20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!  (Lest 109622 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #75 på: 03. Des. 2007, 18:20 »
Osbourne Hotel så jeg da jeg var i newcastle sist, jeg gikk forbi det når jeg gikk til Jesmond Park Hotel......Osbourne Hotel ligger langs Osbourne Road som er en veldig trafikkert gate kvelds og nattestid. Det ligger utallige restauranter og utesteder langs Osbourne Road, og i helgene kryr det av folk der....så litt støy vil det nok helt sikkert være...Men jeg regner med det ikke er noe stort problem,  du får nok sove godt likevel... ;)
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 03. Des. 2007, 18:37 »
Noen som har noen erfaringer fra Osborne Hotell?
Hvis jeg ikke husker helt feil ligger Osborne Hotell i nærheten av det hotellet jeg bodde på, men i et mer trafikkert område, synes jeg erindre. Selv bodde jeg på Caledonian Hotel, som ligger noen hundre meter lenger opp i gata, hvor det er flere utesteder og restauranter. Likevel synes jeg det var et triveligere område.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #77 på: 03. Des. 2007, 21:28 »
Ponteland ligger 2-3 minutter unna flyplassen i feil retning i forhold til byen. Ponteland og Darras Hall er sammensmeltet og Darras er "sossestrøket" der mange spillere bor. I tillegg kryr det av andre rike folk her.

Tror det er mest bilstøy på Osbourne. Litt folkebråk vil det også være med det finner du uansett hvor du bor. Bodde inne i byen noen netter i mai og det var et sinnsykt støynivå fra gata. Så støy tror jeg ikke du slipper unna uansett.

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #78 på: 04. Des. 2007, 21:50 »
du får nok sove godt likevel... ;)

Sove? Var vel ingen som sa jeg skulle sove på denne turen? ;)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #79 på: 21. Feb. 2008, 22:45 »
Noen som har noen erfaringer fra Osborne Hotell?
Hvis jeg ikke husker helt feil ligger Osborne Hotell i nærheten av det hotellet jeg bodde på, men i et mer trafikkert område, synes jeg erindre. Selv bodde jeg på Caledonian Hotel, som ligger noen hundre meter lenger opp i gata, hvor det er flere utesteder og restauranter. Likevel synes jeg det var et triveligere område.
Hvordan var Caledonian Hotel? Langt fra sentrum og stadion? Greit å gå dit fra byen eller?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #80 på: 22. Feb. 2008, 16:04 »
Det er en drøy gåtur fra hotellet til sentrum. Det er vel en drøy kilometer gange, tror jeg. Tar en halvtimes tid å gå. Men anbefaler deg gode sko da. Ellers er det tre minutter til t-banestasjonen, som alle vet går rett til sentrum, på vel fem/ti minutter. T-banen passerer også den stasjonen på vei fra eller til flyplassen, noe som heller ikke er noe problem.

Hotellet var fint det. God standard til utkanten av England å være. Forholdsvis romslig rom det jeg og sjølingen bodde på ihvertfall.
Betjeningen var hyggelig og høflig, som vanlig. Er også en bar/restaurant tilknyttet hotellet. Der var ihvertfall litt liv der i november.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 22. Feb. 2008, 17:49 »
Det er en drøy gåtur fra hotellet til sentrum. Det er vel en drøy kilometer gange, tror jeg. Tar en halvtimes tid å gå.
Vet ikke hvor tung du er i ræva, men en halvtime på en kilometer høres fryktelig mye ut! :D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #82 på: 22. Feb. 2008, 19:47 »
Er ikke helt siker på avstanden. Det er vel kanskje nærmere to enn én, men det tar ihvertfall en halvtimes tid å gå, såvidt jeg kan huske. Men det spørs selvfølgelig hvor fort man går.

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #83 på: 19. Mars 2008, 10:56 »
Jeg skal bo på Royal Station Hotel som ligger vegg i vegg med jernbanestasjonen. Skal komme tilbake med en rapport etter turen. Prisen for 3 netter (lør-tir) er £157 (£65+46+46) uten frokost. Ikke det billigste som er å finne, men veldig sentralt. Er bare å krysse gata for å finne puben som MANGE toon fans går på før kamp (husker ikke nå hva den heter). Kommer tilbake med detaljer senere.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #84 på: 19. Mars 2008, 11:14 »
Ta gjerne bilder ogsaa og send meg gjerne "review" paa hotellet. Til bruk i MagZine. Reiser du fra Bardufoss eller Tromsoe?

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #85 på: 19. Mars 2008, 11:24 »
Skal gjøre det.
Reiser fra Bodø-Oslo i kveld, så videre i morgen til Edinburgh og tog siste bit. Fremme i Newcastle i morgen kveld.

Stormoen

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #86 på: 26. Sep. 2008, 19:35 »
Noen som vet noe om Metro Inns Hotel Newcastle? Planlegger tur til Liverpoolkampen 28. desember sammen med en kompis. Det var hvertfall et veldig billig hotell.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 26. Sep. 2008, 21:18 »
Nå har jeg etter hvert erfart at det er støy overalt i byen

mute12

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #88 på: 26. Sep. 2008, 23:56 »
skal du fikse et greit hotell i Newcastle ville jeg kanskje prøvd Premier Inn Newcastle city center. Et ikke så alt for dyrt hotell som ligger midt i sentrum av byen. Tar ca 5 min å gå fra hotellet til St James's Park. Hotellet har bar, restaurant og at det der. Absolutt å anbefale ;)
Thomas Vikstøl

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 07. Okt. 2008, 02:43 »
Litt opp topic men er det noken så veit kordan den stadion guidinga foregår ? Er det bare og møte opp på Café @ St. James' Park før turen starter og betale der ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]