20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2016  (Lest 152941 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #345 på: 03. Aug. 2016, 18:20 »
Oddsen på skybet tilsier at han aldri har vært mer klar for Real...... sånn,,,60-70 prosent sikkert,,,

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #346 på: 03. Aug. 2016, 18:23 »
Ayoze på venstre ving? Sorry, han stinka der ute. Høyrekant har han hatt noen brukbare kamper i, ellers bruk han som 10'er eller spiss.
No fate but what you make

nufc4life

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #347 på: 03. Aug. 2016, 18:26 »
Superswag, kan du vennligst kutte ut,,,,? Det holder med ett! På forhånd tusen takk.

Forøvrig en bra dag med Clark og Diame inn!! 😎

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #348 på: 03. Aug. 2016, 18:30 »
Ok hvis det plager deg sånn. Ayoze på høyre? Hvilken sesong har du sett? Han herja på ventre mot blant annet arsenal,,, han er høyrebent så er naturlig for han å spille på ventre og gå innover,, siden han ikke er noen klassisk ving men mer en spissaktig kant.. Han er en god tilrettelegger og føler han får brukt disse egenskapene mer andre plasser enn som spisss.. I tillegg har han bare i perioder hatt målteft...

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #349 på: 03. Aug. 2016, 18:33 »
Kan spørre deg om det samme superswag, men vent. Gidder ikke, får bare 1 1/2 side med usammenhengende rør som svar........
No fate but what you make

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #350 på: 03. Aug. 2016, 18:49 »
Er enig at jeg helst vil se Ayoze på venstrekant, som brukende spiss..

Men aller helst vil jeg ha inn en kant, slik at vi kan bruke Ayoze som #10, i en fri rolle. Håper han tar store steg denne sesongen, vil nok bli en viktig spiller offensivt!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

oyvind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #351 på: 03. Aug. 2016, 18:59 »
Synes Benitez er ekstremt fornuftig i overgangsmarkedet.

Her selger vi dyrt og kvitter oss med møkk som hever lønninger de aldri har fortjent. (I hvertfall ikke de siste årene ikledd Newcastle drakt).

Vi erstatter disse med rutine og kvalitet slik at vi forhåpentligvis rykker opp etter en strålende sesong i Championship. Jeg stoler såpass på at Benitez vet hva han gjør at jeg tror de nye spillerene vil blomstre under hans ledelse. Som mange nevner, mange år siden sist dette var tilfelle.

Vi kan ikke velge fra øverste hylle pr. Idag, men det "kan vi" neste år om vi rykker opp med Benitez som manager. Derfor er det også fornuftig og ha litt penger i bakhånd til spillerkjøp i tillegg til TV pengene om vi rykker opp igjen.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #352 på: 03. Aug. 2016, 19:07 »
Kan spørre deg om det samme superswag, men vent. Gidder ikke, får bare 1 1/2 side med usammenhengende rør som svar........

Veldig relevant for diskusjonen. Usammenhengende rør?  Det min mening og om du ikke har en annen mening du vil argumentere for, så kan du la vær å svare.... Ikke irriter meg...

Ja, enig. Jeg stoler på at Benitez gjør noe smart nå... Mye nytt forsvar.. Noe vi har hatt store problemer med i lang tid. Forsvarspill som ikke fortjener å finnes i premier league
« Siste redigering: 03. Aug. 2016, 19:08 av superswag »

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #353 på: 03. Aug. 2016, 19:18 »
Spent på hvem vi henter inn som ving og spiss nå. Diame og Clark kom litt ut av det blå. Mange som melder at vi har gitt opp Knockaert. Chronicle sier vi vil ha en litt rutinert spiss, og på vingplass har Knockaert og Pritchard blitt linket mye. Ingen av dem ser ut som de ender opp hos oss.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #354 på: 03. Aug. 2016, 19:21 »
Andre som får brukt komma og punktum på forumet (eller skal vi kalle det det en blogg)? Virker å være brukt opp

Black and white since 1996

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #355 på: 03. Aug. 2016, 19:22 »
Om vi får solgt Sissoko for en bra sum tror jeg Knock kommer fordi vi vil tilby Brighton en betydelig sum for Championship å være.  I tillegg vil Knock sikkert være gira på å spille for oss. Dermed tror jeg både han og agenten vil presse for en overgang

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #356 på: 03. Aug. 2016, 19:42 »
Tviler. Knockaert er en no-goer sier pålitelige journalister.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #357 på: 03. Aug. 2016, 20:01 »
Andre som får brukt komma og punktum på forumet (eller skal vi kalle det det en blogg)? Virker å være brukt opp

Og dette var relevant for diskusjonen? Slutt å vær frekk før jeg blir virkelig irritert....

AHN

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #358 på: 03. Aug. 2016, 20:27 »

Og dette var relevant for diskusjonen? Slutt å vær frekk før jeg blir virkelig irritert....

Ikke vær så hårsår, da. Du har fått høflig tilbakemelding flere ganger om å bruke komma og punktum på en mer ryddig måte. Du sier det ikke er relevant for diskusjonen, men jeg mener argumentene dine ofte kan forsvinne i rotete innlegg og forvirrende tegnsetting. Videre retter du en finger mot alle som gir deg kritikk og sier at de "ikke skal irritere deg". Vend blikket ditt mot deg selv og innse at dine ",,," og "..." irriterer oss andre. Ta en kjapp titt på innleggene dine før du poster, så får leserne dine mer ut av argumentene dine :)

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #359 på: 03. Aug. 2016, 20:38 »
Det er ikke alle som er like flinke med punktum og komma heller da, og det er det jo flere grunner til. Synes det kan være ganske nedlatende å pirke på sånt.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.