20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2016  (Lest 153653 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #435 på: 16. Aug. 2016, 16:35 »
Såfremst vi ikke trekker opp noe spennende fra andre land - så tør jeg fremdeles foreslå Peter Crouch på lån.

Ja, det kan ikkje skada.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #436 på: 16. Aug. 2016, 16:38 »
Sa det når linken først oppsto, Crouch er ikke et valg jeg vil være supernegativ til. Undervurdert spiller, som begynner å dra på årene. Men god nok til å bidra for oss i år tror jeg, og hodestyrken hans vil være sårt tiltrengt på topp når vi ikke har Mitro!

Men vi er vel interessert i Hernandez fra Hull, samt Sylla fra Anderlecht. Så vi var ute etter 2 spisser, hvor den ene gjerne kunne ha passert 30. Så Crouch er vel kanskje ikke et dårlig shout Kristoffer! ;)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #437 på: 16. Aug. 2016, 17:45 »
Skifter jo daglig dette her, men Chronicle melder at vi kan få så mye som fire spillere til før vinduet stenger. Fått avslått et bud på en ving fra en pl klubb. Galloway, ving og to spisser blir nevnt.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #438 på: 16. Aug. 2016, 18:25 »
Crouch har ikke scoret på 15 mnd. ( har vel dog knapt spilt på 15 mnd. heller) Skal vi ha et fyrtårn er det bare til å hente Carroll hjem.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #439 på: 16. Aug. 2016, 21:43 »
Crouch?? Må dere gi dere. Han har ingen ting å tilføye oss.

Charlie Austin derimot er mitt forslag. Tror ikke det er umulig å få han ett hakk ned til en klubb som Newcastle.
« Siste redigering: 16. Aug. 2016, 21:45 av TooN »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #440 på: 16. Aug. 2016, 21:50 »
Koeman vil vel ha han til Everton.. Skal nok enormt mye til å lokke han nordover...

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #441 på: 16. Aug. 2016, 21:52 »
Han var vel ute i dag og sa at en ikke måtte høre på alt som ble skrevet. Blir nok i Southampton videre han.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #442 på: 16. Aug. 2016, 22:41 »
Det er også selvsagt en mulighet..

Ang Carroll, det skal nok ekstremt mye penger på bordet for å hente han "hjem". Er ikke helt borte for tanken på Crouch jeg.. Bak Gayle og Mitro selvsagt, men skal jo være en god nok backup :)

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #443 på: 17. Aug. 2016, 08:28 »
Nei, viss Crouch treng halve sesongen på seg før han er kampklar, då er eg einig i at me ikkje treng han. Må vera nokon som kan vera med bidra i første kamp.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #444 på: 17. Aug. 2016, 08:32 »
Vi lånte Marlon Harewood og hadde Fabrice Pancrate ut sesongen sist. Nå veit jeg at ligaen har blitt bedre siden sist - men jeg syns overhodet ikke det er håpløst å foreslå Crouch som et godt alternativ på lånemarkedet dersom vi ikke finner andre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #445 på: 17. Aug. 2016, 14:21 »
Hva med James Wilson eller Patrick Bamford? Har vist at de duger på nivået, og kan nok lånes av henholdsvis Man.Utd og Chelsea. Bamford tror jeg er verdt et forsøk, selv om han overhodet ikke fikk det til for verken Palace eller Norwich i PL. Wilson har vist at han score mål.
Black and white since 1996

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #446 på: 17. Aug. 2016, 14:38 »
Ingen nye rykter de siste dagene, det er rett og slett stille som graven :/

Skummelt!

Spesielt mtp at Rafa helst vil ha inn 2-4 stykk og virkelig trenger noen forsterkninger i noen ledd også.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #447 på: 17. Aug. 2016, 14:44 »
Syns det er mer tellende at Rafa var så klar på at han kom til å ha et sterkere lag per 1. september på pressekonferansen i går. Syns vel det lukter som at han er trygg på noen forsterkninger inn, jeg :)
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #448 på: 17. Aug. 2016, 15:32 »
Syns det er mer tellende at Rafa var så klar på at han kom til å ha et sterkere lag per 1. september på pressekonferansen i går. Syns vel det lukter som at han er trygg på noen forsterkninger inn, jeg :)

Mye mulig, men jeg har som tidligere nevnt en snikende mistanke på at Sissoko og hans eventuelle salg osv holder oss litt igjen og har gjort det i sommer generelt.

Den prisen som ble satt på han har tatt alt for mye fokus fra oss i sommer.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #449 på: 18. Aug. 2016, 11:10 »
Er ikke sikkert Sissoko blir solgt, på grunn av manglende interesse i forhold til prisen vi krever. Han har lang tid i gjen av kontrakten så har bare å bevise for bedre klubber at han duger istedet for råtne på reservelaget...

Om han ikke blir solgt har  vi Sissoko,,,og så fort han blir solgt vil nok mer penger bli disponert til å styrke laget..Men tviler vi får like mye av Everton Palace som Real Juve og kan tenke mer 20 enn 35...

Når det gjelder spiller  i championship som kan hevde oss... Så lenge ingen PL klubber gir dem tilbud ser jeg ikke hvorfor de vil spille i en middels Championship klubb fremfor å gå til oss...Uttalelser om at de vil bli og forholder seg til kontrakter er ikke annet enn normalt og fornuftig å si inntill det er noe forhahndlinger på gang, så du ikke blir misslikt av fans etc...
« Siste redigering: 18. Aug. 2016, 11:11 av superswag »