20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2016  (Lest 152888 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #120 på: 26. Juni 2016, 19:40 »
Berahino til Stoke for 16 mill pund ryktes det rundtom?  :o

Ser det finnes grunner til at WBA ikke ville selge da, selge til konkurrent i nedrykkstriden, problemer med å finne erstatter osv, imidlertid ris til egen ræv og når det ryktes vi bød 21 mill pund ++ i januar  :P
No fate but what you make

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #121 på: 27. Juni 2016, 22:55 »
https://www.theguardian.com/football/2016/jun/27/crystal-palace-michy-batshuayi-marseille-bid

NEI!!! EN spilelr som Michy kan da faen ikke gå til Palace og Pardew!!! Pardewed og benka etter 10 kamper. Grøsser og om Townsend drar dit. Igjen Palace og Pardew  >:(

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 28. Juni 2016, 11:15 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/newcastle-united-make-transfer-breakthrough-11534821

Ikkje akkurat den posisjonen eg trudde vi kom til å forsterke først, for å seie det mildt. Spennende signering, men dette betyr vel kanskje at Krul er på veg ut?
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #123 på: 28. Juni 2016, 11:31 »
Følte jo det var den posisjonen vi er klart sterkest på. Dette indikerer vel at Krul forlater tenker jeg. Så syns jo jeg det er litt trist for Darlow sin del, som jeg har stor tro på etter avslutninga av forrige sesong.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #124 på: 28. Juni 2016, 14:58 »
Da er det nok Krul ut ja.

Ikke at jeg har noe i mot Krul, men han er langt fra uerstattelig, og bør vel kanskje finne seg en ny klubb nå. Stagnert den senere tid syns jeg.

Nico

• Midtbaneanker
  • Legend
    • Vis profil
« Svar #125 på: 28. Juni 2016, 17:57 »
Må vel bare skje. Stagnert, ja, men på sitt beste én av premier leagues beste keepere. Uten tvil.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #126 på: 28. Juni 2016, 20:09 »
Ser ut som keeper inn og Andros ut i løpet av uka..

Ikke den starten på ferien jeg ville ha :(

Fucking Pardew.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #127 på: 28. Juni 2016, 20:44 »
Da er det nok Krul ut ja.

Ikke at jeg har noe i mot Krul, men han er langt fra uerstattelig, og bør vel kanskje finne seg en ny klubb nå. Stagnert den senere tid syns jeg.

Jeg er enig der. Reaksjonssterk og god i feltet, men er rett og slett håpløs på tilbakespill synes jeg. I det siste har han også vært skadeutsatt. Vi får sikkert en pen sum,og vi blir kvitt en solid lønningspost. Med de pengene vi får kan vi bruke pengene til å forsterke der vi trenger det mest, spiss, sentral midtbane, venstreback og spiss.

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #128 på: 28. Juni 2016, 22:59 »
Crystal Palace are set to activate Andros Townsend's £13m release clause, Sky sources understand.

Først skrev alle at den klausulen var £8m, så var det £10,5m og nå £13m...
Finnes det i det hele tatt en klausul?
Håper for all del han ikke går til Palace!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #129 på: 29. Juni 2016, 03:31 »
Ser ikke helt pointet med å gå til Palace om han først velger å forlate til fordel for en PL klubb..

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #130 på: 29. Juni 2016, 08:15 »
Ser ikke helt pointet med å gå til Palace om han først velger å forlate til fordel for en PL klubb..

Spørs det hvor mange som er villige til å bla opp £13m for en som for et halvt år siden knapt fikk spilletid på reservelaget til Spurs da.
Og jeg ser dessverre poenget med å bytte ut championsship med PL selv for Palace, sjansen for å havna på landslaget er MYE større blant annet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #131 på: 29. Juni 2016, 08:19 »
Jævla Pardew.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #132 på: 29. Juni 2016, 15:01 »
Mange rykter om at Dwight Gayle og Matt Ritchie nærmer seg klubben. Noen tanker? Synes det virker som spennende signeringer.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #133 på: 29. Juni 2016, 15:11 »
Mange rykter om at Dwight Gayle og Matt Ritchie nærmer seg klubben. Noen tanker? Synes det virker som spennende signeringer.

Ser ut som den berømmelige ketsjupeffekten dette.

Gayle er en type jeg liker, og vært toppscorer i Crystal Palace 3 år på rad, til tross for at han av en eller annen grunn har slitt med å få fast plass. Vil tro han kan score mye mål i Championship.

Ritchie vet jeg mindre om, men var god for Bournemouth i opprykkssesongen med en del mål og assist. Holder nok meget bra Championship-nivå. 
« Siste redigering: 29. Juni 2016, 15:42 av Geordie »

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #134 på: 29. Juni 2016, 15:48 »
Spent på begge de to.. Ikke noen unggutter lengre, selv om Ritchie "bare" er 26...

Ble sagt at vi skulle kjøpe spillere for å bygge for tiden etter denne sesongen i Championship (hvor vi forhåpentligvis er tilbake i PL).. Veldig usikker på om disse to signeringene er et bevis på det..

Håper virkelig ikke at Townsend stikker.. Ritchie og Townsend på hver sin kant kunne vært veldig bra i Championship :)
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒