20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!  (Lest 109628 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #120 på: 03. Okt. 2009, 02:33 »
http://www.graingerhotel.co.uk/

Greie rom flatskjerm dusj bad etc rett i nerheten av stadion. Veldig bra pris betalte bare 200kr per stk i tomannsrom pr natt. Rabattene varierer sikkert eindel.. Inkl frokost er det og..

Virka som et ålreit hotell, kosta £32 for ei natt for 2 stk. i starten av november, det frister, men venter med bestilling til alt er klart.
gåavstand fra stadion eller?

Gåavstand til stadion ja. + er busstopp og sånn rett nedi gata om ein skal inn til byn etc. Pizzabod++ og bowlinghall med syk god mat rett over veien =)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #121 på: 03. Okt. 2009, 02:53 »
Skjønner ikke hvordan det er mulig å anbefale Grainger Hotel! Dette er uten tvil det dårligste hotellet jeg har sett. Finner faktisk kun en eneste positiv ting med hele hotellet, det er at det er trådløs internett på rommene. Frokosten er vel noe av det værste som er å finne, men det har kanskje noe med at de kombinerer kjøkken,vaskerom og lagerplass.
Billig? vi sparte 150£ på å leie hotellrom her enn i sentrum, men det var vel ca. det vi brukte på taxi til og fra hotellet.

Jeg håper virkelig at ingen andre har planer om å bo her...

Ehh forventer du eit hotel til 100kr skal vere like bra som eit normal hotellstandard på over 1000kr ? Virker sånn. Blei ialfall græla positiv overraska frykta eit skikkelig høl når eg bestilte så sentralt( nerme både flyplass og stadion) og til den prisen der men rommet innehold jo alt ein treng såklart det var ikkje nyopppussa og sånn og senga var litt hard men ein skal tross alt bare sove der ? Som sagt ein sparer 1500 på og bestille her enn i sentrum men om har tenkt og ta taxi 10 ganger fram og tilbake fra byn så er det nok like greit og bestille hotell der nede ja.. Men sjønner ikkje heilt koffer ein sko bruka meir penger på taxi her enn hos andre hotell.
« Siste redigering: 03. Okt. 2009, 02:57 av Benson »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #122 på: 03. Okt. 2009, 03:15 »
Eg forbant/forbinder dog dette til og vere meir sånn bed & breakfast ting enn hotel så mulig derfor eg er fornøyd ehe men får jo 4 overnattinger her + kamp og stadionguiding for det samme som det vil kosta og overnatta på eit standard hotell 1 natt så om ein er ute etter ein økonomisk tur så føler eg ialfall at det er eit "hotel" vert og anbefale.

JonasG

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #123 på: 04. Okt. 2009, 00:51 »
Beklager, Benson!

Ser ut som vi prater om to forskjellige hotell, det jeg bor på ligger ikke sentralt i forhold til byen eller flyplassen. 100kr pr. natt? det var billig, hadde så absolutt ikke forventet noe høyere standard enn det jeg opplever hvis det kun kostet 100kr pr. natt. Beklager virkelig det forrige innlegget mitt.

Det hotellet jeg bor på heter Grainger Hotel, Graingerville north eller westgate road tror jeg plassen heter. Betalte 350£ for en uke. Det jeg reagerte mest på var at når jeg spaserte inn til byen så oppdaget jeg at dette var nok den etniske delen av byen. Pratet senere med en politimann, han sa det var nok lurt å ikke oppbevare verdisaker på rommet og at strøket var veldig preget av kriminalitet.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #124 på: 04. Okt. 2009, 09:26 »
Der har jeg vært å levert billetter en gang på en fredags kveld og erfarte at det å parkere en nesten ny Volvo XC-90 ute mens man går inn er en dårlig idé. Vart litt skræmt da jeg kom ut igjen og fant bilen min omringet av mørkkledte menn.

SveinInge

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #125 på: 21. Okt. 2009, 11:24 »
Hvordan funker den nye hotelavtalen ? hvor skriver man inn den medlemskoden? Eller funker det kun om man booker via telefon?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #126 på: 21. Okt. 2009, 16:00 »
Naar du skal betale paa nett saa skal det vaere et felt der du kan skrive inn rabattkoden.

tonymelin

• Flaskebærer
  • *
  • You fat cockney bastard, get out of our club
    • Vis profil
« Svar #127 på: 01. Des. 2009, 12:37 »
Har en god del ting jeg lurer på før min første newcastle tur.
- Kan dere gi meg tips på hvor de gode hotellene er ?( ikke dyre)
- Billige fly?

Mvh. Tony Melin Bernhus

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
« Svar #128 på: 01. Des. 2009, 12:59 »
Hvor reiser du fra?
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

tonymelin

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #129 på: 01. Des. 2009, 13:28 »
Det er det jeg lurer på. Vet du om noen billige flyreiser til Newcastle? og hvor de går fra?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #130 på: 01. Des. 2009, 13:47 »
Det er det jeg lurer på. Vet du om noen billige flyreiser til Newcastle? og hvor de går fra?

Du kan vel ikke lure på hvor du reiser ifra? :P

Enten er det Bergen, Oslo, Trondheim eller liknende. Ganske essensielt når man skal lete opp billetter til deg.

tonymelin

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #131 på: 01. Des. 2009, 14:13 »
hehe, ja. Skal se etter fly fra Oslo, Rygge eller Torp!

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #132 på: 01. Des. 2009, 15:49 »
hehe, ja. Skal se etter fly fra Oslo, Rygge eller Torp!

Om du er hypp på en billig tur så er det en mulighet å fly til Edinburgh fra torp med ryan air, for så å ta toget ned til Newcastle, er man tidlig ute og/eller litt heldig så får man t/r med fly og tog til under tusenlappen.
Og i de fleste tilfeller så må man tilbringe fredagen til lørdag i Edinburgh.

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #133 på: 09. Des. 2009, 23:00 »
Premier Inn hadde slik at man kunne betale for oppholdet når man kom dit, men når jeg skal bestille rom nå, skal de ha kredittkortet mitt. Er det blitt en forandring? Var veldig kjekt før, og man behøver ikke å avbestille før kl. 13:00 samme dag som man skal sjekke inn.
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #134 på: 09. Des. 2009, 23:16 »
Tror de ber om kredittkortopplysninger selvom du betaler når du ankommer. Sånn var det når jeg var i London ihvertfall.