20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2016  (Lest 153172 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #300 på: 30. Juli 2016, 13:37 »
http://www.thenorthernecho.co.uk/sport/football/newcastle/14651130.Newcastle_hoping_to_force_through_Anthony_Knockaert_deal/

Fortsatt muligheter her virker det som, samt ute etter flere spillere. Selv om Benitez har uttalt at han vil bli tidlig ferdig med overgangene, tipper jeg vi kan forvente action helt frem til transfer deadline day. Om han ikke får inn de han vil, tipper jeg vi ender opp med en låneavtale eller to helt på tampen. Uten å ha noen navn på leppene, det er alltids brukbare spillere og talenter som trenger spilletid, og som lånes ut.

Vet ikke hvor troverdig denne er: http://www.nufcblog.com/2016/07/29/agent-arrives-on-tyneside-to-close-deal-for-newcastle-star/

Kan imidlertid virke som om Knockaert kommer inn, forsvinner Thauvin ut?
« Siste redigering: 30. Juli 2016, 13:47 av Geordie »
No fate but what you make

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #301 på: 01. Aug. 2016, 14:17 »
BREAKING: Sky Sources: @NUFC trigger £4.5m release clause for @HullCity midfielder Mohamed Diame. skysports.tv/g347ep #SSNHQ

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #302 på: 01. Aug. 2016, 14:30 »
God signering, og en solid erstatter for Moussa Sissoko! Begynner å bli bra med sentrale midtbanespillere nå, og antar dette betyr at Pritchard ikke kommer..

Ellers trenger vi fortsatt Knockaert!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #303 på: 01. Aug. 2016, 17:29 »
Vi er bra skodd defensivt på midtbanen, men offensivt mener jeg vi har dårlig dekning. Vi mangler fart og kreativitet i midten. Det har blitt for mange enkle, forutsigbare valg synes jeg. Etter det jeg har lest om Diame er en som vil tilby oss fart sentralt og duellstyrke, og det mener jeg vi har behov i den posisjonen.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #304 på: 01. Aug. 2016, 17:41 »
Siklet voldsomt på Diame når han var i West-Ham.. Sett lite fra tiden i Hull, men mener han er en mer utpreget boks-til-boks, enn midtbaneanker.. Dog er han god på begge deler.

Får vi Knockaert, er jo mye av den kreative biten løst.. Har jo både Ayoze og Ritchie også.. Men skulle gjerne sett mer kreativitet inn ja.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #305 på: 01. Aug. 2016, 21:01 »

Lee Ryder:
#nufc now hoping to complete double deal for Diamé and Clark in next 24 hours.
« Siste redigering: 01. Aug. 2016, 21:03 av Anders »

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #306 på: 01. Aug. 2016, 21:28 »
Er vi begeistret for ham? En av de bedre på et forferdelig lag? Uheldig i EM var han i alle fall.
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #307 på: 01. Aug. 2016, 21:42 »
Trudde vi hadde grei dekning på midtstopperplassen? Mbemba, Lascelles, Gamez, Hanley, og Hayden som nødløsning.  Er det ikkje viktigere med ein kreativ spiller lenger framme på bana?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

akselho

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #308 på: 01. Aug. 2016, 22:00 »
Vi har per nå bare tre stoppere; Lascelles, Mbemba, Hanley. I tillegg kommer Hayden og Dummett, men disse foretrekkes jo på h.h.v. LB og CM. Derfor er ikke Clarke så dumt. Han har ikke tatt særlig steg siste to-tre årene, men har utvilsomt et potensial til å bli en god stopper i PL. 26 år og det er ganske ungt for en stopper.

En offensiv mann til så er troppen god nok til gå gjennom 46 kamper pluss et aldri så lite cuprun uten problemer med særlig slitasje.
Black and white since 1996

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #309 på: 01. Aug. 2016, 22:53 »
Greit med spillere som kan spille flere steder.. Tror også han kan få et løft under vårt nye trenerregime.. Koster "bare" £5 mill, så er greit nok det..

Inn med Clark, Diame, Knockaert og en spiss nå, så ser sesongen JÆVLIG lys ut! :)

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #310 på: 02. Aug. 2016, 09:25 »
Daily Mail linker oss til en overgang for Cameron Borthwick-Jackson, 19 år gammel forsvarer for Man Utd. Har 14 a-lagskamper for de røde djevlene.

Her sier jeg absolutt ja takk!

siddis

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #311 på: 02. Aug. 2016, 09:52 »
Han hadde vært super tror jeg. Det er vel godt PL-materiale om noen år? Ellers er det vel bare å riste på hodet til denne talentsatsingen til Mourinho?
"Andy O'Brien has an horrendous nose, the poor lad. It is massive, it is black and blue and it is awful."

torefl

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #312 på: 02. Aug. 2016, 09:57 »
Kan ikke si at jeg følger de som skriker etter ny spiss. Vi har per dags dato Perez, Mitro, Gayle og Armstrong. Kjøper vi inn en spiss så går det jo etter all sannsynlighet utover utviklingspotensiale til de som allerede er det. (Vi har vel strengt tatt Riviere også, hohohoho)

Vil tippe at Perez er rimelig selvskreven i laget i en eller annen rolle, dernest vil jeg tro at Gayle starter mange kamper på topp i lihet med Mitro som også helt sikkert vil starte en del kamper. Armstrong må nok finne seg i å være superreserve og må ta sjansen når den byr seg.

Skader og suspensjoner (Mitro!!) vil jo også påvirke laguttakt, men etter min mening er det slett ikke behov for noen ny spiss.

Når det gjelder kreativitet fremover på banen så er jeg således enig. Midtbanen er i mine øyner for stasjonær. Diame som en boks til boks spiller vil nok lette litt på dette, men Knockaert som vi er linket til hadde vært en strålende signering.

Venstreback? Er Haidara fotballinvalid? God spiller, men alltid skadet desverre. Tar gjerne denne unge Unitedspilleren som vi er linket til, men ser ikke helt hvorfor United skulle ville slippe han. Når det er sagt så tenker Mourinho ekstremt kortsiktig, det er kun umidelbar suksess som gjelder så kanskje verdt å prøve seg.
« Siste redigering: 02. Aug. 2016, 10:00 av torefl »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #313 på: 02. Aug. 2016, 10:58 »
Jeg anser Ayoze som en offensiv midtbanespiller, gjerne i 10'er-rollen. Ikke spiss.
Også mener jeg at Armstrong bør leies ut denne sesongen, for å kunne få fast spilletid.. Når klubben valgte å ikke bli med i Premier League 2 eller The Football League Trophy, mener jeg de har et ansvar for å låne ut de unge spillerne våre som ikke har mulighet til å starte kamper.

Da sitter vi i mine øyne med Mitro og Gayle på topp.. Bra det, men det er for få. Vi trenger en spiss til mener jeg.

Får vi inn Diame og Knockaert (og Clark) er midtbanen full. Da har vi ikke mer kreativitet enn vi behøver, men vi får i så fall håpe at Ayoze, Aarons, Ritchie og Knockaert holder seg skadefri, samt at Rafa får skikk på fysikken til Siem de Jong. Da skal det holde med kreative krefter!

Ang Haidara har jeg ikke hørt noe om han i pre-season, PG det bør snakke sitt tydelige språk! Han var(er?) en talentfull spiller, men det hjelper jo veldig lite hvis du ikke får trent eller spilt kamper.
Da hadde Borthwick-Jackson vært gull å fått inn. Kunne brukt Championship som en læreplass, fått seg verdifull erfaring.
Riktignok Daily Mail som melder det, og uvisst om det er lån eller permanent. Men meget positiv til en permanent overgang!
Mourinho er ikke kjent for å tenke langsiktig med talentene, og både McNair og Borthwick-Jackson må vel finne seg andre klubber.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #314 på: 02. Aug. 2016, 11:10 »
Chroniclelive melder at Real Madrid er veldig interessert i Sissoko. Men vil ikke møte Newcastles pris på 35 mill pund. Men de vi betale penger+2 spillere.

Marcos Llorente 21 år, kreativ miftbane spiller som har spilt på u19 Spania. har 62 kamper for real B. en playmaker med god intelligens , en type spiller som drar av en mann.

Mariano Diaz 23 år, tanks av en spiss.beskrevet som Real Madrids fremtid. putta 30 mål på 40 kamper for real mad B forrige sesong!!!!

Er vel lån av disse en sesong som er aktuelt.

Står at Benitez er mer interessert i penga for å investere i spillere selv.