20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2016  (Lest 152853 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #315 på: 02. Aug. 2016, 11:55 »
Ideelt sett vil jeg ha spillere som vi vet holder nivået i Championship. Knockaert, eller hva han heter, er øverst på min liste. I tillegg vil jeg gjerne ha en spiss til fordi uten Gayle, hvis han blir skadet osv., mangler vi fart på topp.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #316 på: 02. Aug. 2016, 21:34 »
Hadde tatt de to spillerne på permanent basis, men da overpriser sikkert Real de! Men virker som det er typer vi kunne trengt!

Ellers ser Jese ut til å være på vei til PSG for £25mill, noe som sannsynligvis åpner opp for Sissoko til Real de nærmeste dagene....
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #317 på: 03. Aug. 2016, 10:36 »
Keeper: Krul/Selz/Darlow/Elliot/Woodman

Høyreback:Janmaat/Gamez/Sterry  Stopperpar: Lascelles/Mbemba og Hanley/Clark  Venstreback: Dummett/Haidara/Mbabu

Sentral midtbaneduo: Anita/Colback og Shelvey/Hayden/Saivet

Høyreving: Ritchie/Ameobi  Offensiv midtbane sentral:Perez/De Jong/Diame (?)  Venstreving: Aarons/Gouffran

Spiss: Gayle/Mitrovic/Riviere/Armstrong

Prøvd å sammenfatte troppen vår ut fra posisjoner og dekning, og tatt utgangspunkt i en slags 4-2-3-1. Må påpekes at flere spillere kan benyttes på ulike posisjoner, men dette er vel grovt sett slik det ser ut.
For meg er det jo åpenbart at Knockaert blir ekstremt viktig å få inn når vi ser på dekning på ving. Aarons veldig skadeutsatt og backupene er egentlig så svake at det var såvidt jeg medregnet de. Har regna med at Thauvin og Sissoko forsvinner. Janmaat og Krul enda med i beregninga da det har dødd litt ut i spekulasjoner rundt de siste måneden. Dog er det vel antakeligvis overhengende fare for at Janmaat kan forsvinne mot vinduets slutt. Har jo også her vært såpass eplekjekk at Diame og Clark er regnet som våre allerede.

Spillere som Clark, Hayden og Anita blir veldig viktige med sin allsidighet denne sesongen tenker jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #318 på: 03. Aug. 2016, 11:45 »
Ser ut til at Marseille er interessert i Saivet.. Typisk det, når han først har hatt en god pre-season!

Når du setter det opp slik, ser det fryktelig tynt ut offensivt ja! Knockaert blir veldig viktig å få inn, eller en annen ving. Helt skulle jeg ha sett 2 inn, men er vel nærmest bekreftet at vi ser etter en ving. Og en spiss, og da er vi sannsynligvis ferdige..
« Siste redigering: 03. Aug. 2016, 11:47 av Anders »

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #319 på: 03. Aug. 2016, 12:42 »
Thauvin skal visstnok være veldig nærme en deal med Lazio, ettersom Candreva er på vei bort :( :(
En skade på Aarons nå (noe som garantert kommer, pluss Sissoko ut), og vi har ikke venstrevinger igjen. Fornøyd med overgangene vi har gjort til nå, men er fortsatt mye igjen å gjøre for å vere godt rustet.

Ehhh.....Ayoze? Etter min mening en som bør være soleklart førstevalg på venstrevingen... Høyrebenk, kan komme inn og avslutte med rett fot, driblesterk, mentalt sterk, rolig, tar ansvar når de andre trekker seg unna...Vist seg helt rå i denne posisjonen.. Og i tillegg vinner han ofte ballen fra høyrebacken...Skal innrømme at jeg er usikker på hvem vi sitter igjen med, men Sammy Ameobi? Obertan, som jeg tror kunne vært en god venstreving om han velger å gå innover, og heller avslutte enn å prøve slå innlegg, noe han ikke virker å være helt "Beckham" på...

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #320 på: 03. Aug. 2016, 12:45 »
Knockaert hadde vært en solid forsterkning! Gir oss litt mer kreativitet og mål fra midtbanen.
Pritchard er jeg også positiv til, spilte ikke for Spurs i dag. Var ikke med, mens Carroll og Mason spilte.

Ser TV2-ryktene sier at blant annet Timothy Fosu-Mensah og Borthwick-Jackson ikke er i planene til Mourinho kommende sesong. Skal de selges, bør vi absolutt komme på banen. Hvertfall for førstnevnte.

Planene kommende sesong... Vet du hva det betyr? At han vil ikke satse på dem kommende sesong,,, men muligens i fremtiden... Å tro at vi skal kunne få kjøpt Mensah fra United er noe av det mest absurde jeg har lest her inne.... Et av de største talentne i Premier League,,, og nesten litt overrasket over at Mourinho ikke har han i planene for den kommende sesongene....

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #321 på: 03. Aug. 2016, 12:59 »
Hehehe, er DET noe av det mest absurde du har lest her? :D

Det tar jeg som et kompliment i så fall, haha :)

Mourinho er ikke kjent for å satse på talenter. Smarte talenter vil da forsøke å få seg spilletid. Er ikke usannsynlig at det vil bety en permanent overgang. Selger man store talenter, vil det gi penger til å forsterke med mer etablerte spillere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #322 på: 03. Aug. 2016, 13:06 »
Ja. Saivet er forsåvidt ok om forlater dersom han ikke er i planene til Benitez og at vi kanskje har nok av den type midtbanespillere.
Ellers er det ekstremt viktig med minimum en ving inn her, ja. Ideelt sett to. Gouffran og Ameobi er ikke mye til back-up.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #323 på: 03. Aug. 2016, 13:53 »
Gouffran skal være grei nok som backup, tror Rafa er fornøyd med det. I Championship vel og merke!

Ameobi har jeg NULL tro på, han er det bare å kvitte seg med!

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #324 på: 03. Aug. 2016, 13:55 »
Thauvin skal visstnok være veldig nærme en deal med Lazio, ettersom Candreva er på vei bort :( :(
En skade på Aarons nå (noe som garantert kommer, pluss Sissoko ut), og vi har ikke venstrevinger igjen. Fornøyd med overgangene vi har gjort til nå, men er fortsatt mye igjen å gjøre for å vere godt rustet.

Ehhh.....Ayoze? Etter min mening en som bør være soleklart førstevalg på venstrevingen... Høyrebenk, kan komme inn og avslutte med rett fot, driblesterk, mentalt sterk, rolig, tar ansvar når de andre trekker seg unna...Vist seg helt rå i denne posisjonen.. Og i tillegg vinner han ofte ballen fra høyrebacken...Skal innrømme at jeg er usikker på hvem vi sitter igjen med, men Sammy Ameobi? Obertan, som jeg tror kunne vært en god venstreving om han velger å gå innover, og heller avslutte enn å prøve slå innlegg, noe han ikke virker å være helt "Beckham" på...
Ja Ayoze er et alternativ, samtidig mener jeg han har mye å gå på i alle posisjonene han spiller. Han har hatt en god pre season, det skal han ha. Obertan har forlatt klubben for lengst, og Sammy har vel liten fremtid i klubben. Ser man på listen Kristoffer har laget over så er det veldig tynt, men heldigvis så ser Benitez også det..

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #325 på: 03. Aug. 2016, 14:26 »
Ja, Gouffran er jeg kanskje for hard mot. Kan vel være en okei back-up i Wankership. Husker jo at vi hadde Fabrice Pancrate sist vi var nede som back-up :P
Ellers har jeg også null tro på Sammy. Vuckic tok jeg ikke med nettopp fordi jeg har mistet troa på at han har noen fremtid i klubben eller som Championship-spiller. Eneste grunnen til at Sammy er tatt med er fordi vi er så elendig besatt på vingplass.
Lese forøvrig at vi ser ut til å se mot andre steder enn til Brighton og Knockaert etter ving. De er lite villige, forståelig nok, til å selge ham til en av opprykksrivalene. 

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #326 på: 03. Aug. 2016, 14:47 »
Hehe! Pancrate ja! Husker også Zurab Khizanisvili vi lånte fra Blackburn, og Fitz Hall 😂
Skjønner det veldig godt, men har de ikke sagt de skal ha £10mill da? Bare å hoste opp det i så fall..

Burde ha vært med i kampen om Ibe. Ellers får vi vel kanskje prøve å låne Ojo fra Liverpool. Vi trenger spillere offensivt, om vi i så fall må leie de..

En longshot kunne vært Januzaj, men han er nok alt annet enn gira på å gå ned en divisjon.
« Siste redigering: 03. Aug. 2016, 14:49 av Anders »

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #327 på: 03. Aug. 2016, 14:57 »
Dessuten har vel Moyes ytra ønske om å hente Januzaj til Mackems?

Lån fra PL-klubber er uansett ikke det verste vi kan finne på å gjøre. Bedre med spennende unggutter fra andre PL-lag på lån, enn dårlige nødløsninger inn permanent.

superswag

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #328 på: 03. Aug. 2016, 15:22 »
Han hadde vært super tror jeg. Det er vel godt PL-materiale om noen år? Ellers er det vel bare å riste på hodet til denne talentsatsingen til Mourinho?

Ok? Kan du argumentere for utsagnet ditt? Riste på hodet av at han (skal sies at det er et rykte for det første, men uansett),,,   selger unna et talent som nok aldri vil bli noe verdensklasse materiale i United klassen...Hadde han solgt Rashford, Mensah, Martial, så hadde det vært noe helt annet...

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #329 på: 03. Aug. 2016, 15:25 »
Enig i det siste.
Sitat
Lån fra PL-klubber er uansett ikke det verste vi kan finne på å gjøre. Bedre med spennende unggutter fra andre PL-lag på lån, enn dårlige nødløsninger inn permanent.
Troppen er såpass godt besatt at spillere inn nå også må være med tanke på spill i PL hvis det er permanente overganger. Sammenligner vi oss med andre lag så drister jeg meg til å påstå at vi ikke trenger flere spillere nå Clarke og Diame kommer inn, men en offensiv vingtype hadde ikke vært feil siden de Jong (ikke at han er ving, men vi har typer som kan spille nummer 10 og andre steder) og Aarons spesielt er så skadeutsatte.
Black and white since 1996