signert 1 års forlengelse med Newcastle.

http://www.nufc.co.uk/articles/20160825/krul-joins-ajax-on-loan_2281670_5836994

Blir spekulert i om Krul tar et år på lån for å beholde plassen på det Nederlandske landslaget, og forlenger i håp om at Newcastle rykker opp igjen neste år. Er vel vinn vinn for begge parter? Krul får mulighet til fast spill på høyere nivå, samt spilt seg i form etter skaden. Newcastle kan enten beholde han neste år om de rykker opp, eller selge og få noe cash for han om de forblir i Championship/han ikke komemr tilbake i ønsket form. Tror Krul selv har mest lyst til å bli i Newcastle, men er vanskelig med landslaget og spill i Championship.

Noe spillere som Wijnaldum, Sissoko og Janmaat også burde gjort... Råttent av fx Wijnaldum å signere, for deretter et år senere, "være for god" og ikke opprettholde kontrakten. Han kom til en klubb som holdt på rykke ned året før.. Om de er redd for plassen på landslaget, eller trenger matching på høyere nivå burde de andre kunne gått med på en tilsvarende løsning....Men syns dette vitner om langt mer moral fra Krul, og vi trenger ikke spillere som ikke virkelig vil være her.....

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #527 på: 28. Aug. 2016, 12:37 »

At vi så desperat trenger et kraftsenter alternativ til Mitrovic av høy klasse, ser jeg ikke helt. Hent helelr en gammel billig hodespiller, om det er at vi vil ha backup av spillertypen...Av motsatt spillertype har vi Gayle og Ayoze, Armstrong...

Blir waste å ha en god spiss som råtner på benken om vi skal satse på Mitrovic... Men ser at vi kan trenge en tilsvarende spillertype i bakhånd...

Er jo akkurat det Murphy er ut fra hva jeg leser, og er nå bekreftet.

http://www.skysports.com/football/news/11678/10555597/daryl-murphy-signs-for-newcastle-united-from-ipswich-town

Ja ville være håpløst å bruke masse penger på en targetman, ung, som skal råtne på benken, og ikke passer i noen annen rolle.. Mitrovic er til å med nufc fan, så om han virkelig slår gjennom har vi en klassepsiller som jeg ser for meg kan la vær å si han er "for god" for klubben...Finn en gammel grei, om kampbildet er slik at vi vil ha et oppspillspunkt. Er sundt å ha Gayle som alternativ, om vi møter mer kontringskamper, eller kamper der vi sliter og vil endre kampbilde...Slik som fx Arsenal har i Giroud/Walcott

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #528 på: 28. Aug. 2016, 18:01 »
For guds skyld håper jeg at vi signerer den venstrebacken vi nå er koplet til, Lazaar. Jeg mener Dummet ikke holder som venstreback, spesielt når vi spiller med en targetspiss avhengig av kantspill og innlegg.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #529 på: 28. Aug. 2016, 20:35 »
Tiote i Istanbul for å fullføre en overgang til Galatasaray! Greit å få bort lønnslippen hans!
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #530 på: 28. Aug. 2016, 22:54 »
Tioté har vært solid for oss han, og kunne sikkert vært en grei spiller i år også. Men stallen bør trimmes noe, og sentralt på midten har vi etter min mening svært god dekning. Isaac Hayden er også en spiller som har spilt seg stort opp etter en svak start mot Fulham. Han representerer forhåpentligvis framtida på sentral midtbane, og Tioté representerer fortida. Da er det greit at han drar nå. Og Tyrkia høres akkurat riktig ut.

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
« Svar #531 på: 28. Aug. 2016, 22:55 »
Meget nøgd med vinduet til nå.
Alt som mangle e Sissoko ut, og ein super-ving inn!
Bør vel være attraktive for folk som Knockaert etter starten vår
kombinert med ambisjonsnivået me viser på overgangsmarkedet.
Alle kjøpene til nå:

Sels

Jesus    Hanley    Clark    Laazar

Yedlin   Hayden  Diame  Ritchie

Murphy  Gayle
« Siste redigering: 28. Aug. 2016, 22:59 av alop123 »
Venter i spenning...

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #532 på: 28. Aug. 2016, 23:41 »
Ser ut som Atsu kan bli nestemann inn. Kommer han, kommer det kanskje en ving til inn. Ellers er vi nok ferdige med kjøp.

▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #533 på: 29. Aug. 2016, 08:30 »
Tiote klar for Galatasary i en deal på 1,6 mill pund iflg Daily Mail. Håper den går gjennom, hatt sine perioder, men tydeligvis hatt ønske om å flytte på seg en stund.
No fate but what you make

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #534 på: 29. Aug. 2016, 08:49 »
Greit å få vekk spillere som ikke er på nett. Tiote er i mine øyne god nok og beviste vel egentlig det i vår. Dog slitt med innstilling og skader. Greit å si adjø nå.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #535 på: 29. Aug. 2016, 10:08 »
Nå begynner det å bli greit hastverk med å finne en ny klubb til Moussa. Hva i all verden skjer om han blir? Tipper hans motivasjon for å spille championship er ca. 4%. Så blir vi tvunget til å selge han billigere i januar.

Håper også en fransk bakgårdsklubb er villig til å overta Riviere. Skulle vi få solgt Guffen og er alt daukjøttet ute. Knockaert og Atsu inn, så er jeg meget fornøyd!!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #536 på: 29. Aug. 2016, 10:53 »
http://www.nufcblog.co.uk/2016/08/29/rafael-benitez-says-attacker-will-stay-unless-a-big-offer-comes-along/

Ser ut som om Guffen kan bli. Men det syns jeg er greit når han har gjort det han har gjort sålangt denne sesongen. Åpenbart er han en grei squadplayer i denne divisjonen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #537 på: 29. Aug. 2016, 11:33 »
Forsåvidt enig i at han har gjort det greit. Men hans belastede historie gjør at jeg ikke helt klarer å se han spille med nøytrale briller:)

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #538 på: 29. Aug. 2016, 14:12 »
Newcastle United considering chance to sign West Brom's Callum McManaman

http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-considering-chance-sign-11814250#ICID=ios_ChronicleNewsApp_AppShare_Click_Other

Chronicle linker oss til denne grisen. Håper ikke det skjer. Kan vel umulig være noe særlig steg opp for oss?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #539 på: 29. Aug. 2016, 14:34 »
Mye som tyder på Atsu kommer. Positiv!
http://www.skysports.com/football/news/11678/10556756/chelseas-christian-atsu-set-to-join-newcastle-on-loan-sky-sources?

Ser det på noen blogger hevdes Tiote har feila medical i Tyrkia. FAEN!
http://www.nufcblog.com/2016/08/29/newcastle-midfielder-fails-his-medical/

Riviere på lån med opsjon om kjøp til Osasuna. Helt fint, ville dog foretrukket et rent salg.
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/manu-riviere-eyeing-newcastle-united-11814189?
No fate but what you make