20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Leicester - Newcastle Mandag 14.3.16 kl. 21.00  (Lest 19754 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Leicester - Newcastle Mandag 14.3.16 kl. 21.00
« Svar #60 på: 14. Mars 2016, 22:47 »
I rest my case. Unøyaktighet og slurv gjer at me går mot nedrykk.
Uenig, synes dette har vært lovende takter. Nest sist på tabell mot suverent først - på bortebane. Ser ikke sånn ut. Ja det er mye å ta tak i, men det lukter ikke nedrykk av dette. Bortsett fra at det blir null poeng.

Her kan de spille på seg mye selvtillit, selv med tap. Da vil forhåpentligvis endel av slurvet fordufte.

Einig i at dei viser lovande takter, men meinar at alt det eg nemner framleis er der. Hadde det ikkje vore der hadde me kunne både holdt nullen og kanskje skåra eitt mål!
Det er so mange som er langt i frå sitt beste. Vertfall so god som eg trudde dei var. Når det er sagt so tykkjer eg me hadde fortent eitt poeng, men det er ikkje nok i nedrykksstriden. Då er det kunn poeng som tel. Og me veit jo alle at me MÅ vinna på sundag. Det pleiar aldri enda bra når NUFC må vinna...
« Siste redigering: 14. Mars 2016, 22:52 av lgrinde »

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #61 på: 14. Mars 2016, 22:49 »
Såklart. Uten sløvhet i to situasjoner hadde vi ikke sluppet inn ett mål som skulle vært annullert og scort ett mål. Så i så måte har du rett. Men her er det mye å ta med seg.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 14. Mars 2016, 22:50 »
Enig med Hughie. Dette var ikke dårlig. Gud, hvor jeg hater den cornerflaggjukkinga.

PeterH

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #63 på: 14. Mars 2016, 22:53 »
Dritt med handsen, men muligens vanskelig for dommer å se når skuddet er så hardt.
Mye bra, men irriterende med dumme pasningsvalg til tider, og hælsparket til Townsend mot slutten irriterer.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #64 på: 14. Mars 2016, 22:53 »
Veldig frustrende kamp da Leicester tok alle 50/50 dueller. Helt klart forbedringer, men har en følelse at vi kunne spilt halv annen time til uten at vi hadde scoret.
Sissoko, Ginni kan være utrolig frustrerende til tider. Jenter på 10 år skyter bedre enn brødrene De Jong!!

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #65 på: 14. Mars 2016, 22:54 »
Snytt for straffe og...

Geordie

• Kaptein
  • Love it!
    • Vis profil
« Svar #66 på: 14. Mars 2016, 22:55 »
Fanken, hadde fortjent bedre. Leicester var ikke et dugg bedre bortsett fra scoringa. Det sagt, faen dette laget har mye å gå på når det gjelder presisjon, bevegelse, velge bedre løsninger. Knote rundt med trange, dårlige løsninger når man heller kan åpne med å spille på totalt umarkerte medspillere? For ikke snakke om at man pisser bort 2 muligheter med ubesluttsomhet. Snytt for straffe og, fuck.....
No fate but what you make

Fluffy

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #67 på: 14. Mars 2016, 22:55 »
Var iallefall guts og innsats, laget var ikke overalt og vi hadde et system. Men vi scorer ikke mål i nok en bortekamp. Vi er nødt til å slå enten Norwich eller Villa borte, og da må vi score.

darkshark

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #68 på: 14. Mars 2016, 23:30 »
Godkjent innsats i dag og mye positivt å ta med seg. Men offensivt er det syltynn suppe. Vi mangler spillere som er mer på hugget og som ikke løper seg fast gang på gang. Leicesters forsvar hadde få problemer med å gjøre det trangt og vanskelig for Mitrovic og Perez.

Og når vi først kom til sjanser så var det avslutningsferdighetene som sviktet totalt. De må tørre å skyte mer om de har ambisjoner om å berge plassen.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 14. Mars 2016, 23:34 »
Var iallefall guts og innsats, laget var ikke overalt og vi hadde et system. Men vi scorer ikke mål i nok en bortekamp. Vi er nødt til å slå enten Norwich eller Villa borte, og da må vi score.

litt annen motstand da ;) vi møter ligaleder i dag og er fullt på høyde. faktisk litt utur vi ikke tar poeng.
Meget fornøyd med lagets helhet i dag.
Fortsetter vi sånn som i dag tror jeg vi vinner de 4 neste kampene :) Jeg spår 12 poeng på neste 4 kampene:)

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #70 på: 14. Mars 2016, 23:49 »
Bra gameplan av Benitez, Mitrovic fungerte veldig godt som ensom spiss, og midtbanen var flink til å komme etter. Presset var også betraktelig bedre enn under McClaren, da opptrådde vi ikke som et lag i det hele tatt. Vi blir et ekkelt lag å møte fremover.

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #71 på: 15. Mars 2016, 07:40 »
Det er lenge siden jeg har vært så forbanna etter en kamp. Tom konen satt og skrekk til TV. Ballen spretter Leicester vei gang etter gang og de scorer på den måte. Vi spilte mye bedre enn vi har gjort på lenge, men er slurvete og upresis i avsluttingen. Men der igjen viser man hvordan det kan gå når et lag er i motgang. Leicester vinner alle 50/50 duellene og ballen havnet konstant i beina på Kanté, merker jeg blir mer og mer forbanna jo mer jeg tenker på gårsdagens kamp.
Men igjen vi viser bedre takter, nå har Benitez 5 dager å drille laget til helgen kamp.

Jonny

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #72 på: 15. Mars 2016, 08:22 »
Soleklar forbedring i spel og plan, det er sikkert! Det som bekymrer er at me ikkje klarar å score mål,og at me sviktar minst ein gong i forsvar. Slikt blir det 0 poeng av enkelt og greit.
Me har overhode ikkje tur heller med tanke på dommer/og andre tilfeldigheter
Trur ikkje Sunderland på søndag blir enklere å håndtere enn Leicester kampen. Ser på den som ein cupfinale som kan gå begge veier, og som kjem litt for tidlig med tanke på drilling i laget frå Benitez.
Ser i allefall stor forbedring i ALT som blir gjort utpå der, kanskje med unntak å score.
Såg også at det var spelarar utpå der i går som McClaren ikkje hadde brukt/bytta inn.
Bedrar me pasningspelet og er litt meir nøyaktig med markering, så kjem nok 3 poengeren snart!
Og hadde "flaksen" komme til oss etter gammalt så hadde 3 poengerene komme på løpende bånd!
Blir spennende å sjå på fortsettelsen her! Trur Benitez har noko på gang..........

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 15. Mars 2016, 08:25 »
Tror nesten jeg er mest imponert over hvor godt vi klarte oss defensivt, jeg. Noen edgy moments, men hvem hadde trodd at stopperparet Lascelles - Taylor og Colback på back skulle holde Vardy og Mahrez såpass i sjakk?
Men igjen - vi jobber langt bedre som lag. Forsiktig optimist mot Mackems, men da må vi være klare for en skikkelig fight samtidig som vi må være langt giftigere fremfor kassa. Fordelen er jo at Wijnaldum spiller på hjemmebane. Spår derbyhero der.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #74 på: 15. Mars 2016, 08:34 »
Jeg har troen på Benitez og det han er i stand til å få til, det jeg frykter er at spillerne ikke klarer å heve seg tilstrekkelig til å unngå nedrykk. Forsvaret vårt er en sammenhengende krise og vi har jo ingen som makter å score.
15 bortekamper har gitt 7 poeng og 7-32 i målforskjell. Kan neppe bli dårligere enn det, og når vi heller ikke klarer å overbevise på hjemmebane blir det nok for tøft å unngå nedrykk. Borteformen gjør at jeg ikke har troen på poeng mot Villa eller Norwich.

Selv har jeg gitt opp og er forberedt på at vi må ned til Championship. Der jeg før trodde det var verdens største krise ser jeg det nå som en mulighet til å gjenreise klubben. Vi må ha en solid opprydning i stallen og mange av spillerne vil garantert ikke ha et ønske om å ta steget ned, for det er de (i følge seg selv!!)  for gode til. Spørsmålet er om hvor ivrig Ashley er til å komme opp til pengesekken Premier League igjen. Tror beklageligvis et nedrykk er det som må til for at Ashley får opp øynene om at klubben de siste årene har blitt styrt på en elendig måte.
Kanskje vil noe av daukjøttet i administrasjonen vises veien ut av portene når han eventuelt går glipp av en diger bunke pundsedler?