20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2016  (Lest 153170 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2016
« Svar #105 på: 16. Juni 2016, 19:48 »
Sissoko kommer til å være ræv i WBA tror jeg. Eneste laget han kan fungere på et som spiller defensivt slik at han får rom på kontringer. Med en gang han må ha et mottak under press eller må slå ball i små rom er han som bambi på isen.

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #106 på: 16. Juni 2016, 20:44 »
Sissoko kommer til å være ræv i WBA tror jeg. Eneste laget han kan fungere på et som spiller defensivt slik at han får rom på kontringer. Med en gang han må ha et mottak under press eller må slå ball i små rom er han som bambi på isen.

Er jo akkurat slik WBA spiller.
No fate but what you make

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #107 på: 20. Juni 2016, 19:23 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/remy-cabellas-miserable-tenure-newcastle-11498140

Da var det salget i boks. Såg dessverre aldri ut som ein speler som skulle lykkes i nufc. Glad for at vi fekk 7.3 for han, og ønsker han lykke til videre i sin karriere.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

orderud85

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #108 på: 21. Juni 2016, 18:12 »
Leser idag at vi er "linka" til roofe og pritchard. Jeg har litt trua på dem. Uten at jeg har sett noe særlig til dem. Roofe har championchip erfaring og pritchard er vel ett slags ungt talent hvis jeg ikke har hørt feil...

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #109 på: 22. Juni 2016, 00:15 »
Leser idag at vi er "linka" til roofe og pritchard. Jeg har litt trua på dem. Uten at jeg har sett noe særlig til dem. Roofe har championchip erfaring og pritchard er vel ett slags ungt talent hvis jeg ikke har hørt feil...

Roofe kommer vel kanskje av at Townsend er linka til alt og alle de siste dagene, sett veldig lite av han, men fått med meg at han har hatt en god sesong.

Pritchard har vel også vært linka til et par klubber i PL og Napoli, blir fort tøft da.

Ser også vi er linket til Isaac Hayden på lån, lovende stopper, men føler på en måte vi har "nok" lovende stoppere, trenger heller noen som har litt erfaring. Da går jeg ut fra at Colo forsvinner.

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #110 på: 22. Juni 2016, 10:26 »
Pritchard ser ut som en ok spiller, men jeg har ikke vært helt solgt de gangene jeg har sett ham. Slet med å skille seg ut for WBA i fjor. Prisen vi sannsynligvis må betale synes også litt stiv. Tottenham-rejects er også som regel bad news ;) hehe

Signalene så langt tyder på at NUFC vil hente en blanding av ungt talent og etablert PL-kvalitet.

Jeg synes vi skulle gått all inn for spesielt en spiss akkurat nå. Han heter Moussa Dembele og er på free transfer. 19 år (Fulham), spilte 43 kamper i championship i fjor og laget 15 mål og 7 assist. Dette er en spiss som kjenner ligaen og som bare vil bli bedre. Flere store lag er nevnt, men det har enda ikke blitt spikret noe.

Hva tror dere? Kan han være et godt kjøp?

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #111 på: 22. Juni 2016, 11:11 »
Hadde ikke hatt noe imot Dembele, men virker jo som om han vil til en større klubb og bedre divisjon som så mange andre.

Hva skjer med Cisse? Lite rykter rundt han, sånn ståa er akkurat nå har man jo faktisk tre rene spisser, noe som jo i utgangspunktet burde være nok. Samt Toney som jeg glemte, da blir det jo faktisk fire!

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #112 på: 22. Juni 2016, 13:01 »
Tottenham-rejects er også som regel bad news ;) hehe

Som f.eks. Townsend og Defoe?

kung_zlatan

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #113 på: 23. Juni 2016, 08:48 »

Les historien din gutt. Townsend og Defoe pluss noen til har gjort det bra. Ser man på de som har gått andre veien i utvikling er lista laaaaaaaaaaaaaaaang :)

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #115 på: 23. Juni 2016, 14:26 »
http://www.chroniclelive.co.uk/sport/football/transfer-news/how-close-newcastle-united-first-11514463

Mykje det samme som står i denne artikkelen. Blir veldig spennende å sjå kven som kommer inn, særlig med tanke på kor stille det er på ryktefronten.

snkz

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #116 på: 23. Juni 2016, 14:56 »
Det er mest sannsynligvis en ut også tipper jeg.

Det er den som må gjennomføres først, før spillerne inn kan signeres.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #117 på: 23. Juni 2016, 15:38 »

Les historien din gutt. Townsend og Defoe pluss noen til har gjort det bra. Ser man på de som har gått andre veien i utvikling er lista laaaaaaaaaaaaaaaang :)

Unnskyld meg men har det noe å si i det hele tatt hvordan tidligere Tottenham rejects har gjort det?

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #118 på: 23. Juni 2016, 15:49 »
Det er mest sannsynligvis en ut også tipper jeg.

Det er den som må gjennomføres først, før spillerne inn kan signeres.

Tipper Sissoko ryker først. Er vel han som har vore mest klar på at han vil vekk, samtidig som bidraga hans til laget har vore minimale.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil