20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle United v Swansea 16.04.16 kl 16:00  (Lest 17539 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Newcastle United v Swansea 16.04.16 kl 16:00
« Svar #60 på: 16. April 2016, 17:58 »
Har ikke Townsend egentlig vært et ganske bra kjøp da?

Er hvertfall mer imponert over kjøpet av Townsend enn Shelvey og Saivet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 16. April 2016, 17:58 »
Bra gjennomført kamp, selv om Newcastle blir alt for baktunge i andre omgang. Og offensivt var det lite imponerende, men 3-0 (NULL!!!) er rimelig imponerende for Newcastle. Mitrovic er helt forbanna kanon!

Townsend var god i dag, spesielt defensivt. Er en del sesonger siden jeg sist så han leverer en god kamp, men i dag fortjener han faktisk skryt. Ikke fullt så frustrerende som han vanligvis er, og god jobbing begge veier.
Nei.

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 16. April 2016, 17:59 »
Endelig litt marginer.  To digre sjanser til Swansea of en stygg takling av Anita som var på grensa til rødt før Sissoko fikk ballen på rett sted til rett tid

Vi ramlet lurt sammen etter at Tiote ble byttet ut. Men det var deilig å se en manager som gjør bytter underveis. Åpenbart for å få inn på friske bein slik at vi klarte å holde presset offensivt og defensivt

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 16. April 2016, 18:00 »
Har ikke Townsend egentlig vært et ganske bra kjøp da?

Er hvertfall mer imponert over kjøpet av Townsend enn Shelvey og Saivet..

Synes Saviet har sett lovende ut når han har fått sjansen, jeg. Men han har bare fått tre(?) sjanser, og i motsetning til de to andre kommer han rett fra et annet land og en annen liga. Jeg kunne tenkt meg å se langt mer av han.
Nei.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #64 på: 16. April 2016, 18:19 »
Noen lærdommer i fra kampen:
  • Anita var god på høyeback, og bør få fortsette selv med Janmaat tilbake.
  • Av trioen Sissoko - Wijnaldum - Townsend så er det kun Townsend som makter å produsere farlige situasjoner mot overtall. De to andre plages veldig mot etablert forsvar.
  • Lascelles var igjen god og er klar for et lengre run på førstelaget.
  • Den største forskjellen på oss i denne kampen sammenlignet med Southampton-kampen var den defensive tryggheten Colback - Tiote gav i forhold til Shelvey - Wijnaldum.
  • På bare 15 minutter så skaper Mitrovic flere farlige situasjoner enn Cisse på 75.

Hanesen

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #65 på: 16. April 2016, 18:48 »
Derfor har jeg trua igrinde :)
Må jo ha trua så lenge det lar seg gjøre i teori. For alt vi vet vinner vi resten av kampene. Og da burde vel supportere som backer ut når det er mørkt kjøres i gapestokken. Vi elsker dette laget så støtt det!

Enig 👍🏼

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #66 på: 16. April 2016, 18:54 »
Klarer ikke å fatte hvordan Rafa kan benke Mitrovic til fordel for den hodeløse kyllingen Cisse. Må jo være for å satse på impact sub?
Tydeligvis.

Må jo starte med Mitro mot City. Cisse kunne ikke scoret mot syforeningen til moren min med den formen han viser nå.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 16. April 2016, 19:31 »
Derfor har jeg trua igrinde :)
Må jo ha trua så lenge det lar seg gjøre i teori. For alt vi vet vinner vi resten av kampene. Og da burde vel supportere som backer ut når det er mørkt kjøres i gapestokken. Vi elsker dette laget så støtt det!

Hope in a hanging snore? ;) Når det gjeld siste del av det du skriv, so enkelt ikkje er det ikkje. Etter førre kamp var det spelarane som fortente gapestokken, ikkje oss supporterane. Kven backer ut? Eg har var i Newcastle på kamp sist gong me var nede eg :)

Endeleg vann me ein kamp me måtte vinna. På tide. Dei to neste kampane er mot City og Liverpool. Håpar me kan visa same viljen og innsatsen i dei kampane og.
« Siste redigering: 16. April 2016, 19:40 av lgrinde »

smiro

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #68 på: 16. April 2016, 19:36 »
Forsetter vi med seire så kan vi klare oss, drømmen er å ta igjen Palace så dem detter ned ,,

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #69 på: 17. April 2016, 09:45 »
Endelig et resultat å glede seg over. 😊 City og Aguero har funnet formen, blir en bra test i neste kamp. Får håpe detter resultatet gir litt selvtillit.
No fate but what you make

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 17. April 2016, 10:03 »
MoM: Andros Townsend. Samtidig som han var vårt farligste angrepsvåpen, hjalp han Anita til full kontroll på Montero.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #71 på: 17. April 2016, 13:31 »
Når skåret vi sist på to cornere i ein og samme kamp? Kan ikkje huske sist det skjedde.
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Eriksen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 17. April 2016, 14:06 »
Når skåret vi sist på to cornere i ein og samme kamp? Kan ikkje huske sist det skjedde.

Swansea har vært heeelt elendige på deffensive dødballer denne sesongen. Tror det er mer det enn at vi faktisk er gode på offensive dødsballer.

Martin

• Kaptein
    • Vis profil

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 18. April 2016, 15:50 »
Etter endelig å få 3 poeng I Helga er det fortsatt håp for oss?!Hvor stor er sjansen for at me klarer å holde oss I divisjonen til neste år?
Noen som hadde tatt på seg og satt opp ein oversikt over gjenstående kamper til dei 5 nederste laga?