20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Phil Neville???  (Lest 2544 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Audioslave

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Phil Neville???
« på: 26. Juli 2005, 19:10 »
Ser utrolig nok ingen annen tråd om dette ryktet, så jeg våger meg på å starte en.

Hva faen skal vi med Phil Neville?? Han er for dårlig for mufc, da er han ihvertfall for dårlig for oss!!

Selv united-fansen hater han..

Cutthroat

• Supersub
    • Vis profil
Phil Neville???
« Svar #1 på: 26. Juli 2005, 19:25 »
Kan ikkje sjå kva Newcastle skal med ein spelar som Phil Neville, trur ikkje han er i stand til å heva laget merkbart, og det Newcastle treng er nettopp spelarar som hevar nivået.
Det skal uansett vera mogleg for Newcastle å få spelarar som er bedre enn Phil Neville.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Phil Neville???
« Svar #2 på: 26. Juli 2005, 19:58 »
å herregud nei! neineineineinei!!! nei og atter nei! må være en spøk?
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Phil Neville???
« Svar #3 på: 27. Juli 2005, 10:59 »
Hold han laaaaaaaaaaaaaaangt borte fra oss!!! KJøper vi han blir vi jo dåligere.. Skal ikke vi prøve å vinne noe'a?  Det hjelper ihvertfall ikke å kjøpe inn han da!!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Phil Neville???
« Svar #4 på: 27. Juli 2005, 15:44 »
helt enig. kjøper vi han, er det 10 steg tilbake! han er ikke god nok til å sitte på tribunen! holy macaroni, kjøper vi han begynner jeg STERKT å lure!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Phil Neville???
« Svar #5 på: 31. Juli 2005, 21:54 »
Hvorfor er det så ille med Neville? Bare fordi han er scums-spiller trenger han ikke være dårlig. Faktisk er han meget god. Bedre enn Butt. Han er pasningsikker, brukbart rask og kan sikkert komme seg forbi en motstander om det skulle være nødvendig. Jeg tror Neville vil kunne tilføre oss en trygghet som vi ikke har i laget. Kan spille både sentral midtbane, back og ving.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Phil Neville???
« Svar #6 på: 31. Juli 2005, 22:22 »
Sitat fra: "Joakim"
Hvorfor er det så ille med Neville? Bare fordi han er scums-spiller trenger han ikke være dårlig. Faktisk er han meget god. Bedre enn Butt. Han er pasningsikker, brukbart rask og kan sikkert komme seg forbi en motstander om det skulle være nødvendig. Jeg tror Neville vil kunne tilføre oss en trygghet som vi ikke har i laget. Kan spille både sentral midtbane, back og ving.

ALDRI!! Han vil jeg ikke ha inn i klubben!! Han klarer ingenting... Begynner å lure(virkelig) hvis vi henter inn han nå.. Kan kanskje være med på å hente han inn den siste uka som et siste håp.. Men ikke før!!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Phil Neville???
« Svar #7 på: 01. Aug. 2005, 16:56 »
Tja. Er da i mine øyne en bedre backupspiller enn Aaron Hughes, i den betydning at han kan bekle alle de posisjonene Aaron kan og at han i mine øyne er noe vassere nivåmessig. Ville ikke vært et dumt kjøp.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Phil Neville???
« Svar #8 på: 01. Aug. 2005, 19:17 »
Sjønner ikkje kva me skal med back up når me ikkje har kvalitet.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Phil Neville???
« Svar #9 på: 05. Aug. 2005, 14:49 »
jaja, no e han vertfall klar for everton, så takk og lov for det!