20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!  (Lest 109653 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lobster

• Gjest
Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #60 på: 08. Okt. 2006, 19:36 »
Sitat fra: "EivindI"
Hvordan skaffet du billetter , Lobster?

Jeg bestilte de direkte på nettet rett fra klubben.
De ble lagt ut på mandag, og jeg fikk de i posten på onsdag.
Ingenting å klage på der :)
Ser at det fortsatt er ledige billetter igjen også.

lobster

• Gjest
« Svar #61 på: 18. Okt. 2006, 14:30 »
Da var turen vel overstått, selv om kampen ikke gikk som håpet..

Quality Hotel er et helt greit hotell. Rommene har de fleste fasiliteter, og beliggendheten er meget sentral, kun få minutters gange fra stadion. Betalte £65 pr natt for dobbeltrom, og det var det absolutt verdt. Bestilte via www.centralr.com, og det fungerte veldig bra.

Blir forhåpentligvis ikke så altfor lenge til jeg tar en tur igjen, hadde vært morsomt å oppleve en seier på St James' også :)

Alle gangene jeg har vært der har det endt med tap, og vi har bare scoret ett eneste mål  :(

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 03. Jan. 2007, 18:27 »
Nå har jeg bestilt rom på Jurys Inn til West Ham kampen. Prisen var litt over 1000 kroner per natt per rom. Jeg kommer tilbake med mer info etter turen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Guide: fikse overnatting i Newcastle på egenhånd!
« Svar #63 på: 10. Feb. 2007, 00:15 »
Jurys Inn Newcastle slakter jeg uten å blunke. Dyre rom, ikke spesielt høy standard og dårlig service. Rommene er helt greie, men man bør vente mer for prisen. Har ikke en gang minibar!

Anbefales ikke!

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #64 på: 12. April 2007, 18:17 »
skal antageligvis over til Chelsea-kampen søndag 22.april. Kampen har kickoff kl 1.30pm lokal tid, det vil vel si 14:30 norsk tid. Flyet mitt har retur 18:15 (lokaltid). Noen som vet om jeg vil rekke det hvis jeg ser hele kampen?
Hvordan kommer jeg meg lettest til flyplassen fra SJP?

Hvor er det best å sitte på stadion? Begynner å bli litt lite plasser tilgjengelig..
Milburn stand (black & whiteroom,bar 1892, L7) eller Sir John Hall west corner (L7,upper) Hva er å foretrekke?

Noen som har erfaring med Albatross Backpackers In?

Thomas

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 12. Okt. 2007, 17:33 »
Som jeg har nevnt i en annen tråd er det verdt å få med seg at  det eksisterer to hoteller i castle som er med i holiday inn-kjeden. Express holiday inn ligger i sentrum, mens holiday inn ligger et stykke utenfor. Vi klarte selvsagt å havne på sistnevnte hotell. Brukbar standard, ikke så god mat, og plasseringen var ikke den beste. Express holiday inn var vi også innom, det var der vi fikk påpekt feilen vi hadde gjort. Resepsjonen så veldig fin ut.. Og det lå litt unna sentrumsstøyen, selv om det ligger sentralt plassert.

Brewcastle

• Supersub
  • Toon Angel
    • Vis profil
« Svar #66 på: 14. Nov. 2007, 16:30 »
skal antageligvis over til Chelsea-kampen søndag 22.april. Kampen har kickoff kl 1.30pm lokal tid, det vil vel si 14:30 norsk tid. Flyet mitt har retur 18:15 (lokaltid). Noen som vet om jeg vil rekke det hvis jeg ser hele kampen?
Hvordan kommer jeg meg lettest til flyplassen fra SJP?
Hvor er det best å sitte på stadion? Begynner å bli litt lite plasser tilgjengelig..
Milburn stand (black & whiteroom,bar 1892, L7) eller Sir John Hall west corner (L7,upper) Hva er å foretrekke?
Noen som har erfaring med Albatross Backpackers In?
Metroen går til/fra flyplassen. Tar du den fra SJP (holdeplass like) bytter du på stasjonen Monument. Men etter kamp kan det være så mye folk at det er like greit å gå ned til Monument (eller kanskje helst Haymarket). Kjøretid til Newcastle Airport er rundt 25 min. Så du rekker flyet/innsjekk med god margin. Enklest er det selvfølgelig med taxi, men det er ikke mye om å gjøre. 
Når det gjelder sete på stadion ser du best i fra Milburn Stand. West Corner er jo full av bortesuportere :o, og det er litt gøy å sitte i nærheten av dem (så lenge det går bra på banen ;)). Kan være underholdning i seg selv det, men det er litt langt å se opp til målet i Gallowgate End. -Har ingen erfaring med Albatross Backpackers In...

Livet er svart/hvitt!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 14. Nov. 2007, 16:47 »
Du er klar over at du siterer et innlegg fra april?
Og du er klar over at det nå er november?

Vet ikke nødvendigvis om det er så mye lettere med taxi til flyplassen, enn med metro. Går egentlig på ett ut. Går nok noe raskere med taxi da, men tror ikke man tjener all verden.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #68 på: 01. Des. 2007, 16:57 »
Noen som har noen erfaringer fra Osborne Hotell?

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #69 på: 03. Des. 2007, 15:19 »
Har ikke overnattet der men vet det er mye støy i området. Ettersom enkelte sier så er det et billig og greit hotell. Ikke forvent god standard men om det er bare for å ha et krypinn å sove så er det greit.

Til dere som bruker hotell her i byen : Dere skulle gått sammen og hørt om god pris på ett eller to hoteller i byen. Som en "newutd.no-rabatt" som kan gis til alle her inne som reiser over.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 03. Des. 2007, 15:50 »
Smart. Hvis man kunne få en hundrings eller to i avslag per natt så sparer man jo litt :)

ScandinavianMagpie

• Gjest
« Svar #71 på: 03. Des. 2007, 16:16 »
Som jeg har nevnt i en annen tråd er det verdt å få med seg at  det eksisterer to hoteller i castle som er med i holiday inn-kjeden. Express holiday inn ligger i sentrum, mens holiday inn ligger et stykke utenfor. Vi klarte selvsagt å havne på sistnevnte hotell. Brukbar standard, ikke så god mat, og plasseringen var ikke den beste. Express holiday inn var vi også innom, det var der vi fikk påpekt feilen vi hadde gjort. Resepsjonen så veldig fin ut.. Og det lå litt unna sentrumsstøyen, selv om det ligger sentralt plassert.
Jeg bodde på Express Holiday Inn når jeg var over og så Tottenhamkampen. Hotellet er veldig bra. Vet ikke hvordan prisnivået er der da det var CW som betalte for overnattingen den gangen :-). Men vil anta det er litt dyrt.

Backpackers Inn er helt OK dersom du kun er ute etter et BILLIG overnattingstilbud. Men det er et hospital så man må regne med å kunne havne på rom med flere andre personer. Men er man et gjeng med kompiser som skal over vil jeg virkelig anbefale dette. Billig og veldig sentralt plassert. Er du avhengig av eget bad, minibar og dobbelseng er det derimot ikke noe for deg.

Radar

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 03. Des. 2007, 17:09 »
Min desidert beste overnatting her var i Ponteland før huset vårt var innflyttingsklart. £100.- pr.natt for leilighet med to soverom med dobbeltseng, 2 bad,liten stue med kabel-TV og kjøkkenkrok med alle fasiliteter. Kanskje mer et alternativ om noen skal være her over et lengre tidsrom. Tar 15 minutter inn til byen og koster ca. £15 med taxi. Bonuset med å bo der må være at på puben som leier ut denne er det en stoor sjanse å møte Alan Shearer, Shay Givens og Peter Beardsley på en lørdagskveld. I tillegg er det en mulighet til å ta en spasertur i NUFC-spillernes boligområde (Darras Hall)

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 03. Des. 2007, 17:22 »
Kan du forklare hvor Ponteland ligger Radar? Er vel litt nord for byen, ved flyplassen...er det ikke? Hørt mange av spillerne bor der ute..

Har vært i Newcastle noen ganger og har bodd både på kjede-hoteller og privat.....Jesmond Park Hotel var det jeg brukte sist når jeg var på spurs kampen og det var veldig greit..billig og passe fint, men det var et stykke utenfor sentrum, det var minuset..Ellers har jeg bodd på premier travel inn inne i byen, men det blir fort dyrt....
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Leffen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #74 på: 03. Des. 2007, 17:59 »
Har ikke overnattet der men vet det er mye støy i området. Ettersom enkelte sier så er det et billig og greit hotell. Ikke forvent god standard men om det er bare for å ha et krypinn å sove så er det greit.

Støy som i biler? eller fulle folk? Skal kun sove der to netter så det bør vel gå fint!