20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2016  (Lest 153061 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #510 på: 25. Aug. 2016, 19:38 »
Heldigvis! Bentaleb er en god spiller men jeg synes vi har bred og god dekning i den posisjonen fra før. Spesielt Hayden er meget spennende og har begynt sesongen sterkt. Litt mer kamp om den siste plassen.

Ser at vi er linket med venstreback, ving og offensiv midtbanespiller/spiss. Fremdeles har jeg et lite håp om at Ravel Morrison kan være en løsning. Urokråke ja, men en meget god offensiv spiller. Har bevist at han holder nivået i PL også.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #511 på: 25. Aug. 2016, 22:02 »
Keith Downie (SkySport) på twitter'n:

Keith Downie
Keith Downie ?  ‏@SkySports_Keith

We understand Newcastle have enquired about taking Chelsea's Christian Atsu on loan. But he's one of a number of players they're looking at.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #512 på: 25. Aug. 2016, 23:32 »
Krul til Ajax på lån for en sesong. Har også signert 1 års forlengelse med Newcastle.

http://www.nufc.co.uk/articles/20160825/krul-joins-ajax-on-loan_2281670_5836994

Blir spekulert i om Krul tar et år på lån for å beholde plassen på det Nederlandske landslaget, og forlenger i håp om at Newcastle rykker opp igjen neste år. Er vel vinn vinn for begge parter? Krul får mulighet til fast spill på høyere nivå, samt spilt seg i form etter skaden. Newcastle kan enten beholde han neste år om de rykker opp, eller selge og få noe cash for han om de forblir i Championship/han ikke komemr tilbake i ønsket form. Tror Krul selv har mest lyst til å bli i Newcastle, men er vanskelig med landslaget og spill i Championship.
No fate but what you make

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #513 på: 27. Aug. 2016, 13:02 »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #514 på: 27. Aug. 2016, 14:09 »
Da trur eg vi får ein bra venstreback
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #515 på: 27. Aug. 2016, 14:53 »
Tror jeg også. Spennende skryte-videoer på YT :P

Lee Ryder ‏@lee_ryder  36s36 seconds ago
Achraf Lazaar is expected at SJP to watch the game tonight providing no hitches with medical #NUFC

Keith Downie ‏@SkySports_Keith  26m26 minutes ago
Newcastle have agreed a fee with Ipswich Town for Daryl Murphy, after the striker handed in a transfer request at Portman Road.

Daryl Murphy og Achraf Lazaar på vei inn altså.. Ikke superhappy over Murphy, men er vel tenkt som en backup for Gayle og Mitro. Samtidig som Arma får gå på lån. Kortsiktig tenking, men kan lønne seg i det lange løp.

Lazaar synes jeg virker meget spennende, så det blir moro å se hvordan han gjør det.
« Siste redigering: 27. Aug. 2016, 14:59 av Anders »

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #516 på: 27. Aug. 2016, 15:21 »
Ser rykter om Murphy nå ja, men ser ikkje helt kva vi skal med han.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #517 på: 27. Aug. 2016, 15:32 »
Er vel en Mitro-type (stor og sterk), så er vel en backup for han vi skal ha. Noe som tyder på at vi ikke får Haller, eller noen andre. Da er det bedre å hente en billig backup, som vi vet kan ta nivået..

Murphy som backup ut sesongen er forsåvidt greit. Blir vår nye Best/Løvenkrands ;)

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
« Svar #518 på: 27. Aug. 2016, 16:34 »
Positiv til begge spillerne.  :D Vi trenger spillere som Murphy i garderoben. Moralen vår har jo vært dårlig i flere sesonger nå.

Liker at vi ikke splasher masse cash på spillere vi evt må kvitte oss med ved et opprykk.
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #519 på: 27. Aug. 2016, 16:58 »
Einig. Trenger folk med erfaring frå Championship. Trenger folk, er mange kampar. Ser no, plutseleg er dei to beste spissane ute med skade. Må helst ta 3 poeng i kveld.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #520 på: 28. Aug. 2016, 11:56 »
Dost er etter hva jeg forstår ekstremt avhengig av baller inn i seksten for å prestere, og på den fronten har vi ikke vært enestående de foregående sesongene. Herregud så deilig det hadde vært med en kloning av Matt Ritchie.

I likhet med Mitrovic jeg mener vi burde satse på, med Ayoze på venstre eller evt som 10er... Da kan du spille med 2 vinger og 2 backer som kommer på overlapp med innlegg, som alle 4 slår innlegg, eller du kan rotere siden, og spille med 2 innovervendte vinger som kan komme og avslutte med favorittfoten sin, men samtidig ha den variasjonen med lange baller, en spiss som er sterk med bann i  rygg, og kan scorep å innlegg på overlapp...

At vi så desperat trenger et kraftsenter alternativ til Mitrovic av høy klasse, ser jeg ikke helt. Hent helelr en gammel billig hodespiller, om det er at vi vil ha backup av spillertypen...Av motsatt spillertype har vi Gayle og Ayoze, Armstrong...

Blir waste å ha en god spiss som råtner på benken om vi skal satse på Mitrovic... Men ser at vi kan trenge en tilsvarende spillertype i bakhånd...

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #521 på: 28. Aug. 2016, 12:01 »

At vi så desperat trenger et kraftsenter alternativ til Mitrovic av høy klasse, ser jeg ikke helt. Hent helelr en gammel billig hodespiller, om det er at vi vil ha backup av spillertypen...Av motsatt spillertype har vi Gayle og Ayoze, Armstrong...

Blir waste å ha en god spiss som råtner på benken om vi skal satse på Mitrovic... Men ser at vi kan trenge en tilsvarende spillertype i bakhånd...

Er jo akkurat det Murphy er ut fra hva jeg leser, og er nå bekreftet.

http://www.skysports.com/football/news/11678/10555597/daryl-murphy-signs-for-newcastle-united-from-ipswich-town
« Siste redigering: 28. Aug. 2016, 12:07 av Geordie »
No fate but what you make

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #522 på: 28. Aug. 2016, 12:20 »
Og knakk beinet i mars.. Spennende spiller, som vi ganske sikkert signerer nå! :)

Ellers er vi også linket til James McCarthy, mens Riviere og Gouffran er ønsket av Lorient, og Saivet er på vei til Søderlund og Selnæs i Saint Etienne...

Er vi serriøst linket ti MCCarthy?.....Jeg ser på oddsen at vi har Leicter og Celtic under odds på oddsen... Godt mulig han forlater Everton... Men for Celtic??? Oss??Er jo et steg i feil retning, og han er soleklart førstevalg på Everton som eventuelt vil ta et steg opp til en bedre klubb.... Utenom oddsen, kan jeg ikke fatte at noe skulle gjøre oss aktuell for MCCarthy.. At vi er 3 favoritt på oddsen, når bare drittlag har fått odds på seg, og "stay in everton". Når jeg ser for meg United, eller noe signe han... Betyr bare at de prøver å lure naive folk til å satse på det....Leicter er kansje mulig. Men at Celtic har lavest odds er jo ren svindel hvis jeg ikke er heelt på bærtur...Så ja har sett at det er odds på ham og vi er nevnt det.. Men ikke lest noe rykter, eller grunn for at han skulle ta et steg ned til oss/Celtic når han er en av de beste på Everton...Absurd..

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #523 på: 28. Aug. 2016, 12:24 »
Haha!! Det er han ikke verdt. God handel!!

Vel en klassespiller. Noe han viste etter han kom inn på Watford og nærmest alene snudde kampbildet. Og med dagens absurde overgagngssummer, at vi fikk 7,5 er for meg skuffende men forståelig siden han ønsket seg vekk og vi er i Championship, men litt lite, med tanke på hva vi krever for Sissoko og Wijnaldum... At vi fikk han for halvparten ser jeg mer på som et godt kjøp... Så hadde håpet på 15 om situasjonen ikke hadde vært slik at de kunne presse ned prisen...10 Er han nok verdt jo.. 7,5 som vi fikk,,,litt skuffende men håper vi klarer finne nok en god høyreback...

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #524 på: 28. Aug. 2016, 12:25 »
Lite fan av bytter i overganger.. Da kan Spurs sette en kunstig høy pris på Bentaleb, noe som gjør at vi får mindre for Sissoko..

Ellers er jeg positiv til Bentaleb...

Eller vi kan sette en  kunstig høy pris på Sissoko.....????Så det kan vel så godt være fordel for oss.... Og hvor har Bentaleb vært? Langt unna ne førsteelver i Spurs... Skadet? Utlånt? Ikke set han på år og dag etter jeg trodde han kunne bli en kvalitetsspiller...